برنامه یاد بعضی نفرات
 
شک نکنید با بهنام صفوی یک روز با هم کنسرت می‌دهیم!
حرف‌های جالب رضا صادقی در برنامه زنده «خوشا شیراز»:
شک نکنید با بهنام صفوی یک روز با هم کنسرت می‌دهیم!
موسیقی ما - بهمن بابازاده: رضا صادقی دو هفته پیش در برنامه زنده «خوشا شیراز» حضور یافت و رو در روی «علی ضیاء» به سوالات او پاسخ گفت. گپ و گفتی جنجالی که به دلیل عدم پخش از رسانه سراسری بسیاری از صحبت‌های رضا صادقی در این برنامه چندان در رسانه‌ها منتشر نشد تا این صحبت‌های مهم بازتاب چندانی برای این خواننده نداشته باشد. با گذشت حدود دو هفته از این برنامه فایل تصویری آن در اختیار خبرنگار موسیقی ما قرار گرفت و بد ندیدیم که برخی از صحبت‌های پر سر و صدای این خواننده خوب کشورمان را منتشر کنیم. صحبت‌هایی که قطعا در صورت پخش از شبکه سراسری با بازتاب‌های فراوانی رو به رو می‌شد و می‌توانست تا مدت‌ها به بحث اول رسانه‌های کشور تبدیل شود.

نکته جالب این اجرا و این برنامه تسلط کافی و خوب علی ضیاء به فضای موسیقی کشور بود و اینکه ایشان ظاهرا در دو سال گذشته تمام گفتگو‌ها و مطالبی که در مورد رضا صادقی بوده را مطالعه کرده بودند و با اطلاعاتی کامل در مورد جزئی‌ترین حاشیه‌های دو سال اخیر صادقی، رو در روی او نشسته بود. صادقی هم با جسارت تمام به سوالات این مجری پاسخ داد و در انتهای برنامه نیز بخش‌هایی از قطعاتش را به صورت زنده اجرا کرد.

*‌ آقای امینی تا قبل از اینکه به فکر ساخت فیلم «بی‌خداحافظی» بیفتند حتی یک بار هم آثار من را نشنیده بودند. ظاهرا این اواخر فقط قطعه «خدا رو چه دیدی» را یکی از دور و بری‌هایشان پخش کرده‌اند و ایشان هم شنیده‌اند. ایشان پیشنهاد اول را برای ساخت این فیلم رد کرده بودند و در دومین نشستی که با ایشان من داشتم و کل کار را در دست گرفته بودند من بی‌تعارف به ایشان گفتم که آقا بگذرید از من. من خودم را در این سطح نمی‌بینم که بخواهم این تصویر بازی کنم. بعد ایشان به من گفتند که به من اعتماد کن و من حس پدرانه‌ای از این جمله داشتم و دیگر‌‌ همان جا همه چیز تمام شد.

* از بازی در این فیلم خاطرات زیادی دارم که شاید بزرگ‌ترین خاطره من نیامدن به موقع و اول وقت من در لوکیشن بود. یعنی‌شناختی از دنیای آن‌ها نداشتم و حتی از برنامه ریز برنامه می‌خواستم که همه سکانس‌های من را برای شب بنویس. آقای امینی در اواسط فیلم برداری به شوخی می‌گفت که با این وضع همه فکر می‌کنند فیلم «دراکولا» می‌سازیم!

* من همیشه با یکی دو ساعت تاخیر سر فیلم برداری می‌رسیدم و همیشه هم آقای امینی برخورد محترمی با من داشتند. ولی در یکی از سکانس‌ها که مربوط به تصویربرداری کنسرت من بود من طبق معمول دیر رسیدم و این بار آقای امینی سمت من نیامدند. خودم سمت ایشان رفتم و گفتم: خوبید استاد؟ ایشان هم خیلی جدی گفت: خوبم اگه بذاری! بعد من خندیدم و سر شوخی را باز کردم تا ایشان بالاخره به حرف آمدند و گفتند: «همیشه وقتی دیر می‌رسیدی در دلم فکر می‌کردم که چه چیزی به تو بگویم که بهت بر بخورد. ولی این خنده‌هایت اجازه نمی‌داد و همیشه باعث می‌شد که آن حرفی که در دلم بود را نگویم!» همین باعث شد که من در آن چند جلسه آخر سعی کنم سر وقت بروم و به موقع برسم!

* من یکصدو چهل میلیون تومان برای بازی در این فیلم و ساختن ترانه‌های آن پول گرفته‌ام. رک و راست. تعارف هم با کسی نداریم. احساس می‌کنم که کار بدی هم نکرده‌ام و از این بابت خوشحالم!

* هیچوقت فکر نمی‌کردم که می‌توانم یک خواننده باشم. همیشه فکر می‌کردم که می‌توانم یک نویسنده یا آهنگساز خوب باشم. البته بابت این عزتی که خدا به من داده و لطفی که مردم به من دارند همیشه از او ممنونم و با خودم بعضی وقت‌ها به این فکر می‌کنم که مبادا خدایا داری سر به سرم می‌گذاری...

* تا ابد مشکی رنگ عشقه به احترام یه رنگی و مهربانی‌اش. در یک برهه زندگی خواستم همه چیزهایی که می‌بینم را بگویم و کمی ساختار شکنی کنم. که مشکی همیشه هم رنگ غم و ماتم و سختی‌ها نیست. ولی اینکه چرا «دیگه مشکی نمی‌پوشم» هم ماجرای خاص خودش را دارد. ماجرایی که در این چند وقت کلی برای من عجیب و جالب بوده و بار‌ها به آن پاسخ داده‌ام. من در بیت آخر آن گفته‌ام که «واسه رفتن از این دنیا / دیگه مشکی نمی‌پوشم». یعنی اگر قرار باشد که من بمیرم دیگر مشکی نخواهم پوشید. ولی حالا که فعلا زنده‌ام و مشکی هم پوشیده‌ام! بعد دیگر این تصمیم و این اسم هم که نگاه بیزنسی و تبلیغاتی بود برای تهیه کننده اثر. با مشاوران شرکت ایران گام که صحبت کردیم به این نتیجه رسیدیم که انتخاب این اسم می‌تواند ولع مخاطب را برای شنیدن آن چند برابر کند.

* آقای حسین خانی از معدود آدم‌هایی بودند که وقتی من وارد تهران شدم مثل برخی‌ها که اسمشان را نمی‌آورم، از من نخواستند که کاری بکنم. اینکه مثلا «نی ناش ناش» بخوانم یا در این سبک بخوانم و... به من گفتند هر چه که هستی باش و بسم الله.. دلیل همکاری بلند مدت ما با ایشان رابطه دوستانه من با ایشان بوده و هست و خواهد بود و اینکه من از ایشان و همکاری با این شرکت جدا شده‌ام چند دلیل منطقی داشت که بزرگ‌ترین آن تمام شدن قرار داد من بود و اینکه پس از هشت سال خواستم که مستقل کار کنم و خودم کارهای مربوط به اجرا‌هایم را هندل کنم.

* با سیروان خسروی هیچ مشکلی ندارم و همه این حرف و حدیث‌ها فقط «حرف و حدیث‌اند». وقتی یک نفر به یک جایگاهی می‌رسد که با سعی و تلاش به آن رسیده نباید دنبال صحبت‌های بی‌مغز دور و بر‌اش باشد. مگر می‌شود من با سیروان یا هر دوست دیگری مشکل داشته باشم در حالی که بسیاری از فاصله‌های بین خودم و مخاطبانم را با هنر آن‌ها پر کرده‌ام.

* در اینکه من با بهنام صفوی یک روز در یک اجرای مشترک بروی صحنه می‌رویم و با هم کنسرت مشترک برگزار می‌کنیم، شک نکنید! بهنام از هیچکسی تقلید نمی‌کند و صدایش همینی هست که می‌شنویم. در مورد آن مصاحبه هم که شما خوانده‌اید که قرار بوده من و بهنام صفوی با هم انجام دهیم و مدیر برنامه‌های ایشان اجازه نداده‌اند او بیاید به خانه من هم باید بگویم که این مدیر برنامه‌ها هستند که بابای ما را در آورده‌اند! چون برخی از همین دوستان هیچ‌شناختی از موسیقی و آدمهای آن ندارند و روابط آدم‌ها را خراب می‌کنند. قبل از اجرای بهنام صفوی در جشنواره موسیقی من به این برادر کوچکم اس‌ام اس دادم و نوشتم: «بسم الله بگو و برو بالا...». قطعا درباره این کنسرت دو نفره با بهنام صفوی خودم پیش قدم خواهم شد تا قطعا اجرایی شود.

* یکی از دلایلی که باعث شدند من فعلا از رفتن از ایران صرف نظر کنم، همین طرفدارانی است که شما می‌گویید و من اسم‌اش را می‌گذارم دوست. این‌ها در روزهای سختی که خیلی‌ها نمی‌خواستند من باشم، پشت من ایستادند و گفتند باش. همین به من انرژی داد. گفتم رفتن من خیلی بی‌معرفتی است. مطلب دوم هم این بود که اینجا ماندن و خواندن برای ۷۵ میلیون خیلی لذت داشت با همه احترامی که به مردم و ایرانی‌ها خارج از کشور دارم، چون اینجا جواب سلامم را دادند، می‌مانم.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

باز حمید جان شما در جریان این چیزام نیستی.دو سه سالی که ممنوع الفعالیت شده بود کجا بودی؟وقتی سره البوم چقدر سخته انقدر مجوز ندادن که البوم کلا لو رفت و کل زحماتش هدر رفت؟؟اره الان تک اهنگ میده ولی هر تک اهنگی که میده از سایت رسمیش پخش می شه و مجوز داره وگرنه به خاطره تک اهنگ هایی که ازش لو رفت قبلا چندین بار تعهد داده.البوم کماش به باز به گفته خودش توقیف شد هیج وقت اونجور که قرار بود پخش بشه پخش نشد.من چون 7و8 ساله دقیقا مو به مو اخباره رضا رو دنبال می کنم در جریان همه سختی هایی که کشیده قرار داشتم چیزایی که خیلی ها نمی دونن فقط یه هنرمند و از دور می بینن و می گن خوش به حالش مثلا چقدر پول داره.سره جریانی همین کنسرت ها اگه بدونی یه مدت چه زجری بهش دادن اونوقت اینجوری نمی گفتی.با این حال بازم می گم حتی رفتنشم مثل شادمهر و برای همیشه نبود فقط می خواست بره واسه ادامه تحصیل و برگرده.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

در مورد احسان خواجه امیری هم باید بگم این که نشد
هر وقت کم میاره چه چه میزنه
گیریم که حرف شما درست باشه
مگه فقط خوندن شرطه؟
پس آهنگسازی و تنظیم چی؟
ایرج تو خوندن حامیشه. آیا تو تنظیم هم هست؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

باریکلا آقارضا ! نه بهنام صفوی شماست و نه شما خواهد شد! دووتا خواننده مجزا هستید یکی ا ز یکی بهتر منتظر این کنسرت محشر خواهم بود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

منو سیاه نکن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

نگاه کن آقای صادقی خواننده خوب - قابل احترام و هر چی دیگه هستی باشه قبول اما بس کن هی میگی میخوام برم و چند روز بعدش میگی نمیرم. این همه طرفدار داری به خدا اگه خیلی ها داشتن اسم خارج رو نمیاوردن به خاطره این مردم الان 3 یا 4 باره هی گیر دادی بمیخوام برم. میخوای بری برو اگه نه هی نگو. شادمهر رفت چه کرد جز کاور - کپی تصویری خواننده خارجی و... چیزه دیگه. بهتم تبریک ازدواج گفتم اما احساس میکنم دیگه یک چیز رو هی گفنم خوب نیست. دوست دارم این سایت نظرمو بزاره مرسی. تازه خوبه همه چی هم خداروشکر داری گیری هی برم. ان شاالله بیشترشم کنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

پس چرا گزارش تصویری کنسرت سلطان احساس بابک جهانبخش 17 اسفند که به نظر من بهترین کنسرت سال بود رو نمیذارید ؟
با تشکر از موسقی ما

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

ترک حباب

از آلبوم جدید محسن یگانه

فقط برای رضا صادقی عزیز.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

Soltan sarvar 75 milyon inja doset daran unvaria ro az ghalam, endakhti .poli ke vase filme bi khodahafezi gerefti vala kame honare to bish az in miarze ma ta abad poshtetim ostore o soltane pop iran
ya ali

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

دوسته عزیز وقتی نمیدونی یه هنرمند داره چی میکشه و مشکلاتش چیه نظر نده.
صادقی بی خودی از چیزی نمیناله 10 بارم نگفت میرم 1 بار گفت و موضوع به درازا کشید......

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

چی میکشه؟ کنسرت نمیزاره که بیشتر از همه میزاره - البوم نمیده که میده - تک آهنگ نمیده که قبلا هر خواننده میداد مجوزش لغو میشد - فیلم بازی نمیکنه که اونم بازی میکنه - تو همه برنامه ها از خوشا شیراز نیست و... که هست - مردم دوسش ندارن که دارن 1 بار سال پیش گفت تو برنامه خوشا شیراز نه این جدیدی باز تو برنامه شبکه تهران رشید پور گفت و چند جای دیگه. شادمهر رفت و دیدیم تو مالزی ایرانی نشین 200 نفر پر شد که مجبور شدن شب دوم ... خواننده رو بیارن یا همین بنیامین بعد اجرای اولش بقیه کنسرتهاش همه تا 300 نفر بود. یکبار نگفته نمیدونین نگین خواهشا.به خدا این مردم داخل همیشه با ادم هستن نه اونوریها و...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

خدا رو چه دیدی شاید شیرین و فرهاد تازه ای قرار به قصه ها اضافه بشه.شاید در گذز زمان هر وقت از عشق صحبت بشه داستان رضا و همسرش رو بگن.
رضای نازنین به حق اون دل پاکت,به حق اون احساس نابت,تا دنیا دنیاست,تا روزی که رو این خاک مقدس پا میزاری,تا روزی که مشکی برات قشنگه, در کنار کسی که سالها براش خوندی, خوشبخت بشی.ازدواجتو تبریک میگم سلطان

به خدا رضا یه اسطورست حتی در جواب کسایی که تندترین مصاحبه هارو علیهش کردن سکوت کرده و به نیکی یاد کرده با اینکه اندازه 100 برابره اونا طرفدار داشته.عمو رضا می پرستمت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

نه حمید جان اینحوری نیست شما در جریان کارای رضا نبودید رضا پارسال گفت می خوام برم سره حرفشم بود دیگه هم تکذیب نکرد که نمیرم اتفاقا نمی خواست مثل شادمهر واسه همیشه هم بره فقط می خواست بره واسه تحصیلات حتی تا جایی که من میدونم هم خیلی از کاراش و کرده بود باخره یه هنرمند با این حجم طرفدار باید یه همچین خبری و به هواداراش اعلام کنه ولی خوب بعد از اینکه با خیل عظیم ناراحتیه هوادارانش رو به رو شد و به علت یه سری مسائل دیگه از رفتن منصرف شد و الانم گفت نمیرم.با اینکه اگه هم میرفت فقط واسه تحصیل بود و بعد از 4 سال برمی گشت ولی خوب به خاظره همین طرفدارا از اینم گذشت واسه همینه واسه منی که حتی یه بار از نزدیک ندیدمش فراتر از یه خوانندست واسم یه اسطورست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

در اوج شهرت و محبوبیت اما افتاده
عاشقتم...
پیوندتونو هم واسه چندمین بار تبریک میگم
خوشبخت شی ایشالا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

رضا صادقی عجیب این چندوقته سعی میکنه از خودش چهره موجه نشون بده. آقا رضا خیلی خوش صدایی اهنگهات عالیه اما برو جویای احوال اهنگسازها و همکارهای قدیمیت بشو که بدجوری ازت شاکی هستن. تو که کلی کارو به اسم خودت زدیو اسمی ازشون نیاوردی.انقدر نگو من با کسی مسئله ای ندارم !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

آقای یزدانی شما نمیدونی آقایون بالایی چه بلایی سر خواننده ها میارن که اینارو میگی وقتی علی لهراسبی بخاطر  ...ممنوع الکار میشه فقط باید واسه این موسیقی گریه کرد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

agha reza nemidoni bedon vaysa donya male sirvan nabod male khode reza bod
pas chizi az biron mibini o az vagheyatesh chizi nemidoni jar nazanesh

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

به به رضا صادقی از وفتی که دیگه مشکی نمی پوشم رو داد ثابت که میتونه مشکی هم نپوشه عاشقتم رضا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

felan ke karaye akhire koushan hadad az sirvan ghavi tare dar zemn sadeghi az ebteda ro paye khodesh vaysad o bala omad be kasi ham tekye nakard vaysa donyam kare khodeshe dar zemn alan mokhatabo havadaresh 100 barabare vaghtie ke vaysa donya omad pas harfe khande dar nazanid
ehsan khaje amiri ham enghad bozorg hasto poshtvaneyee ghavi mesle iraj ro dare ke mohtaje sirvan vase hefze jayegahesh nabashe

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

دلیل معروف شدن وایسا دنیا فقط سیروان بود نه هیچ کس دیگه ای
همه خواننده های مشهور بعد از این که کمی از شهرتشون رو از دست میدن میرن سراغ سیروان تا یه تنظیم توپ براشون انجام بده و برشون گردونه به دنیای موسیقی
مثل همین رضا صادقی و همینطور احسان خواجه امیری

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

خب مگه من چی گفتم؟
من هم میگم الان هواداراش صد برابر وقتین که آهنگ وایسا دنیا اومد بیرون.
با تنظیم سیروان نه هیچ کس دیگه ای

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

چه چه اگه منظورتون تحریره که اونو همیشه گفتم کامل اشتباه میزنه کم نمیاره تحریر میزنه میخواد بگه منم اشتباه آواز کار کردم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

این چه طرفداریه که از همکاری خواننده ی محبوبش نارحت میشه,عین این هووها که حسودیشون میشه!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

دوستان لطف کنید تو دعوای بین خواننده های محبوبتون اسم آقای خواجه امیری رو نیارید سیروان خسروی دو تا آهنگ برای احسان تنظیم کرده همه جا هم احسان اسمشو آورده بعدشم توهین نکنید زشته این کارا به خدا یعنی چی هر جا کم میاره چه چه میزنه؟ نصف صدای احسانو اینایی که شما میگید دارن؟شما استاد آوازید که با تحریرای احسان مشکل داری؟ بعدشم مگه محبوبیت احسان به خاطر دو تا آهنگیه که سیروان براش تنظیم کرده؟ محبوبیت احسان به خاطر شخصیت بالاش وصدای فوق العادشه خجالت بکشید ازین حرفاتون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

اقا واسه این حرفت دلیل بیار.
هر جا میری اینو میگی انتظار داری همه قبول داشته باشن؟
اگه واقعا راست میگی و نمیخوای جو سازی کنی دلیل بیار.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

هیچ مدرکی جز حرف نیست که سیروان تنظیم کننده ی وایسا دنیاس ولی کلی مدرک هست ثابت میکنه تنظیم اثر کار رضا صادقی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

نمیگم کار احسان 100 درصد خوبه ولی قابل قبول اونطورم نیست که بخوای بکوبیش.در ضمن هر کسی یه نقطه قوتی داره هیچکس کامل نیست.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

رضا صادقی حرف نداره
صادق درّی با البوم یه سال دیگه در راه پخش گسترده در سراسر ایران

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

بابا انقدر سیروان سیروان نکنید. سیروان هم تموم شد. اکه سیروان وایسا دنیارو مطرح کرد وایسا دنیا هم سیروان رو مطرح کرد . در حال حاضر هم سیروان تمو شد و جز تکرار چیزی ازش نمونده !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

حسین جان من با یکی از این اهنگسازها صحبت کردم و شاکی بود از بعضی کارهای رضا صادقی.سیروان که بماند با اون کاری ندارم. اما من هفته پیش مصاحبه صادقی با مجله نسل امروز رو میخوندم و اینی که گفتم سعی میکنه چهره موجه نشون بده از اونجاست. اگر حرفی نزده اگر دلخوری نیست پس این حرف و حدیث ها چیه؟ روزی که بهنام صفوی هم اومد همین صادقی کلی مصاحبه علیهش کرد اما امروز حرفش تغییر کرده. ادمها عوض میشن. بنده به صدای ایشون علاقه دارم و بعضی اهنگهاش رو دوست دارم اما بهتره هنرمند برای مردم فیلم بازی نکنه و اگر با کسی مشکلی داره نگه نه همه چیز گل و بلبله !!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

احسان عزیز رو با کسی مقایسه نکنید. تا اونجایی که من میدونم هم سیروان یک کار واسه احسان تنظیم کرده نه دو تا. 

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

رضاصادقی یک اتفاقه ماندگار در موسیقی ایرانه؛ یک تفکره؛ پشت شعراش یک اعتقاده محکمه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:54

اگه دعوا سر سیروا ن هست باید بهتون بگم که بهنام صفوی اعلام کرده که یکی از بهترین تظیم کننده های ایران سیروان هست.هم سیروان آهنگ های بهنام رو ترکونده هم بهنام تنظیم های سیروان رو زیباش کرده.وآفرین به آقای صادقی که داره به همه نشون میده که بهنام از آقای صادقی تقلید نکرده.به خدا بهنام صداش همینه تروخدا انقدر بهش گیر ندین.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شک نکنید با بهنام صفوی یک روز با هم کنسرت می‌دهیم! | موسیقی ما