برنامه یاد بعضی نفرات
 
رضا صادقی
سکوت آقای مشکی پوش پس از 9 ماه در سایت «موسیقی ما» شکست:
رضا صادقی: گفتند نمی گذاریم دیگر در ایران بخواند...
موسیقی ما – بهمن بابازاده:  آخرین بار وقتی در تیر ماه سال نود روی سن می رفت پیغامی را در کاغدی سفید در پشت صحنه برنامه به دستش دادند که روی آن نوشته بود : «حکم دادگاه دارم و نباید روی سن بروی».

صادقی خندید و کاغذ را مچاله کرد و در جیب اش گذاشت. روی سن رفت، خواند و در ابتدای برنامه اش هم گفت : «تعجب نکنید که دست و پایم می لرزد و استرس دارم. دلیل اش را شاید یک روز به شما بگویم.»

نه ماه از آن روز گذشته و من حوالی همین روزهای عید در استودیوی شخصی صادقی همان کاغذ مچاله را زیر شیشه میز کارش دیدم.

فهمید که کاغذ را دیده ام و گفت :« امروز هنوز آن روز نرسیده و تو اولین کسی هستی که باید درباره این کاغذ بدانی. شک نکن.شاید آن روز من نباشم و تو باید ماجرای آنرا به گوش خیلی ها برسانی تا بدانند. ولی هنوز وقتش نرسیده....»

نه ماه جواب تلفن هیچکس را نمی داد. از دوستان و نزدیکان و دور و بری ها گرفته تا خبرنگاران و نزدیکان رسانه ای اش تا خیلی ها نگران احوال او باشند. روزها گذشتند و اتفاقات و تلخی ها یکی بعد از دیگری سراغش آمدند. بخاطر ماجراهای حقوقی اش پایش به دادگاه باز شد. دور و بری های نزدیک اش با کلاهبرداری های ناجوانمردانه، حتی حساب شخصی اش را خالی کردند و با تهدید های مختلف، زندگی اش را گذراند. چند تن از اقوام و نزدیکانش فوت کردند تا رضا صادقی، غمگین ترین آدم دنیا باشد.

اما سرانجام حاضر شد سکوتش را بشکند و حرف بزند. حرف بزند تا همه بفهمند کجا بوده و چه می کرده؟ چه می کرده و چرا حاضر نبود درباره همه این ماجراها که برایش ساختند، حرف بزند.

این مصاحبه را تا انتها بخوانید با این توضیح که در هفته های آینده غافلگیری جذابی را برای دوستداران این خواننده تدارک دیده ایم که بسیاری از این ماجراها را در آن بازگو خواهیم کرد.  
 
  • * سال 91 قرار بود سال طغیان «شیر خسته» باشد اما اینگونه نشد و رضا صادقی در سکوتی عجیب و ناراحت کننده فرو رفت. این اولین مصاحبه تو بعد از همه این جار و جنجالهاست رضا. چه حرفی داری و دفاع ات از این سوال من چیست؟
اول سلام. سلام به تو و همه آدم هایی که می خواهند این مطالب را بخوانند. سال نو را به همه آنها تبریک می گویم. سال پر آسایش و پر آرامش و پر امنیتی داشته باشند. به خصوص سال خوبی باشد برای سفره های مردم. من شعرها و کلامی که می نویسم سعی میکنم از صمیم قلبم باشد یعنی احساسم بیشتر می گوید نه من. ترانه سرا نیستم و هیچ وقت ترانه نگفتم بلکه ترانه من را گفته است. یقینا شاید آن سالی که من نوشتم «شیر خسته» شاید خیلی از آن آدم هایی که اطراف بودند و موش هایی بودند که وقتی شیر خسته را دیدند غرّیدند. دست به دست هم دادند که من را در یک پروسه خیلی عجیب و غریبی از زندگی ام قرار بدهند. اشتباهات خودم و اعتمادهای بی جا و توقع های بی جای خودم از آدمهایی که فکر میکردم می توانند دوستان خوبی باشند همه باعث این مسائل شد. اما در یک پروسه زمانی دیدم هر حرفی بخواهم بزنم و هر حضوری داشته باشم حضور پر از غم و شکایت و گلایه خواهد بود.دوست نداشتم اینقدر از من انرژی منفی بگیرند. بله قبول دارم در خیلی مواقع دوستان خوبم را از اتفاقات حواشی خودم بی خبر گذاشتم ولی باور کنید اصلا اتفاقات خوبی نبود و اتفاقات فوق العاده بدی بود. اما یکی از بزرگترین خوبی هایش این بود که در این مدت تصمیم گرفتم دور بشوم و یک مقدار عقب بروم و در بیشه خودم تنها باشم. خیلی از چرک های اطرافم ریخت و پاک شد. خیلی از آدمها را خیلی بهتر شناختم و خیلی ها را بهتر آنالیز کردمو به این نتیجه رسیدم که «چو ناکس به دهکد خدایی کند کشاورز باید گدایی کند.»
 
  • *ولی با تمام این حرفهایی که بیان کردی من قانع نشدم و این حق هوادارانت بود که در تمام این مدتی که نبودی به نوعی حتی از این حال بد تو خبردار شوند و از نگرانی خارج شوند.این حق را به من می دهی که به قول عادل فردوسی پور قانع نشوم؟
بله این قضیه را قبول کردم. قبول کردم که آنها باید خبردار می شدند ولی من خبری نداشتم. من همه محبت های این دوستانم را می دیدم.  احساس میکردم اگر الان بیایم و برای آنها از حالم بگویم به جز اینکه حال آنها را بد می کنم کار دیگری انجام نمی دهم.
 
  • *و الان با این بازگشتت قرار است که حالشان را خوب کنی؟ با یک انرژی بسیار بالا در سال 92؟
شک نکن. در این یک سال آن شیر خسته خدا را شکر ترمیم شد. دوستانی که ماندنی بودند نه فقط گفتنی به من کمک کردند.از همه مهمتر محبت خدا و انرژی خدا را داشتم. الان خیلی قدرتمند خیلی سرپا دارم می آیم . مطمئنم که حداقل یک گوشه کوچکی از همه کارهایی که دوستانم انجام دادند را شاید بتوانم جواب بدهم.
 
  • *یک سوال می پرسم و ناراحت نشو. این که می گویی با قدرت برمی گردم یکی از دلایلش احتمالا این نیست که تو دیگر از اواخر سال قبل و تقریبا اوایل امسال به قولی داماد شده ای !؟
بله ! همیشه می گویند پشت هر مرد موفقی یک زن قدرتمند هست. من از بابت خیلی خوشحالم و انشاالله با همین قدرت در حال جلو آمدن هستم.
 
  • * برویم به سراغ آلبومت. اولین حرفهای تو در مورد آلبومت را گوش می دهیم. یک مقدار می خواهم رضا در مورد جزئیاتش سخن بگویی تا جایی که خودت صلاح می دانی.
آلبوم من همانطور که می دانید اسمش«همین...» است. قبلا چند اسم برایش انتخاب کرده بودم ولی با دوست خوبم آقای «جلیل پور» به این نتیجه رسیدم که «همین» بگذاریم. یعنی رها کنیم بر اساس تفکرات خود آدمها نسبت به این آلبوم. من گفتم در این آلبوم خیلی از ستاره های زمینی استفاده کرده ام. یعنی ستاره های آسمانی را با احترامی که برایشان قائل هستم سعی کردم از آنها دور شوم و رهایشان کنم تا با آسمانی ها بچرخند. ولی از ستاره های زمینی بیشتر استفاده کرده ام.«آرون حسینی» عزیز و «شجاعت شفاعی» و«اسماعیل حسینی» و مجموعه ای از این بچه ها لطف کردند و برای من کارهای بسیار زیبایی انجام دادند. سعی کردم برگردم به یک سری کارهای قدیمی که دوستانم همیشه می گفتند دوست داشتند و دیگر از من نمی شنوند. آنها را دوباره شنیدم و تا حدودی فهمیدم چه چیزهایی آنجا بود که در این مدت نبود و سعی کردم اصلاحش کنم. امیدوارم مردم خوششان بیاید و سعی نهایی من این بوده است.
 
  • *نسبت به آلبوم های قبلی، رضا صادقی در این آلبوم چه فرق هایی کرده است؟
در این آلبوم خیلی قدرتمند با یک پرچم خیلی بلند گفتم که هنوز عشق یک رنگ است. هنوز هم که هنوز است با کفش آهنی ایستاده ایم. یک مدت به این نتیجه رسیده بودم که من خواننده احساس هستم. من حداقل اولین خواننده ای در مملکتم بوده ام که عمیقا پرداختم به احساسهای خیلی شخصی آدمها ولی در یک پروسه زمانی آنقدر جنگ و جدل اطرافم بود که فقط به این مساله پرداختم چه کسی بد است و چه کسی خوب است. من کجا بدی کردم و او کجا بدی کرده است. در این آلبوم سعی کردم یک مقدار بیشتر، به خصوص در این حال و روز نه چندان خوب مردم مملکتم ،به احساسشان بپردازم. اگر بتوانم چند ثانیه آرامشان کنم یا شادشان کنم این کمکی است که می توانم به مردمم انجام بدهم و بیشترین تلاشم در این آلبوم همین بوده است. فرق ترانه ها خیلی خیلی زیاد است با نگاههایی که قبلا داشتم. از شاعرهای ستاره زمینی استفاده کردم. همین فرقها را قطعا در آلبوم«همین»خواهید دید. من آلبوم«همین» را در کنار«وایسا دنیا» قرار می دهم و امیدوارم به همان اندازه نگاهش و به همان اندازه انرژی اش، مردم از من پذیرا باشند.
 
  • *از پروسه آلبومت بیرون می آیم. به دلایلی که می خواهم در آن پروژه ویژه ای که قرار است یک یا دو هفته آینده در«موسیقی ما» برای اولین بار رونمایی شود آنجا بیشتر به آلبومت بپردازیم. سوالم از تو این است که رضا واقعا این همه مدت از استیج دور بودی و آن حال و هوایی که در کنسرتهای تو بود، واقعا جزو یکی از پرانرژی ترین اجراهای زنده در ایران را بدون اغراق داری. می خواهم ببینم در این چند وقت دلت برای استیج تنگ نشده است؟
این چند وقت برای استیج دق کردم! دلم تنگ نشده است!؟ من از مردم و همه دوستانم عذرخواهی میکنم. همه آنهایی که افتخار می دهند و به زودی به کنسرت من خواهند آمد. من را ببخشند بابت اولین یا دومین آهنگ چون مطمئنا اشک اجازه نخواهد داد که بخوانم. بابت یکی دو آهنگ اول من را ببخشند که اگر نتوانستم بخوانم و خواهش میکنم خودشان جای من بخوانند. چون آنقدر در این یک سال نفس نکشیدم که فکر میکنم حداقل برای دو آهنگ اول احتیاج دارم نفس بکشم و زنده شوم و بعد از زنده شدن دوباره بخوانم. چون من خواننده ای نبودم که اول آلبوم بزنم و بعد خواننده شوم. مردم از روی اجراهای من در بندرعباس فهمیدند خواننده ای هست به اسم رضا صادقی. من از اجرای صحنه ای خواننده شدم نه آلبوم. این خیلی عذاب آور بود یعنی از همه عذابهایی که آدمهای نزدیک به من که من خیلی به آنها اعتماد داشتند و متاسفانه متاسفانه ضربه بدی به من زدند دردش بیشتر است که از صحنه دور باشم. ولی مطمئن باشید این دفعه اگر روی صحنه باشم و همیشه می گویم هربار روی صحنه می آیم فکر میکنم این آخرین بار است که خواهم آمد. این دفعه هم که بیایم با این دید خواهم آمد و با تمام قدرتم کنار آدمهایی خواهم بود که در این مدت با ایمیلهایشان و محبتهایشان و بزرگیشان به من نشان دادند که حداقل عمو رضا را دوست دارند چه باشد و چه نباشد. من می آیم که ماندنی باشم نه خواندنی.
 
  • * یک جایی یک جمله ای را گفتی گه در همان جمع خصوصی من را به فکر فرو برد. می خواهم یک مقدار در مورد تمام این نه ماه با تو حرف بزنم و هر طور که خودت دوست داری در این باره صحبت کن. یک جا گفته بودی که حاضرم برگردم بندر در هتل هما و پشت پیانو بنشینم و بخوانم اما به هر قیمتی روی استیج نروم. در مورد این نه ماه و این جمله حرفهای آخر تو را می شنوم.
ببین من نه برای ژیلا خواندم و نه برای ویلا. نه برای «های» خواندم و نه برای «هوی».من برای آدمهایی خواندم که صدای من و موزیک من را در گوشه ای از خاطراتشان حفظ کردند. به من افتخار دادند و می گویند ما آهنگ تو را که گوش می دهیم یاد خاطراتمان می افتیم. خب این ها را داشته باشید و کنار بگذارید. همه تفاسیر به کنار در این مدت طولانی احساس کردم یک جاهایی به من گفته می شود بیا این کار را انجام بده تا بتوانی بخوانی. بیا اینجا را امضاء کن تا بتوانی بخوانی.این حرکت را انجام بده تا بتوانی بخوانی. اینجا را رضایت بده تا بتوانی بخوانی. اینجا را کوتاه بیا تا بتوانی بخوانی. من آدم لجبازی هستم اما با خودم نه با کارم. این جمله را تایید می کنم که گفتم. حاضر بودم و هستم کماکان اگر قرار باشد روزی رضای صادقی که به همه گفت که « این بار ایستادم تا آخرش با کفش آهنین» یا گفت «وایسا می خواهم پیاده شوم»، گفت «هرکی فهمید که بریدی می خواد از تنت ببره» و همه اینها را گفت، اگر قرار باشد کوتاه بیاید فقط به خاطر خواندن، مطمئن باش با افتخار برمی گردم شهرم. شهری که همیشه آغوشش برای من باز بوده و می روم در هتل هما پشت پیانو می نشینم و سازم را میزنم حتی نمی خوانم و لذت میبرم تا اینکه بیایم بخوانم و فقط برای خواندنی شدن روی استیج باشم. رضای صادقی به خاطر عزتش رضا صادقی است به خاطر عزتی است که خدا به او داده است. به خاطر محبتی است که مردم به او داشته اند. رضای صادقی اگر رضا صادقی است به خاطر صدایش نیست. اگر به صدا باشد من وقتی همکارانم مثل آقای اصفهانی و آقای خواجه امیری و بقیه دوستانم می خوانند، باید ساکت شوم. من در صدا اصلا مقایسه نمیکنم چون آنها خیلی صدای خوبی دارند ولی رضا صادقی حس است، باور است. فقط حس و باور است. اگر حسم را با باورم ادغام کنم و به مردم بدهم من را می پذیرند. هر وقت این کار را نکردم پذیرفته نشدم. درست است دارم دق میکنم که روی استیج نیستم ولی اگر آن گونه روی استیج بیایم دیگر دق نمیکنم نابود میشوم. اصلا خیلی ساده نیست که تو نه ماه شاید نزدیک به ده ماه سکوت کنی و هرکه هرچه دوست دارد بگوید و تو حرفی نزنی.هرکه هرچه خواست گفت و تو ساکت بمانی. یکی گفت «رضا بدهکار من است». یکی گفت :«اگر من گذاشتم این بخواند» و یا دیگری گفت «بیا من برایت درست کنم».یکی گفت «رضا باید از این مملکت برود».یکی از آن طرف دنیا به من زنگ می زد: «شما آنجا چه کار می کنید اینجا بیایید بهتر است». گفتم آقا من مانده ام همین جا. همین جا کنار گرانی های همین مردم و ارزانی هایش و کنار خوبی هایش و کنار ضبط های بی کیفیتش. کنار ضبط های با کیفیتش، کنار ماشین های مدل پایین و مدل بالایش و کنار همه آدمهای خوب و بدش می مانم. روزی که خیلی سرپا بودم و لازم باشد برای خوش خوشان می روم نه برای ناخوشان. اگر باز هم می گویند تکرار میکنم من آدمی نیستم که محض خواندن روی استیج بیایم. حاضرم باز هم تکرار کنم که بروم هتل هما نوازندگی کنم یک عده آدمهای خوب بیایند دور و بر من و روی میزهای رستوران بنشینند و به من توجه نکنند و من فقط با سازم لذت ببرم. اما همان رضای حس و اعتقادم باقی می مانم و شک نکن.
 
  • * حالت را بد کردیم و ما را ببخش. من به احترام همه حرف هایت سکوت میکنم و جمله آخر تو را می شنویم برای مخاطبانت. با ذکر این نکته که همه کسانی که این جمله ها را می خوانند بدانند که این مصاحبه در وخیم ترین اوضاع روحی رضا صادقی گرفته شده است ولی قرار است که به زودی اخبار خوبی داشته باشیم.
از تو خیلی خیلی تشکر میکنم به خاطر این مدت. در این مدت این محبتها و پیگیری های تو را نسبت به حال و روز خودم می دیدم ولی از تو هم عذرخواهی میکنم چون برای تو هم که دوست خوب من هستی حرفی برای گفتن نداشتم. قبل از اینکه این حرف آخرم را بزنم تبریک می گویم به «محسن چاوشی» عزیز به خاطر آلبوم خیلی خوبش. به«احسان خواجه امیری»عزیز به خاطر آلبوم خیلی خوب و عالی که ارائه کرد. به «محمد علیزاده» به خاطر آلبومی که آمد و می دانم که چقدر دوست داشت این آلبوم زودتر بیاید و به او تبریک می گویم. به«محسن یگانه» عزیز هم تبریک می گویم به خاطر آلبوم حبابش و کنسرتهای خیلی خیلی خوبش. اینکه بچه ها روی استیج می روند و مردم را شاد می کنند من واقعا دستشان را می بوسم و به همه آنها تبریک می گویم. و حرف آخرم این است که من دارم با تمام ذهنتیم و با توکل بر خدا حس میکنم که این یک شروع دوباره است. چون آلبوم«همین» آلبومی است که من برایش روح و فکر و وقت و ذهن و هم قلبم را گذاشتم. خیلی از آدمهایی که برای این آلبوم به خصوص«آوای هنر» به خصوص آقای«جلیل پور» آقای«جعفری» و آقای«نیکونیا» واقعا نمی دانید که شبانه روز برای این آلبوم وقت گذاشتند که بتواند برسد و بتواند به یک نتیجه ای برسد. امیدوارم امسال سالی باشد برای همه ما که بتوانیم یک مقدار آرامش داشته باشیم چون دیگر این ناآرامی دارد حال همه را بد می کند. از همه دوستان ساده صبورم تشکر میکنم که در این مدت با ایمیل هایشان و با کامنت و بودن و دیدن و با تلفن چنان انرژی به من می دهند که بعضی اوقات خجالت میکشم از بزرگی و محبت آنها. آن حرکت خیری که انجام دادند و به آن مرکز خیریه رفتند و لطف کردند و آن نوشته هایشان به دست تک تک آنها را می بوسم و مطمئن باشید و شک نکنید این دفعه آمده ام بگویم که این بار ایستاده ایم تا آخرش با کفش آهنی. روی استیج شک نکنید که دو آهنگ اول را خودتان باید بخوانید چون من نمی توانم بخوانم.
 
  • * امیدوارم که آلبوم«همین» بازگشت پرقدرت تو به بازار باشد.
من آن دفعه هم به تو گفتم. پنج درصدش که به عهده من بود انجام دادم و نود و پنج درصد دیگرش اول دست خدا و بعد دست مردم است. انشاالله که آن هم از ما بپذیرند.

عکس: محمد رضا صادقی
تنظیم گفتگو: وحید لشکری
+ فایل صوتی این گفتگو را اینجا گوش و دانلود کنید...
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 فروردین 1392 - 18:39

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 00:34

خیلی دوست دارم عمو رضا
هرکی اذیتت میکنه امیدوارم روز خوش نبینه
خوشحالم که با قدرت برمیگردی

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 00:34

mamnooooooooooonam az mosahebeye shoma ........ az deltangiyammmmmmm kam shod ........ reza ma hamishe poshtet hastimmmmmmmm <3 doooooooooooset dariiiiiiiiiiiiiim soltane meshki poosh

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 00:48

رضای عزیز , بهترینی
منتظر آلبوم جدیدت که مطمئناً بهترینه , هستیم

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 00:54

ooooooph
آقا دیدن این تیتر همانا پایین کشیدن فشار نچندان فشار ما همان! خیلی تیتر بدی بود :(( :| داشتم سکته رو میزدم. تا به وسط های گفتگو نرسیده بودم همچنان فشار بی فشار.
ممنون که هستی رضای عزیز، روزشمار انتشار آلبوم. صدات همیشه گرم بوده و ممنون ازت که با دل کوچیک ما هم قابل درکی.

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 00:58

رضا جان خدا پشت و پناهت باشه! ما تا آخر دنیا باهاتیم
برای گفتن حسم هنوز یک واژه کم دارم که تو شعرام به جای اون همیشه نقطه میذارم
رضا صادقی عاشقتم

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 01:08

آفرین آفرین که به محمد علیزاده بایت آلبوم قشنگش تبریک گفته.. خیلی عالی

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 01:14

رضای عزیز ، ما همشهریهات بهت افتخار می کنیم
از اینکه محکم و با کفش آهنی بین این همه گرگ با قدرت وایسادی ازت ممنونیم

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 01:15

به نام خدای خالق عشق خالق سلطان مشکی
چقدر دلمون واست تنگ شده بود عمو رضاااا من ادم احساسی نیستم ولی تو حرفم که میزنی گریم میگیره همیشه واسم متفاوت بودی خاص بودی و اگه تا اخره عمرت هم دیگه نمیذاشتن بخونی جایگاهت همیشه تو قلبم بود چون موندنی هستی و شک نکن ادم هایی مث من کم نیستن!
رضا صادقی از معدود خوانندهایی هست که کارش و از صفر یا زیره صفر شروع کرد تو راهش بیشترین سختی هارو دید انواع اقسام بدی ها بهش شد!از همون اول که رفت تهران پول خونشو بالا کشیدن بعد به خاطره چندتا شبکه تلویزیونی دو سال ممنوع الفعالیت بود بعد دوست نزدیکش البوم چقدسخته رو لو داد بعد نزدیک ترین دوستش بهش خیانت کرد حساب بانکیش و خالی کرد بعد کسی که همیشه خودش و بهش میچسبوند و با رضا صادقی معروف شد دیگه نگذاشت کنسرت بده......
با همه این سختی ها موند کناره ما جدای از هنرش همیشه واسه من اسطوره پشتکار و تلاش و ایمان بوده.
خدارو شکر دموهایی که از البوم بیرون اومد نشون داد رضا صادقی برگشته بو همون رضای پراحساس به همون حس قشنگ.امیدوارم هرچه زودتر البوم بیاد
مرسی بهمن بابازاده
دنیا دنیا سلطان مشکی

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 01:17

سلامو خیلی ممنونم از این مصاحبه خیلی خوب. خسته نباشید .به رضا هم به زبون بندری اگم که خیلی دوستت امهه <3

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 01:20

دو اهنگ اول بغض میکنی و ما هوادارات میخونیم تا ثابت کنیم این بار وایستادیم تا اخرش با کفش اهنی

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 01:26

مرسی رضا صادقی عزیز...
مرسی بهمن بابازاده...
مرسی موسیقی ما...
قربون خنده ت رضا جون...
ممنونم ازتون..واقعا عالی بود...
عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــاشقتم رضای عزیز...
هنوز عشق یک رنگ است...
همین...

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 01:34

رضا عزیز فقط اینو می گم که :

* خداوند دو جا به بنده‌هایش می‌خندد اول در جایی که خدا می‌خواهد یکی را بالا ببرد و همه تلاش می‌کنند او را زمین بزنند و دوم آنجایی که همه می‌خواهند شخصی را بالا ببرند اما خدا نمی‌خواهد. *

خوشحالم از اینکه برگشتی و خداوند خواست که بالا بمانی :))

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 01:35

الهی بمیرم برات عمو رضا و ممنون از سایت موسیقی ما که به داد دله ما رسید ما هم تا اخرین لحظه جونمون پات هستیم سلطان دلم برات تنگ شده میدونم مثله همیشه از همه بهتری انشاالله امسال بهترین ساله عمر همه مشکی پوشا بشه
و میخوام بگم عمو رضا تو موندنی هستی بی صبرانه منتظرت هستیم شیر خسته
مشکی بمونید همین...

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 02:24

من که بی صبرانه منتظر آلبوم همین هستم به نظر من آقای صادقی واقعا باهوش و خلاق هستند کار کردن با تنظیم کننده های جدید با صدای ایشون فضای جدیدی رو تولید میکنه کسایی مثل : مهران عباسی . آرون حسینی . شاهین طاها . هومن نامداری . امیر میلاد نیکزاد و ........

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 02:41

واقعا عمورضا رودرک میکنم...اگه این9ماه 10سالم میشد باز منتظرش میموندم همون ترانه های تکرار نشدنیشو گوش میدادمو باهاشون زندگی میکردم...اگه روزی یرسه عمو رضا بره همون هتل هما بندرعباس من یکی ازمشتری های همیشگیش میشم...چون به عمورضاوقلبشوایمانش اعتقاد دارم...البوم همین یکی از بهترینهای سال92میشه...اینو مطمئنم...

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 03:56

درود بر رضا صادقی ..رضا جان بی صبرانه منتظر البومت هستم ...
واقعا ناراحت شدم واسه رضا این همه اتفاق افتاده امیدوارم دیگر شاهد همچین اتفاقهایی نیفتیم
رضا صادقی از ته دل دوست دارم

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 04:33

مرسی از مصاحبه
مرسی از عمو رضا، عمو دلمون خیلی تنگ شده واستون .
شدیدا منتظر آلبوم هستیم .
هنوز عشق یک رنگ است ...
همین ...

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 04:55

سكوت
سرافكندگي
سقوط
سلامتي
سرافرازي
سعادت
سايهء حق

٧سين زندگيت باشه آقاي مشكي پوش
٣تاي اول براي دشمنات و ٤ تاي آخر إز ته دل تقديم خودت

ما هم ايستاديم مثل كوه
همراه و همگام

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 05:34

درسته که تو دلمون نقل یه حرفایی هست !! اما اینجا جای گفتنش نیست چون هستی و هستیم و ایستادیم این بار تا اخرش با کفش آهنی..
هنوز عشق یک رنگ است
هنوز ت همیشه همون رضای صادقی بمون که وجودش مهربون و خاکی و صداش حتی اگه خوندنی تیست موندنیه چون عزتشو از خدا داره نه ادمایی که میان تا از شیر های خسته بکنن و ببرن و برن!!
هستم..
یکی از دوستان ساده صبورت که خیلی حرف برا گفتن داره
خوب باشی...
یا علی...

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 09:50

Just Yeganeh & Sadeghi

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 09:51

فقط يگانه و صادقي

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 10:36

سلطان عشق تویی

طاقت بیار . خسته نشو از سفر.
میدونم همیشه بهترینی ...
فقط رضا صادقی

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 10:39

امیدوارم زودتر مافیای موسیقی از بین بره و دیگه شاهد چنین اتفاقهایی برای هنرمندان کشورمون نباشیم.

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 10:42

ممنون سلطان ....
خیلی خوشحال شدم از مصاحبه
ایشاا... آلبوم بیادو بریم کنسرتو بترکونیم

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 11:15

امیدوارم روزی برسد که جریان مافیایی که شدیدا داره به خواننده های عزیزمون لطمه میرسونه از بین بره
.
.
از طرف طرفداران « مجید خراطها » آرزوی موفقیت برای رضا صادقی دارم.

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 11:22

خوش حالم برگشتید با قدرت و سپاس بابت لطفتون در حق محسن چاوشی.
به راستی که موسیقی ایران کم دارد افراد با اخلاقی مثل صادقی و چاوشی

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 11:48

گريم دراومد.
همون بلايي كه سر مهدي مقدم اوردن سر تو هم ميخواستن بيارن.ولي نميتونن.
چون تو سلطاني،مهربوني،عشقي و.......
نه كه مهدي نباشه مهدي هم مثل تو .
ماها پشت امثال شماهاييم خواننده هايي براي مردم.
لطفاتاييد كن موسيقي ما.

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 12:10

خدا رو شکر که رضا صادقی هم اومد بالاخره...
امیدوارم رضا و طرفداراش روز های خوبی داشته باشن...
به امید همکاری خوب و جنجالی محسن یگانه و رضا صادقی...

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 12:27

آخه تو چرا انقدر مـــــردی...!!!؟
یه لشکر سرباز مشکی پوش باهاته سردار لشکر عشق.
فدایی داری عمو رضای من.
قربونت برم که خوندن حرفات دل آدمو زیرو رو میکنه.
ایشاالله همیشه سالم و پر قدرت باشی چون تو موندنی شدی نه خوندنی و ما هم جون میدیم به نفسهات...
دوسِت دارم عمو رضای عزیز
"تا آخرینه عمرم یه مشکی پوش می مونم"
هـــمـــــــــین...

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 12:35

واقعا خوشحالم که رضا صادقی داره با قدرت بر میگرده
زنده باشی رضا

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 12:42

هنوز عشق یک رنگ است....

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 12:44

حتی شنیدن صدات آروممون میکنه عمو رضا.... بی قرار دیدنتم تو کنسرت.... بدون فقط تو نیستی که دو تا آهنگ اول گریه می کنی ...ما هم کمتر از تو دلتنگ نیستیم...به امید دیدنت عمو رضا

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 12:51

منتظر انفجار موسيقي پاپ با آلبوم همين... هستيم
عاشقتيم داداش رضا

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 13:15

درود بر رضا صادقی عزیز...ایشالا "همین.." همانی میشه که آرزوشو داری...

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 13:32

جناب بهمن بابازاده عزيز ...
دفعه قبل اون صحبتهايي كه در خصوص رضا صادقي كرده بودي و اخرش گفتي يه شو.خي بود و تو كشورهاي خارجي زياد به اين سبك مينويسند ..
سايت شهر خبر و خيلي از سايتهاي ديگه همون نوشته هاي شما رو كپي پيست كردن و تو سايتهاي مختلف گذاشتند
هيشكس هم تو اون سايتها نفهميدند شوخي بود...

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 13:40

سلطان همیشه عاشقتم///ما منتظریم

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 13:58

ما همچنان منتظر آلبوم همين هستيم...
هنوز عشق يكرنگ است...

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 14:00

سلام
مصاحبه خوبی بود .
اگه میشه برای مصاحبه های بلند و طولانی فایل صوتی هم بگذارید .
با تشکر

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 14:29

اما تو کوه درد باش طاقت بیار و مرد باش شیر خسته.........

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 14:51

عاشقتم عمو رضا همین...
به انتظار همین ...

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 15:51

Ba arezoye behtarinha baraye Reza sadeqi aziz va khanevadash
Khoda poshto panahe hameye azizani k baraye delha kar mikonand bashe
Reza sadeqi
" toham taghat biyaro mard bash "

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 16:03

فکر نبودن تو دنیامو میسوزونه...
نشون نده که سردی...
بگو که برمیگردی....
وقت اونه ما نذاریم که یه دلال بگه دل چند....
سرت سلامت گل من...
منتظریم عمو رضا همین...

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 16:33

رضا صادقی عزیز کاش تو تعریف و تمجیدات حرفی هم از بابک جهانبخش میزدی که هنوزم هنوز بعد از اون همه مدت تو کنسرتاش از تو یاد میکنه و جاتو خالی میکنه چه تو تهران ،نور و جاهای دیگه.از بازگشتت خوشحالیم،موفق باشی...

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 19:14
hesam

رویا خانم رضا نسبت به کسایی که این چند ماهه اخیر البوم جیدید داده بودن صحبت کرد و تبریک گفت..و گرنه حتی تو آخرین مصاحبه ش تو ایده آل هم باز از جهانبخش(که من شخصا خودم علاقه ای به فضای کارش ندارم!) صحبت کرده بود و ازش تعریف کرده بود...

173.255.233.223
پنجشنبه 8 فروردین 1392 - 17:28
amir

رضا ميدونست البوم چاوشي تو البوماي اخير بهترينه

151.239.166.4
شنبه 10 فروردین 1392 - 23:55
طهورا

امیر جان
به نظر من بهترین آلبوم ما احسان خواجه امیری و محسن یگانه بود ولی این اواخر بله محسن چاووشی خوب بود
ولی از این به بعد بهرترین آلبوم رو از رضاصادقی میبینی شک نکن

2.191.12.65
چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 16:44

عمو رضا من عاشقتم ، امیدوارم سال 92 برای خودت و خوانوادت سالی پر از موفقیت و سر افرازی باشه

تو قصه خودتو بکش نقاش

بزار هرکی هرچی هست باشه

تو خودت باش

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 17:54

آفرین بر تواضعت با اینکه نامبر وانی باز هم دیگران رو بهتر میدونی.

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 18:40

یادم میاد قبل از انتشار وایسا دنیا هم رضا درگیر مشکلات زیادی شده بود، اما به یکباره با انتشار آلبوم فوق العاده وایسا دنیا همه تلخی ها فراموش شد.
رضا مرد روزای سخته هر وقت تحت فشار قرار گرفته کارهای بهتری ارائه داده. من مطمئنم آلبوم همین... طوفان بپا می کنه.
ما تا آخرش ایستادیم با کفش آهنی سلطان یک رنگی ها...
نترس و بمون و همیشه با عشق بخون

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 20:21

من از طرفدارای محسن یگانم ولی احترام خاصی واسه صادقی قائلم و متاسفانه سر یگانه هم خیلی ها آزار و اذیت میکردن و چقدر حیف که انقد این هنرمنداو اذیت میکنن واقعا حیفه و امیدوارم هرچی زودتر آلبومش بیاد و از طرف هوادارای یگانه واسشون آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون میکنم.

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 20:42

استاد صادقی عزیزم تا الان محکم بودی از این بعد هم هستی تا بوده همین بوده ولی کسی برنده میشه که امیدشو از دست نده منتظر آلبوم جدیدت هستم که همیشه حرف دلمو زدی پاینده و جاودان باشی.

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 22:01

عاشقتم رضا جون امیدوارم با آلبوم همینه مثله همیشه غوغا کنی.

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 22:57

عاااااااااااااااااااااشقتیم سلطاااااااااااااااااااااان
به انتظار همین..

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 23:14

ممنون از شما برای مصاحبتون.
عمو رضا بخدا خیلی خوشحالم بخاطر حال خوبت و روزشماری می کنم اول برای البوم وبعد برای کنسرتت و می دونم که منفجر میشه از عشق
جمله اخر اینکه باش تا امیدم از زندگیم نره همین....

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 23:38

آخیش نمیدونی چقدر خوشحال شدم که بعد از مدتها احساستو توی صدات شنیدم
بی صبرانه منتظر آلبومت و حضور با شکوه تر از قبلت هستیم

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 23:38

مرسی رضا جون واقعا وتاسفم برای کسایی که چشم دیدن بقیه رو ندارن.الهی بمیرم رضا جون چقد سختی کشیده ایشالا امسال سال خوبی برای تو و خانوادت و سال بدی واسه اونایی که اذیتت کردن باشه.

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 23:53

راستی موزیک ما یکم از این پروژه ای که میگید واسه البوم تدارک دیدید صحبت کنید جریان رونمایی از البومه؟یا تیزر تصویری؟

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 23:54

رضا جان ما با صدات جون میگیریم پس هیچ وقت نزار از بین بریم
دوستت دارم.............

چهارشنبه 7 فروردین 1392 - 23:56

سلام ممنون از مصاحبتون
عمو رضا بخدا خیلی خوشحالم بخاطر حال خوبت
لحظه شماری می کنم اول برای البوم دوم برای کنسرتت و رفع دلتنگیم
وجمله اخر(خدارو میخوام نه واسه اینکه ازش چیزی بخوام .خدارو میخوام که فقط تورو نگه داره برام)همین....

پنجشنبه 8 فروردین 1392 - 01:02

یه احساس خوبی مثل یک خواب ناز
مثل یک نوازش تو اوج نماز
یه شوق عجیبی واسه پر زدن
تو دستای یک عشق پرپر زدن

پنجشنبه 8 فروردین 1392 - 01:54

ممنون از موسیقی ما و بهمن بابازاده عزیز
رضای عزیز
بدون که ما همیشه بیادتیم و پشتتیم و مهم نیست که چندماه و حتی چندسال نخونی
یه سری خاطرات هست که هیچوقت از یاد نمیره و شاید ادم هرروز به یادشون بیفته
میخوام بدونی که توی اکثرشون که لحظات سخت و خاص و ناب و پراحساسی بودن بودی
و مارو تنها نذاشتی و اسمونی ترمون کردی با یادگاریهات واسه همین ما هم تنهات نمیذاریم
و توی قلب ما هستی ...
ضمنا از دی ماه بی صبرانه منتظر البومیم و ظاهرا کمتر از یه ماه دیگه همین پیش ماست
به امید انتشار البوم و کنسرتت توی تبریز که ما هم با بغض تو بغض کنیم و بخونیم و بدونی
که اینجا هم چقد مشکی پوش هست ...

پنجشنبه 8 فروردین 1392 - 02:00

از "ادم بدا" "نترس" و با همون "عصا" که "کفش اهنی" توئه به "عشق بندر" بایست و "بخند" و نگو "روم نمیشه" داد بزن که چقد "دوست دارم خدا" "عاشقتم". "همین ..."

پنجشنبه 8 فروردین 1392 - 17:37
هادی

عاشقتم ! عاااااالی بود !

173.255.203.75
یکشنبه 11 فروردین 1392 - 00:04
طهورا

عاشقتم .... رضاصادقی
حرف نداشت

2.191.12.65
پنجشنبه 8 فروردین 1392 - 03:43

رضا جان من سعید هستم همشهریت چوک مینو .یاهمون مینا ب رضا جان خیلی دوست دارم فیلمتو دیدم نامردیهی زمونرو هم دیدم خیلی ناراحت شدم غم ودلشکستنتو حس کردم هر چی نباشه منم نون توموش خوردم میفهمم چقد حالت از نامردمیها گرفته.خداش بیامرزه. استوره ی پاپ ایران. ناصر خان بزرگترین ارزوم دیدن ناصر بود که نشد واون اتفاق افتاد بعد از ناصر بزرگترین ارزوم دیدن شماست تو کیش رفته بودم کنسرتت هرچیز خواهش والتماس کردم نزاشتن بیام پیشتون .تورو خدا حرفای منو به رضا برسون .ازدست این نامردمیها قلبم .....چوک شیخ اباد. بایک گیتار شکسته و بی کسی .

پنجشنبه 8 فروردین 1392 - 10:45

به امید خدا مشکلاتشون حتما حل میشه.من یه نکته ای رو فقط میخواستم بگم در مورد اینکه ایشون موندن تو ایران کار میکنن:به نظر من اگه ایشون بخوان هم برن تو مارکت موسیقی اونور کار کنن همچین براشون کم مشکل نیست،چون خواننده های اونور آبی ننشستن که یه رقیب براشون اضافه بشه،چون ما داریم فضای ارائه ی کارای اونوریارو رو میبینیم که 2 ،3تا شبکه ی ماهواره ایه که کارهای بهترین و ضعیف ترین خواننده های اونورو نشون میده تازه کارای غیرمجاز داخل رو هم نشون میده،یعنی یه حجم زیادی از خواننده که دارن گوش ملتو پر میکنن.شما فرض کن 10 تا کلیپ پخش شه که تو 8تاش شئونات اسلامی ایرانی و بهتر بگم اخلاقی رعایت نمیشه،کلیپ رضا صادقی جزء اون 2تا کلیپ سالم هم بیاد وسط اینا پخش شه،بعد آیا خود رضا ازین وضعیت خوشش میاد ؟! اما وقتی بره اونور ،برای موندن و دیده شدن مجبوره به این وضعیت تن بده،بنابراین حالا اینکه ایشون معتقدن مردمو دوست دارن و اینجور استدلال ها برای موندنشون دارن خیلی قابل احترامه اما به نظر من اینکه برن اونور اصلا از لحاظ حرفه ای درست نیست.به نظر من امروز موسیقی اونور آب داره نفسای آخرشو میکشه،و خیلی وقت پیش از بین رفته بود اگه بچه های داخل بهشون کار نمیدادن.(در مورد کار زیرزمینی منظورم کسی مثل یاس نبود اتفاقا ایشون خیلی کارش درسته و امیدوارم یه روز تو موسیقی مجاز ایران فعالیت کنه،و حیفه کار کسی مث یاس از اون شبکه ها پخش شه.)

پنجشنبه 8 فروردین 1392 - 11:22

رضا من از طرف طرفدارای مجید خراطها آرزوی موفقیت دارم برات.ایشالا دوباره پرچمت میاد بالا.هر چند بالایی هستی و یکی از آهنگات تو لیست صد آهنگ ماندگار شبکه من و تو قرار گرفت و اتفاقا جایگاه خوبی هم داشت.موفق باشی :-*

دوشنبه 12 فروردین 1392 - 23:56
طهورا مشکی پوش ( Only Reza Sadeghi )

من و تو ؟
رضاصادقی برای هواداراش همیشه یه اسطوره است

2.191.17.218
پنجشنبه 8 فروردین 1392 - 12:30

رضا جون دوست دارم

پنجشنبه 8 فروردین 1392 - 13:16

درود رضا جون منتظریم منتظر اینکه تو بیای روی استیج و ما اهنگهای زیبات رو توی سالن فریاد بکشیم و سالن رو بترکونیم . دلمون تنگه ! دلتنگ کنسرتهات هستیم

پنجشنبه 8 فروردین 1392 - 14:00

سال خوبی داشته باشی آقای صادقی..

پنجشنبه 8 فروردین 1392 - 17:14

هنوز هم عشف یک رنگ است ...

پنجشنبه 8 فروردین 1392 - 17:17

سلطان عاشقتیم بخدا
دنیا جلوت باشه بازم ما مشکی پوش ها پشتتیم
با قدرت برو جلو بهترینی
یا علی

پنجشنبه 8 فروردین 1392 - 17:25

به اميد اينكه يه Ft با محسن چاوشي هم بدي.عشق است رضا عشق است محسن همين...

جمعه 9 فروردین 1392 - 00:11
محمد 1077

گل گفتی داش امیر یعنی اگه رضاصادقی با محسن چاووشی بخونن دنیارو میترکونن !

109.125.161.17
جمعه 9 فروردین 1392 - 12:35
danesh jamshidi

چرا کار قشنگی میشه
چاوشی و صادقی جزو بهترین هان

85.185.14.39
جمعه 9 فروردین 1392 - 17:50
حسین محمدی

اگه بذارن سلطان با همه میخواد فیت بده ولی نمیذارن میبینی که چیکار میکنن
یا علی

2.177.97.190
پنجشنبه 8 فروردین 1392 - 21:52

بابا کی جرعت کرده به رشا صادقی چیزی بگه؟؟؟
ایشالا همه چی به زودی به خوبیو خوی تموم میشه!

جمعه 9 فروردین 1392 - 00:03

رضا صادقی عاشقتم . همین...

جمعه 9 فروردین 1392 - 04:02

قطعا خاکی ترین خواننده ایرانه... هیچوقت از تعریف کردن از خواننده های دیگه ترسی نداشته و همیشه خودشو پایینتر از خواننده های دیگه دونسته با این که یکی از مردان بزرگ موسیقی ماست.
من خودم طرفدار چاووشی ام اما مطمئنم رضا صادقی این بار دست پر میاد.
کاش خواننده ها هم یه انجمن داشتن که ازشون حمایت می کرد که اینجوری باهاشون بد تا نکنن

جمعه 9 فروردین 1392 - 08:37

این البوم قطعا این قدر قوی هست که دهن بدخواهانت باهاش بسته بشه
عاشقتم

جمعه 9 فروردین 1392 - 09:41

سلام عرض میکنم خدمت رضا صادقی عزیز،گفتنی هارو دوستان گفتند،آقای صادقی شما که از «محسن چاوشی» «احسان خواجه امیری» «محمد علیزاده» «محسن یگانه» یاد کردین، بی انصافی بود که از مجید خراط ها اسمی نبردین،به هر حال واستون بهترین ها رو آرزو میکنم

جمعه 9 فروردین 1392 - 19:24

بابا ما ايرانيا چقد خوبيم
اين همه محبت به رضا صادقي , چقدر خدا و مردم دوست دارن سلطان
ماكه غلامتيم

جمعه 9 فروردین 1392 - 21:07

سلام خسته نباشین ...
خیلی خوشحال شدیم از این مصاحبه و اینکه آلبوم به زودی میاد
ممنونم از رضای عزیز
همین...

جمعه 9 فروردین 1392 - 21:41

یه ایران و یه رضا صادقی
عاشقتم سلطان
خوشحالم که برمیگردی
البته اگه تا آخر عمر هم آلبوم ندی باز هم :
""از دلم نمیری هرگز نفسامی که هنوزی...""

جمعه 9 فروردین 1392 - 22:03

فیت یگانه و صادقی و کنسرت هردو باهم چی میشه

جمعه 9 فروردین 1392 - 22:08

سلام ای ناله بارون ....سلام ای چشمای گریون....سلام روزای تلخ من ...هنوزم دوسش دارم
سلام ای بغض تو سینه ......سلام ای ماه آیینه ....سلام شبهای دل کندن....هنوزم دوسش دارم.....
عمو رضا با شنیدن دوباره صداتون دلم قرص شد که عمو رضا هیچ وقت تنهامون نمیذاره....
امیدوارم خدا همیشه پشت و پناهت باشه عمو رضا.....هرجایی که باشی .یا تو هر وضعیتی که باشی .بخونی یا نخونی.....ما ها تا ابد پشتتیم.ما که یه عمو رضا بیشتر نداریم.
از ته قلبم از خدا میخوام دلتون رو شاد کنه که دلمون رو شاد کردین .
از آقای بابا زاده و موسیقی ما هم خیلی ممنونم که همیشه با خبرای خوبشون ما رو شاد میکنن.
موفق و سربلند باشید....

جمعه 9 فروردین 1392 - 22:32

رضا صادقی من امیر حصنی عااااااااااااااااااااااااااااااشقتم
همین......

جمعه 9 فروردین 1392 - 22:32

رضا صادقی عزیز!
مطمئن باش طرفدارایی مثل من و امثال من همیشه و توی هر شرایطی که باشی تو رو تنها نمیذارن و همیشه پشتیبانت هستن!
امیدوارم همیشه سربلند و موفق و همون رضای معرکه ی قبلی باشی......

جمعه 9 فروردین 1392 - 22:33

رضا صادقی عزیز!
مطمئن باش طرفدارایی مثل من و امثال من همیشه و توی هر شرایطی که باشی تو رو تنها نمیذارن و همیشه پشتیبانت هستن!
امیدوارم همیشه سربلند و موفق و همون رضای معرکه ی قبلی باشی......

شنبه 10 فروردین 1392 - 00:37

من هم از طرف هوادارای سلطان احساس مجید خراطها...برای رضا صادقی عزیز آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم هرچه زوتر مشکلاتش حل بشه..

ایشالله به زودی با آلبومی زیبا و شنیدنی و کنسرت های کم نظیر برمیگردی

شنبه 10 فروردین 1392 - 02:17

من کاری به اختلافات رضا صادقی و تهیه کننده سابقش ندارم و نمی دانم حق با کیست و در بروز این مسائل کدام یک بیشتر مقصر بوده اند . اما فراتر از این موضوع خاص به نظرم بدعت بسیار خطرناکی در حال رخ دادن است و اگر این بدعت تبدیل به رویه شود باید همه هنرمندان برای اجرای زنده آثارشان یک کاغذ دستشان بگیرند و از تهیه کنندگان تک تک آلبوم هایشان کسب اجازه کنند و مخالفت حتی یکی از آن ها می تواند اجرای زنده ترانه هایی که در درجه نخست متعلق به خود آن هنرمند و هواداران اوست را با اختلال مواجه کند . به نظرم باید با ابزارهای مختلف از جمله ابزارهای حقوقی و در تنطیم قراردادهای آتی هنرمندان به گونه ای عمل شود که از رویه شدن این بدعت غلط جلوگیری شود .

شنبه 10 فروردین 1392 - 02:44

باز هم مثل همیشه کنارت هستیم تا آخرش با کفش آهنی عمو رضای ساده ی صبورم.

شنبه 10 فروردین 1392 - 04:09

خوشحال شدم که از محسن یگانه عزیز تشکر کرد
شما دو نفر جز جریان سازای موسیقی پاپ بودید و هستید

شنبه 10 فروردین 1392 - 10:17

ما هستیم عمو رضا ( سلطان پاپ ایران ) هستیم تا آخرش و عاشقانه دوست داریم

همین ..

شنبه 10 فروردین 1392 - 23:23

من هم بازگشت دوباره و البته پر قدرت اقای صادقی رو تبریک میگم براشون ارزوی موفقیت دارم

شنبه 10 فروردین 1392 - 23:58

دیونتممممممم
سلطانی پاپ فقط رضاصادقی همین ....
خوشحالمون کردی
عاشقتم
دیونتم
زندگی من = رضاصادقی

یکشنبه 11 فروردین 1392 - 02:25

پرچم بالاااااااااااااااااااست عمو رضا
همین...

یکشنبه 11 فروردین 1392 - 10:41

رضا تو فوق العاده ای..
صدای تو هم برای من آشناست..هم احساست و هم باورت..
برای همینه دوستت دارم.
موفق باشی

یکشنبه 11 فروردین 1392 - 17:56

سلام عمورضا نمیدونی چقدر خوشحال شدم صداتو شنیدم
ورود چیه!!!!!!!!!!!!!!!!! تو همیشه حضور داشتی تو قلبمون تو زندگیمون
بیصبرانه منتظر کنسرتت میمونم
عااااااااااااااشقتم

یکشنبه 11 فروردین 1392 - 18:38

اون سورپرایز هم قطعا آکادمی موسیقی رضا صادقی هست...

یکشنبه 11 فروردین 1392 - 22:20

سلام
رضا صادقی عزیز من حقیقتش با اهنگات زندگی می کنم راستش یه جورای حرفای دل من هست
واستا دونیا- شیر خسته- نا مردمی ها و......
خواستم بگم شما همیشه تو یاد و خاطره ما هستی راستش من نه شما رو دیدم ونه یه جورای میشناسم
ولی من شما رو تو با اهنگها تون شناختم و فکر نکنم شما کسی باشین که با روبه رو شدن با مشکلات و بقول خودتون نامردمیها شونه خالی کنید
همیشه بیادتون هستم مو فق هستید و از خدا می خوام این موافقیت ها ادامه داشته باشد
قربان شما یه طرفدار دو اتیشه شما از شهر شیروان

دوشنبه 12 فروردین 1392 - 02:01

ما هستیم تا اخرش

دوشنبه 12 فروردین 1392 - 14:08

عاشقتم.... گريمونو در آوردي...!

دوشنبه 12 فروردین 1392 - 23:58
طهورا مشکی پوش ( Only Reza Sadeghi )

آره منم وقتی به اونجا که میگه حساب شخصیشو خالی کردن! من هنوز اونو میخونم اشکم در میاد
عاشقتیمممممممممممممم

2.191.17.218
دوشنبه 12 فروردین 1392 - 19:03

چقدر سخته که یک دنیا صدا باشی ولی از صحنه ی خوندن جدا باشی

سه شنبه 13 فروردین 1392 - 01:27

درود بر شرفت هموطن ...

سه شنبه 13 فروردین 1392 - 01:29

جریان این 9 ماه چی بوده ؟
یکی به ما بگه !

چهارشنبه 14 فروردین 1392 - 15:05

منتظر البومتیم.ولی اینو بدون عمو رضا اگه آلبومتم خدایی نکرده باز به مشکل بخوره انقدر آهنگ خوب داری که تا ابد گوش بدیمو تکراری نشه.6سال به عشقت دارم مشکی میپوشم.حتی عیدم مشکیمو در نیاوردم.آرزوم دیدنته.
همین...

پنجشنبه 15 فروردین 1392 - 11:25

عاشقتم سلطان

جمعه 16 فروردین 1392 - 13:17

عمو رضا خیلی دوست دارم

یکشنبه 18 فروردین 1392 - 00:04

عمو رضا با تک تک سلول های بدنم می خوام بگم عاشقتم اینو بدون همیشه و همه جا ازت دفاع می کنم و شک نکن یکی از اون هایی که ایمیل بهتون می داده من بودم و صد در صد من هم یکی از اون آدم هایی هستم که قراره آهنگ اول و دوم رو بخونه و به شدت برای اون روزشماری می کنم البته نه برای دیدن اشک های شما امیدوارم اون روزی که شما اشک می ریزید من توی این دنیا نباشم که ببینم بلکه من می خوام با تمام وجودم اون روز با همه ی مردم تو با منی رو بخونم.
عمو روز شک نکن که همیشه تو با منی هرجا برم

یکشنبه 18 فروردین 1392 - 22:42

دم همه هوادارا گرم......
بچه ها میتونین روزشماری برای پخش آلبوم همین رو از آدرس زیر ببینید:
http://hamin.rezasadeghi.com/
روز شمار الان روی 53 درصده
تا انفجار موسیقی پاپ زیاد نمانده است...

دوشنبه 26 فروردین 1392 - 22:52
حسین مشکی پوش

هر لحظه نزدیک تر به توزیع بهترین البوم دهه 90.........

173.230.134.165
چهارشنبه 28 فروردین 1392 - 18:56

انفجاااااار موسیقی پاااااااااااااااااااااااپ
همین...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رضا صادقی: گفتند نمی گذاریم دیگر در ایران بخواند... | موسیقی ما