برنامه یاد بعضی نفرات
 
تور کنسرت های «رضا صادقی» در اروپا برگزار می شود
نوروز 93 و با همراهی گروه «مشکی پوشان»؛
تور کنسرت‌های «رضا صادقی» در اروپا برگزار می‌شود
موسیقی ما – خواننده آلبوم «همین...» نوروز 93 با همراهی گروه «مشکی پوشان» تور کنسرت های اروپایی خود را روی صحنه می برد.

به گزارش «موسیقی ما»، رضا صادقی که این روزها چند قطعه جدید را هم به صورت اینترنتی منتشر کرده است، از برگزاری تور کنسرت های خود در نوروز 93 در شهرهای مختلف اروپا خبر داد. به گفته این خواننده، نخستین اجرای او و گروه مشکی پوشان، در لندن برگزار می شود و سپس در کشورهایی چون اتریش و سوئد نیز به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

صادقی در این باره به خبرنگار «موسیقی ما» گفت: «قرارداد اجراها بسته شده و فقط تاریخ کنسرت ها را طرف برگزار کننده هنوز برای ما نفرستاده و به زودی با ارسال تاریخ دقیق این اجراها، برای هموطنان خارج از کشور، اطلاع رسانی درستی برای حضور شان در این برنامه ها خواهیم کرد.» وی افزود: «بنا داریم با انتشار تک قطعاتی جدید بتوانیم با دستی پر به دیدار دوستداران خارج از کشور برویم و امیدوارم بتوانیم برنامه های در خور شأن ای برای هموطنان مان به اجرا در بیاوریم.»

گفتنی‌ست برنامه‌ریزی‌های کنسرت جدید این خواننده در تهران انجام شده و به زودی از طریق «موسیقی ما» اطلاع‌رسانی خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 دی 1392 - 11:20

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 5 دی 1392 - 13:36

به به .
عزیزان خارج از کشور خودشون رو آماده کنن.

جمعه 6 دی 1392 - 11:33
S.Abolfazl Heydari

13 بهمن هم رضا صادقی مهمون ما یزدی ها هستن .
بعد از 6 سال کنسرت پاپ در یزد به راه افتاد . امیدوارم ادامه داشته باشه .

91.99.240.181
پنجشنبه 5 دی 1392 - 14:39

موسیقی ما چرا تیتراژ رخنه رو پوشش ندادین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا جای سوال هست برام

جمعه 6 دی 1392 - 00:34
طهورا مشکی پوش ( Only Reza Sadeghi )

ترانه شرم و فراخان رضاصادقی ... ترانه قرص ماه خونی و ..... که از سابقه های بد موسیقی ما از پوشش ندادن کارای رضاصادقیه .... مهم نیست کلا این موسیقی مثلا ما به رضاصادقی یه مشکل اساسی داره

2.178.73.47
پنجشنبه 5 دی 1392 - 15:41

لنگه نداری به خدا...
فقط حیف که تو کرج خیلی وقته کنسرت نمیذاره

پنجشنبه 5 دی 1392 - 16:27

چه خوبه که این کنسرت های خارج از کشور از انحصار بعضی ها دراومد... خوشحال شدم... موفق باشید خواننده با مرام

پنجشنبه 5 دی 1392 - 16:37

تو ایران همه به زور میان کنسرت شما حالا میخواین برین در خارج از کشور کنسرت برگذار کنید؟

پنجشنبه 5 دی 1392 - 19:17
محسن

دیگه همه جا باید یه حرفی بزنی؛اگه چیزی نگی نمیگن زبون نداریااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تو نگران خودت و خواننده مورد علاقت باش نمیخواد نگران خواننده های دیگه باشی.اونقدری بزرگ هستن که هرجای دنیا که دلشون بخواد کنسرت میذارنو سالن هم پر میشه.

151.238.44.150
پنجشنبه 5 دی 1392 - 19:33
عاشق سینه چاک اولین و تنها سلطان مشکی پوش ایران

سلام بر نویدعزیز...نویدی که با نظرهای زیبایش باب خنده را بر ما گشود و ما را به فیضی رساند.......مگر اسطوره ی شما اصلا کنسرتی میگذارد که کسی بیاید که از بهترین خواننده ی ایران ایراد میگیرید........مگر محس چاووشی عزیز تا به حال زنده در کنسرتی خوانده!!!!!!!!!!!مگر آلبوم پرچم سفید را یادتان رفته با آن اشعار رویایی و باعث خنده ی شنوندگان جز در یکی دو مورد.....مگر سلطان شما اصلا رنگ خارج کشور را دیده یا پای به آن ور مرزها نموده که شما وکیل وصی ایشان شده اید.....نوید جان من ارشد الکترونیک هستم ولی باز هم میخواهم حرف بزنم احتیاط می کنم ولی شما که به ظاهر سواد آنچنانی هم به نظر نمیرسد داشته باشید چه بی پروا سخن میکنید.......عزیز من مگر ترک همسایه که به تازگی پخش شد را یادتان رفته با آن اشعار زیبا و با معنی و البته باعث خنده ی شنوندگان.......عزیزک من .من جای شما باشم خواننده ای را انتخاب میکنم که فقط یک اجرای زنده داشته باشد ....تاکید می کنم.فقط یک اجرا محض رضای شما.........
عزیزک من .......نوید جان.....این را هم یادت باشد با این که سلطان از نظر طرفدار زیر هیچ خواننده ای نیست ولی همیشه طرفدار مهم نیست بلکه مسیر مهمتر است و باید ماندنی شد نه خواندنی.البته تو به این حرفها اعتقاد نداری چون در مکتب دولت عشق نبوده ای .....اشکالی هم ندارد فقط نظرات صد من یک غاز نده ...دلمان برایت سوخت که ملتی را با ضایع کردن خودت میخندانی آخر تو هم شخصیتی داری......
عزیزک من .....شما همان بهتر که به اشعار اره را چون که تو کنی سلطان به اصطلاح موسیقی یا دختر بندر عزیزت گوش کنی........آن موقع که سلطان مشکی پوش شعر سنتی میخواند سلطان به اصطلاح موسیقی شما اصلا خواننده نبود.......مثله اینکه کنسرت 110 هزار نفری سلطان مشکی پوش یادت رفته آن وقت میگویی به زور مردم را به کنسرت میایند و اسباب خنده ی ما و ملتی را با ضایع ساختن شخصیت خود فراهم میسازی.......عزیزک من از تو خواهش میکنم که سلطانی را انتخاب کن که حداقل یک شعر گفته باشد در زندگیش هر چند میدانم که یکی دو شعر گفته ولی در مقابل اشعار سلطان مشکی پوش مانند یه توپ دارم قلقلیه می باشد ....سالار عقیلی که در موسیقی پاپ فعالیت می کند جمله ای گفت که برایم آرامش بخش است..گفت هر کسی جز رضا صادقی بود با او نمی خواندم.......این در حالی است که به تازگی محسن چاووشی البوم 13 را منتشر ساخته بود و اشعارش بیشتر به ذایقه ی سالار میخورد ولی........عزیزک من سواد موسیقی شاد مهر عقیلی را همه قبول دارند او در مصاحبه ای عنوان کرده که موزیسینی مثله رضا صادقی ندیدم.........بله نوید جان.....فرقها زیاد است و تشخیص دهندگان کم.......در آخر یک توصیه به نوید عزیز خودم........نوید جان......یک ترک به نام وایسا دنیا هست که اگر همه ی دنیا بخوانند دیگر زاده نمیشود و از همه ی ترکها سرتر می باشد هرچند از این دست ترکها بسیار زیاد دارد سلطان مشکیپوش مثله نرو.کفش آهنی.مبتلا....ممنونم....پیله ی ....ولی نبو..نترس..ولی بماند........
در پایان........همه ی خواننده ها محترمن ولی رضا صادقی تا ابد بر موسیقی پاپ این مملکت میدرخشد.........همین..
پرستیدم گفتند خرافه است..........
خندیدم گفتند دیوانه است.......
گریستم گفتند بهانه است.......
پس به دنیا بگویید بایستد من میخوام پیاده شم...........
واین درخشش تا ابد ماندنی است.......

2.190.90.12
پنجشنبه 5 دی 1392 - 19:51
erfan se

آقا نوید شما اگه اشتباه نکنم زیر یه پستی که مربوط به سیروان بود نوشته بودی مردم سرگرمی ندارن بلیطای سیروان تو یه ساعت تموم میکنن چه طور شده این جا به زور میان کنسرت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

37.63.187.46
پنجشنبه 5 دی 1392 - 21:53
mohammad91

اصلا دلش میخواد واسه صندلی های خالی کنسرت اجرا کنه... اصلا به شما چه ارتباطی داره؟؟!!

2.187.76.190
جمعه 6 دی 1392 - 00:31
طهورا مشکی پوش ( Only Reza Sadeghi )

کسی به زور کنسرت نمیزاره ... برگزار دوست عزیز نه برگذار ....
بجز چاووشی که کنسرت نمیزاره یا به زور میزاره بگو ما هم بدونیم ... ؟

2.178.73.47
جمعه 6 دی 1392 - 00:56
سعید

حال که محسن چاووشی تو همین ایران هم نذاشته.پس سعی کنین حسودی نکنین.

151.238.21.254
جمعه 6 دی 1392 - 09:43
کامران

ما مشکی پوشا شما رو از هواداران آقای چاووشی جدا میدونیم، چون مطمئنیم چاوشیست ها همه با فرهنگن و با اخلاق... خیلی راحت میتونیم جواب شما رو بدیم اما در شان مشکی پوشا نیست

65.49.2.180
جمعه 6 دی 1392 - 11:35
S.Abolfazl Heydari

ببخشید رضا صادقی ما همه جا کنسرت داره و داشته

91.99.240.181
جمعه 6 دی 1392 - 11:53
sajad

محسن چاووشی تا حالا جایی زنده خونده دوست عزیز ؟ نه
و هرگز نخواهد خواند چون......

5.238.186.28
جمعه 6 دی 1392 - 15:26
قیماخ (از مخاطبان محسن چاوشی)

من پاسخ دادن به ایشون رو اتلاف وقت میدونم و ایشون حسابش جداست اما در مورد یک نکته که دوستان میفرمایند باید توضیح بدم شاید بتونید یک خواننده رو بدون اجرای زنده به زعم خودتون زیر سوال ببرید اما با یک موزیک سعی نکنید...

درود به هواداران این خواننده بزرگوار

151.247.70.109
جمعه 6 دی 1392 - 16:47
نوید (طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر) ترابی(طرفدار استاد محسن چاوشی کبیر)

جناب پروفسور دکتر باسواد عاشق سینه چاک مشکی پوش حرفایت را خواندیم ...گفتی پرچم سفید موجبات خنده ی شنوندگان شده !!!! عجب!!!!! این همون البومیه که در اون شاهکارهایی چون قطار و با من بمون و هرروز پاییزه و پرچم سفید و جوابم نکن وجود داشت و پرفروشترین البوم سال شد و در همین سایت هم بهترین البوم سال شد .گفتی ترک همسایه هم باعث خنده شد !!!!! بازم عجب!!!!! اهنگی که خواننده هایی چون رضا صادقی در خواب هم نمیتونن اینطور مانند استاد اجراش کنن موجب خنده شده اره؟؟؟؟!!! گفتی استاد چاوشی ترانه نمیگه ولی اقای صادقی میگه خب که چی؟ مگه همه باید ترانه بگن؟ مثلا اقای صادقی خیلی قشنگ ترانه میگه؟ اقای صادقی مگه غیر از ترانه های ...ترانه سرا یعنی کسی مث حسین صفا یعنی یغما گلرویی یعنی مهدی موسوی یعنی فاطمه اختصاری یعنی امیر ارجینی یعنی روزبه بمانی یعنی مونا برزوی یعنی ...... نه کسی مانند اقای صادقی.گفتی استاد چاوشی تا حالا خارج نرفته !!!! این حرفت اون قدر مضحکه که حرفی واسه گفتن ندارم.گفتی استاد چاوشی کنسرت نمیذاره ولی اقای صادقی میذاره!!!! خب هزاران بار گفتیم و گفتند که استاد چاوشی نمیخواد کنسرت بی کیفیت در سالنهای بی کیفیت ایران برگذار کنه و از جیب مخاطبانش مث بضیا خرج کنه.ولی مطمئن باشه به زودی در خارج از کشور کنسرت هم خواهد گذاشت.گفتی مگه کنسرت 110 هزار نفری اقای صادقی یادت رفته!!!! اهان یادم اومد بازی پرسپولیس استقلال رو میگی که اقای صادقی وسط دونیمه اهنگ اجرا کرد اره؟

2.147.164.122
جمعه 6 دی 1392 - 17:25
danesh jamshidi

عاشق سینه چاک رضا صادقیه عزیز که ارشد الکترونیک خوندی!!

1- افرین ! مظمینم از این نوید که جز تعصب کورکورانه چیز دیگه ای تو وجودش نیس بیشتره تحصیلاتت. ولی قطعا از نظر طرز تفکر هیچ فرقی با ایشون نداری!
2-شما که خیلی تحصیلاتت خوبه اول فازتو مشخص کن ! اینجانب متنتو خوندم و هنوز دارم فکر میکنم کامنتت به زبان عامیانه بود یا به زبان دوره ی ارکیوزوییک!!
3-من واسه رضا صادقی خیلی احترام قایلم ولی چون یکی مثل شما که هیچ فرقی با نوید ترابی نداری مجبورم یکم هنر ایشون رو در مقابل محسن چاوشی ببرم زیر سوال
4-اولا شما که ارشد الکترونیک هستی!!( بازم افرین!) دلیلی نداره چیزی از موسیقی سرت بشه! چون یه البومی که تنظیماتش حداقل ده سال از سطح موزیک کشور جلوتره فقط خنده ی شمارو بر انگیخته! احتمالا سر قطعه ی قطار بسیار خندیدی!!
5-نوید هیچی نمیدونه ! توام هیچی نمیدونی که بازم سر همسایه خندیدی. حسین صفا حتما شعر بعدیش واسه اینکه شما بفهمی و نخندی اینه : خونه ی مادربزرگه هزارتا قصه داره!!
6-احتمالا چاوشی باید یه توپ دارم قلقلی بسراید که شما بفهمی و نخندی!!
7-خیلی جالبه به فروش cd باشه پایینید! به نظر سنجی با شه پایینید ! به نظر شادمهر باشه پیشنهاد میکنم نظر س.ق و د.ا اقبالی رو بشنوی! ووووو همچنین بارها و بارها ابراز علاقه ی خواننده ی مورد علاقت برای همخوانی با محسن چاوشی!!
8-در رابطه با کنسرت به همه میگم : این رو نگی چی بگی!
9- در اخر قصد توهین به رضا صادقی نداشتم و بهش ارادت دارم و در چند کامنت پایین ترم براش ارزوی موفقیت کردم!

در کل جناب کارشناس ارشد الکترونیک ! : ادم چیزیرو که نمیفهمه , نمیخنده بهش!

مرسی از موسیقی ما

5.238.1.73
جمعه 6 دی 1392 - 17:26
danesh jamshidi

از کامران عزیزم به خاطر کامنت معقولانش ممنونم

چاوشیست

5.238.1.73
جمعه 6 دی 1392 - 18:30
سعید

این دوستمون کلا درگیره....

دوسته عزیز لطفا یه سرچ بزن تو اینترنت ...
وقتی سلطان مشکی بلیط کنسرت توی آلمانش یه هفته قبل از اجرا تموم شده کجا بودی ؟؟؟

حتما سر گرم بودی به اون 30 ثانیه اجرای خوانندت که می گفتن تمرین برای کنسرته ؟؟؟

شما به خواننده ی مورده علاقت بگو یه بار اونم 1 دقیقه به صورت زنده واسه ما حرف بزنه ما کنسرت ازتون نخواستیم ...

مشکی تا ابد رنگه عشقه ...

46.225.38.18
جمعه 6 دی 1392 - 19:35
danesh jamshidi

جناب سینه چاک جوایتو دادم ولی به دلایل نامعلومی تایید نشد

ولی در کل ادم به چیزی که در حد فهم نباشه میگه نفهمیدم!
نمیخنده!

5.238.1.73
شنبه 7 دی 1392 - 00:22
قیماخ (از مخاطبان محسن چاوشی)

جناب سینه چاک عزیز، دوستان به اندازه کافی مرحمت کردن اما من چند تا نکته رو متذکر شم بد نیست...
1.درسته که با تخریب های نوید ترابی مخالفم اما یک حسن داره و اونم اینه که متاسفانه تو ایران فقط این شرایط باعث میشن انتقاد ها ممکن باشه...
2.کنسرت محسن چاوشی که خبرش رو همین خواننده سلطان شما هم اعلام کردن صحت و سقمش به عهده ایشون
3.ارشد الکترونیک... اینکه محسن چاوشی شعر نگفته و چنتا شعر اتل متل گفته اولا هیچ ایرادی نداره وقتی امثال محمد اصفهانی هم هیچ کار موسیقایی انجام ندادن... و درضمن شما به شعرهای حسرت خیس و هفته های تلخ من توجه کنی بد نیست
4.رضا صادقی عزیز گوش های شما رو به شنیدن کلمات کاملا مثبت و پاستوریزه عادت داده بدون اینکه به تعبیرات توجه کنین... همین باعث میشه درک اشعاری مثل همسایه و قطار برای گوش های شما سنگین باشه... همینطور از تنها ترانه ی بندری محسن چاوشی ایراد بگیرین در حالیکه رضا صادقی... و همچنین مصرع اره برای شما نامانوس باشه... شما چیزی به اسم شعر پست مدرن به گوشتون خورده؟؟؟
5.سلیقه شماست که انتخاب کنید خواننده ای که یک سانس اجرای زنده داره رو یا اخلاقش برای شما مهم باشه... مکتب دولت عشق مهم باشه یا مکتب چاوشیسم...اما برای مخاطبان چاوشی دیدگاه و درک موسیقایی محسن چاوشی با صدای متفاوت و از نظر خیلیا زیبا در اولویت قرار داره تا کنسرتی که حداقل 65 میلیون نفر از اون محروم هستن!!! ما موسیقی شعر محور محسن چاوشی رو که موزیک رو فدای شعر میکنه بیشتر دوست داریم تا کارهای بندری رضا صادقی و برای اشعار سطحی مثل غیرمعمولی با ملودی و تنظیم زیبا علاقه ای نشون نمیدیم...
6.کنسرت 110 هزار نفری.... کنسرتی که کمی مونده به رکورد بیشترین تعداد تماشاگر دربی پایتخت!!!!!
7.این که شما امثال سالار عقیلی رو به عنوان ملاک قرار دادید یک طرف(توصیه میکنم نظرات دوستان موسیقی سنتی رو هم بشنوید در مورد ایشون) و تصور هم خونی با محسن چاوشی یک طرف و همچنین تصورتون از تلفیق موسیقی های الکترونیک و راک و پاپ آلبوم سیزده یک طرف... و همچنین صحبت کردن شما از سنتی خوندن آقای رضا صادقی!!! با آلبوم های بیشمار قبل از مجازی که تا اونجایی که اطلاع دارم نصف بیشترشون اسم بندری به یدک میکشن بماند کیفیتشون...:))
8.دعوت شما از نوید ترابی برای گوش دادن به وایسا دنیا!!! واقعا شاهکار نهایی رضا صادقی یک الکترو ریتمیک "برگرفته" از فضای دنس هست؟؟؟ که مریخی ها هم قادر به اجراش نیستن؟؟ من هم شما رو دعوت میکنم به سنگ صبور گوش کنید چون قطار با فضای الکترواسلو و تلفیقی از سبکهای زیرشاخه مختلف بینظیرش برای گوش ارشد الکترونیک عزیز سنگینی شاید بکنه!!!!
ایشون یکی از بهترین خواننده های ایران هستند اما قطعا تا ابد نمیتونن در اوج بمونن چون فقط یک برهه کوتاه بهترین بودن...اما امیدوارم این عملی بشه چون معتقدم جزو لایق ترین اشخاص برای اینکار هستن...
من هم علاقه و ارادت خاصی برای ایشون دارم و مخصوصا اخلاق زیباشون...

در تایید بند چهارم حرفم ادبیات بسیار زیبایی دارید... کلمات و عبارات زیبا که از یک ارشد الکترونیک بعیده اما متاسفانه با زبان تحقیر... که اگر اینطور نبود هیچوقت جرات زیر سوال بردن کارهای آقای رضا صادقی عزیز رو نداشتم... یاحق

151.247.70.109
شنبه 7 دی 1392 - 04:14
حسین مشکی پوش

کسی مثله تو درکش انقدر نیست کارای صادقی و درک کنه اونم کارهای مثه البوم یکی بود یکی نبود....تقصیر خودتم نیستا وقتی سر البومی خوانندت بازار خرمشهره بقیه البوم هم که فاجعه بعدم البوم پرچم سفید که قابل شندیدن نبود......بعدم من خوده آن سیزده ام که جو گیر شد فکر کرد استاد اصفهانی رفته اشعار مولانا میخونه با اون صدا......اره صادقی کارای چاوشی نمیتونه بخونه چون خودش رو نت میخونه با ملوداین صداش تنظیم نمیشه...
موزیک ما خواهش میکنم تایید کن

2.191.131.139
شنبه 7 دی 1392 - 10:05
mohammad91

یه ضرب المثلی هست میگه: تفرقه بنداز حکومت کن... والا من خودم از طرفداران علی عبدالمالکیم... ولی وقتی میبینم هوادارای دو تا خواننده ی بزرگ مثله آقای صادقی و چاوشی سر اظهار نظر یه هوادار نما که هدفش به راه انداختن جنجال تو تاپیک های مختلف هست واقعا ناراحت میشم... من میگم بیاین به موسیقی ما اعتراض کنین که آی پی آقای نوید ترابی رو مسدود کنه تا این همه دلخوری پیش نیاد...

46.100.80.50
شنبه 7 دی 1392 - 15:46
قیماخ (از مخاطبان محسن چاوشی)

حسین مشکی پوش... تا کی میخوای ژاکت رو تخریب کنی؟؟؟ 5 سال ازش گذشته!!!
خیلی از هوادارا اون موقع به این آلبوم اعتراض کردن... اما دیگه زیر سوال بردن یک خواننده با آلبومی که 5 سال پیش منتشر شده خنده داره... انتقادتون از سیزده و عبارت" با اون صداش" فکر میکنم گویای همه چیز بود...
سلیقه کسی رو نمیشه تغییر داد بخاطر همین کسی مجبورتون نمیکنه ازش لذت ببرین... اما همین آلبوم رو آقای اصفهانی که میفرمایید ازش تمجید کردن... ممنون

151.247.84.85
یکشنبه 8 دی 1392 - 05:22
حسین مشکی پوش

اگه من دارم تند نظر میدم....چون تند و بی منطق نظر میدن....ولی من منطق و میگم من چاوشی رو دوست داشتم و 4 تا البوم رو بعده انقلاب عالی میمونم وایسا دنیا ,رگ خواب ,یه شاخه نیلوفر , عاشقانه ها.....هیچوقت راجعبه کارای بده چاوشی نظر ندادم ولی از کار خوبش تعریف کردم ولی اینکه میبینم یه عده راجعبه صادقی نامی هر چیزی میگه برام سنگین.....وگرنه کارای خوبه چاوشی کم نبود

2.191.186.237
یکشنبه 8 دی 1392 - 11:13
عاشق سینه چاک اولین و تنهاترین سلطان موسیقی

جوابیه ی عاشق سینه چاک مرد مشکی پوش...........
اولا من به هیچ وجه توهینی نکردم......
دوما هوادارای چاووشی همیشه همه رو مورد هجوم قرار میدن........
سوما لزومی نداره هر خواننده ای شعر بگه ولی باید به استادی مثله رضا صادقی حداقل در شعر و صدا و موزیک به عنوان بهترین در ایران یا حداقل جزو سه نفر احترام گذاشسته بشه و حتی ستایش بشه.........
سوما....شما مایلید و مختارید طرفدار خواننده ای بشید که نه صدا داره نه شعر بلده بگه نه موزیک بساره منظورم چاووشی نیست منظورم هر کسیه میخواد بد صدا باشه میخواد خوش صدا ولی تا جایی که سواده بنده میگه یکی از معیارهای خوانندگی زنده خونی و کنسرته که رضا صادقی در حد اعلا داره......
چهارما....من بی سوادم و بی اطلاع یا شما که میگی نصف کارای رضا صادقی بندریه..........من بی سوادم و بی اطلاع یا شما که میگی شما رو عادت داده به شعرای مثبت........
پنجما.....حتی شعرای بندریه رضا صادقی از خیلی از شعرای فاری از لحاظ معنی و ریتم سرتره.....
ششما.....وقتی امثال شما شادمهر و سالار عقیلی رو قبول ندارید معلومه چقدر میفهمین نیاز به توضیح نیست شما همون بهتره که به آهنگ دختر بندر محسن چاووشیه عزیز گوش کنید........
هفتما...من گفتم دو سه تا از آهنگای پرچم سفید حداکثر 4تاشو میشه گوش کرد یا حداقل شعرش خوبه نگفتم همش........
هشتما.....کنسرت 110 هزار نفری تو شهرداری کرمان بوده و در فضای باز اگه اطلاع ندارین حرف نزنین خواهشا..........
نهما.......گفتین همسایه.......شما به تعابیر و تمثیلهای شعر گوش کنین مثل شاه ماهی و غیره که نمیخوام زیاد وارد بشم.بینید تا چه حد معنی داره یا اصلا درست استفاده شدن یا نه اونوقت تخریب کنین.......اصلا یه سوالی تا حالا محسن چاووشیه عزیز هر چی خونده شما هوادارا ی متعصب گفتین وحی منظره این درسته.......
دهما.....در مورد آهنگای بندری....محسن جان عزیز که جنوبیه چرا چند تا کار در مورد همشهریاش نمیخونه.........مگه رضا خونده گناه کرده.........
یازدهم.......65 میلیون نفر از اجرای محسن چاووشی محروم شدن.........اون وقت من دارم اغراق میکنم یا جنابعالی .......65میلیون!!!!!!!!!!!!!خدای من یعنی اون پیرمردی که حتی نمیدونه محسن چاووشی نامی هم اصلا رو زمین هست هم حساب کرده!!!!!!!!!!!جالبه عزیز.......
دوازده..گفتین تا ابد نمیتونن تو اوج بمونن فقط یه دوره ی کوتاهی......اگر مقداری سواد داشتی متوجه میشدی که موندنی شدن در زمان حال اتفاق نمیفته بلکه در آینده میشه........یعنی 40 ساله دیگه شاید هم بیشتر اون وقت شما این نظراته از روی ندانسته میدی.....
سیزده........عزیز من که اومدی فضای دنس و ریتم و موسیقی الکترونیکو مطرح کردی........وقتی تو کلیات کم میاری و میبینی خوانندت خیلی از فاکتورارو نداره چون میدونی نمیتونی میای بحثای ریز و فنی و مطرح میکنی و خودتم خوب میدونی تو این مجال کم جاش نیست......
در آخر......طرفدار چاووشی هستی باش دوست داره کنسرت نذاره خوب نذاره به طرفداراش مربوطه اما نقد پذیر باشین.....یعنی چی هر شعری میخونه بدم باشه میگین عالیه....این چه طرفداریه هست.......من خودم تو همین سایت هزار تا نقد از رضا صادقی کردم .....این چه منطقیه......نمیدونم سنتون کمه یا فهمتون......الکی آمار میدین پرچم سفید پرفروشترین...یعنی چی......اگه این حرف درست باشه من فاتحه ی این موسیقیو میخونم عزیز من .....من قطعه ی قطارو خیلی دوست دارم این قدر جرات دارم که بگک همش هم گوش میدم ولی به همین شعرم انتقاد دارم یعنی چی که طوری طرف شعر بگه که فقط خودش معنیه استعاره و کلا بعضی مصرعها رو فقط خودش بفهمه.......من چاووشیو خیلی دوست دارم اما به طرفداراش نقد جدی دارم............ودر اخر اینو میگم.....
اگر بگویند کور باش کور میشوم....
اگر بگویند کر باش کر میشوم....
اگر بگویند لال باش لال میشوم........
ولی هیچ وقت خر نمیشوم.........
همین.........

2.190.89.148
یکشنبه 8 دی 1392 - 11:23
قیماخ (از مخاطبان محسن چاوشی)

بهترین ترانه ای که چاوشی تا به امروز خونده بعد از ژاکت هست... کاملترین آلبوم از لحاظ موسیقایی بعد از ژاکت هستش... ژاکت یک چرک نویس بود...
هنرمند هیچوقت نمیمیره... اگر به رضا صادقی توهین میشه دلیلش اینه که کسی به قطار ایستاده سنگ نمیزنه...

212.71.239.243
یکشنبه 8 دی 1392 - 19:58
قیماخ (از مخاطبان محسن چاوشی)

جوابیه من اگه خونده بشه البته...
اولا من خیلی از هوادارای چاوشی رو قبول ندارم نمونش همین نوید ترابی پس سعی کن قیاس کلی نکنی...
دوما من شعرهای چاوشی رو از بهترین ها میدونم و همین طور رضا صادقی رو... اما اشعار رضا صادقی از دایره واژگان ساده استفاده شده اما برای چاوشی این دایره خیلی گستردست و از کلماتی مثل گوش ماهی و نه شاه ماهی!!! استفاده میکنه که هرکدوم معانی و تعبیرات خودشون رو دارن و نظر حسین صفا هم در این مورد یه چیز خاص خودشه... معیار شما اجرای زنده است اما برای من اجرای موزیک خیلی مهم تره که برای چاوشی خیلی عالیه دو آلبوم آخرش پره از اجراهای سخت... هرروز پاییزه و کوبه کو دو نمونش...
دوم اینکه من هیچوقت نگفتم نصف کارهای رضا صادقی بندریه و گفتم ایشون کارهای بندری زیادی داره...
سوم اینکه من شادمهر رو قویا تایید میکنم نابغه ترین موزیسین پاپ تاریخ موسیقی ایران...
در مورد سالار عقیلی باز هم همون پیشنهاد رو به شما میکنم... مقایسه کنید با علیرضا قربانی...
در مورد پرچم سفید موافقم 4 تا از اشعارش خوبن ولی از لحاظ موسیقایی کاملترین اثرش تا به امروزه...
در مورد کنسرت روباز هم باید عرض کنم خودتون میفرمایید روباز... من دیگه حرفی ندارم... خود شما بخونید هزارنفر دورتون جمع میشن!!!
برای همشهریاش تا حالا چند بار خونده... نخلای بی سر و بچه های اهواز و نهایتا بازار خرمشهر...
دو مورد اول غیر رسمی هستند اما مورد اول تو دوران رسمی ایشون خونده شده و جزو بهترین سافت راکهای محسن چاوشی... مورد آخر هم به اندازه کافی تخریب شده که دیگه مایل به تکرارش نباشه!!!
در مورد اینکه 65 میلیون ایرانی از کنسرت محرومن کاملا درسته... اما تعداد ایرانی هایی که از موسیقی پاپ محرومن شاید به 30 میلیون نرسه(با احتساب پیرمردها)... مقایسه کنید... خود آقای رضا صادقی هم گفتن پاپ یعنی اینکه تو دورترین روستاها هم صدای شما شنیده بشن...
در مورد موندگاری هم شما فرمودید تو اوج... من هم اینطوری استنباط کردم و گرنه اگر منظور از موندگاری توی اوج شامل خواننده های قبل از انقلاب هم بشه موافقم اما هیچکس از فرداش خبر نداره... پیش بینی شما جالبه!!!
در مورد فضای دنس هم دوباره همونو میگم... همون پیرمرد به وایسا دنیا گوش میده؟؟؟ همه ماندگار ها اسلو هستند با فضای فاخر... وایسا دنیا یک شاهکار الکترونیک بود اما تو فضای برگرفته از دنس...
شما به نسخه هاوس ستمگر محسن چاوشی گوش کن... این فاکتور رو داره و واقعا شاهکاره... اما شعر شهریار با فضای هاوس که برگرفته از دنسه... و این یعنی نابودی شعر... که بخاطر همین چاوشی با انتشارش مخالفت میکرد و همین باعث شد تصمیم بگیره دیگه هیچوقت هاوس و ترنس کار نکنه... چون کارهاش شعر محوره...
مورد آخر اینکه هوادارای چاوشی مثل هوادارای رضا صادقی نیستن... چون خودش هر سبکی کار میکنه هواداراشم رنگ به رنگن... ما از دسته ای هستیم که با مترو مخالفت کردیم... با خلیج ایرانی مخالفت کردیم... با برقصا مخالفت کردیم... حتا با انتشار همسایه مخالفت کردیم و هنوزم میکنم چون معتقدیم اتشار تک آهنگهای متوسط و ضعیف قبل از آلبوم و بدون برنامه ارزششو پایین میاره...
شما همه رو با نوید ترابی مقایسه نکن... هنوز هم افرادی هستند از مخاطبان چاوشی که خلیج ایرانی رو دوست دارن اما سنگ صبور رو دوست ندارن!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چه برسه به قطار...
پرچم سفید در عرض 5 روز مونده به پایان سال 500 هزارتا فروش داشت... صحیحه... فاتحه این موسیقی رو خیلی وقته باید بخونی اما نه بخاطر این...
همین شعر همسایه متوسطه اما ضعیف نیست... خیلیا به اشعار حسین صفا مثل شما انتقاد دارن... من بیشتر از همسایه به شعر دوست داشتم انتقاد دارم... و این استعاره های بیشمار هم میتونه جزو انتقادهاتون باشه اما نه از قوت شعر... فضاسازی بینظیر کوشان حداد توی قطار پایه اش شعرش بود...
در مورد کنسرت هم نظر شما واقعا محترمه... کاش همه درک اینو داشتن...

و در نهایت اینکه متن اولیتون از لحاظ ادبی زیباتر از این بود اما همون مسئله نوع بیان باقی مونده... انو باید اصلاح میکردین!!! مثل من که با ادب تر از متن قبلیم نوشتم :))
و اینکه خیلی جالبه... من از بین این سه تا نقد به حرفاتون انتخاب شدم و مخاطبتون من بودم... تشکر میکنم اما دانش جمشیدی هم حرفای قشنگی زده بود... ممنون

151.247.77.42
یکشنبه 8 دی 1392 - 21:23
عاشق سینه چاک اولین و تنهاترین سلطان موسیقی

جوابیه 2.......
آقای قیماخ عزیز......من تمام آثار رضا صادقیو حفظم شب و روز دارم گوش میدم ولی میگم بیشتر از هر خواننده ای شهراش دارای استعاره و ایهامه......تاکید میکنم بیش از هرخواننده ای.......مثلا تو البوم یکی بود یکی نبود دقت کنید ببینید چطور از ایهام ها و استعاره ها استفاده میکنه.......
آقای قیماخ عزیز دل من...اولین مرحله و آخرین و مهمترین مرحلهی هر آهنگ شعره...میشه شعرو فدا کرد ولی آخرش میشه همینی که میبینی......تازه من چاووشیو یکی از بهترینها میدونم........
آقای قیماخ عزیز در مورد کنسرت روباز که فرمودید.......1000 نفر ممکنه جمع بشه...2هزار نفر ممکنه جمع بشه.نه دیگه 110 هزار نفر.مگه همچین چیزی ممکنه که این همه آدم الکی جمع بشه....مگه رضا صادقی محبوبترین خواننده ی دهه ی هشتاد نشد.........مگه وایسا دنیا بهترین ترک نشد.....مگه البوم وایسا دنیا بهترین نشد.....
آقای قیماخ عزیز.......اره.اسلوها بیشتر میمونن ولی این ماله قبله وایسا دنیاست......این آهنگ یه نقضه عزیزه من......این آهنگ عجیب موندگار شده شما هم فکر کنم هم عقیده باشی.......
آقای قیماخ عزیز.فروش بیشتر یا طرفدار بیشتر نشانه ی برتری نیست.شما نیگا کن تو کربلا امام حسین علیه السلام 100نفر بود شمر 30هزار نفر.پس 500 هزار نسخه دلیل برتری نمیشه حداقل تو کیفیت......
ور نهایت آقای قیماخ عزیز آقای جمشید بیشتر توهین کرده بود در ضمن متن دومیه شما هم همچین با ادب نبود........
این میل منه اگه دوست داری نظراتتو برام میل کن.......hamed.alipeiman@gmail.com

2.190.89.148
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 14:14
سید هادی کاظمی

این نوید ترابی یازده درصده؟؟؟ این نوید بالای صد درصده!!

46.209.192.214
پنجشنبه 5 دی 1392 - 20:55

براتون ارزوی موفقیت میکنم اقای صادقی...

چاوشیست

پنجشنبه 5 دی 1392 - 22:34

موفق باشی مرد سیاه پوش.........................
از طرف طرفداران محسن چاوشی برات ارزوی موفقیت میکنم................................

جمعه 6 دی 1392 - 14:55
سید ابوالفضل پدرام

من به عنوان یه مشکی پوش تعصبی محسن چاوشی رو هم دوست دارم وواسش احترام قایلم و تمام آهنگاشو گوش میدم ...من دقیق نفهمیدم بالا چئ نظرات چی رد وبدل شد ...ولی میخواستم بهتون یادآوری کنم رضا صادقی همیشه با همه خواننده ها و هنرمندا دوست بوده...مخصووووصا محسن چاوشی که جای خود داره و خدش هم بارها تو مصاحبه ها که ازش میپرسدن...چرا محسن چاوشی رو خیلی دوست دارید؟ عموو رضا هم تایید میکرد و میگفت جنوبی بودن هم یکی از علت هاست...پس خجالت بکشن اونایی که این بحث رو شروع کردن...!!!!

151.246.0.199
پنجشنبه 5 دی 1392 - 23:48

عالیه
عاشتم عمو رضا....امیدوارم مثل همیشه موفق باشی

جمعه 6 دی 1392 - 00:30

خوش به حال اونوری ها .... آماده باشید سلطان داره میاد ...
عاشقتم سلطان

جمعه 6 دی 1392 - 22:33

رضا صادقی تو خارج کشور خیلی شناخته شده تر از سایر خوانده ای پاپ البته احسان خواجه امیری و بنیامین هم معروفن...
من در عجبم که بعضیا میگن خارج کشور کی میاد کنسرتش!!!
رضا صادقی برو دست علی به همرات.

شنبه 7 دی 1392 - 09:36

رضا صادقي عزيز موفق باشي و حسابي بهتون خوش بگذره .... خدا پشت وپناهتون
موسيقي ما ممنون

شنبه 7 دی 1392 - 09:39

راستي آقاي صادقي عزيز ما مشهديهام دل داريم يه فكري هم واسه ما بكنيد واسه ما هم كنسرت بزاريد گفتيم اگر تعطيلات عيد نوروز تهران كنسرت داشتيد بيايم ما شاغل ها فقط تو اين تعطيلات ميتونيم بريم مسافرت شما كه داريد ميريد اروپا خدا به همراهتون ولي فكري واسه ما شهرستانيها هم بكنيد دلمون تنگه واسه كنسرتات . خيلي زياد خيلي ....

یکشنبه 8 دی 1392 - 15:20

رو به رو اماده باش

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تور کنسرت‌های «رضا صادقی» در اروپا برگزار می‌شود | موسیقی ما