برنامه یاد بعضی نفرات
 
نخستین گفتگوی رسمی با «ماکان بَند»
کماکان، با «ماکان»!
موسیقی ما – شلوغ ترین کنسرت سی و سومین جشنواره موسیقی فجر را اعضای «ماکان بند» در سالن همایش‌های ایرانیان در هفتمین شب از جشنواره موسیقی فجر روی صحنه بردند.

به گزارش «موسیقی ما»، اعضای «ماکان بند» در حالی در هفتمین شب از جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفتند که هوادارانشان با شعار ویژه این گروه در سالن حاضر شده بودند و در یک تشویق جالب، نیمی از سالن با کلمه: «کماکان» نیمه بعدی سالن را به واکنش وامیداشتند تا بگویند: «با ماکان»!

«کماکان، با ماکان» شعار هوادران «ماکان بَند» که در نخستین اجرای رسمی‌ در تهران از سوی دوستدارانشان در سالن فریاد زده شد، به مرور به شعار رسمی اعضای این گروه تبدیل شد و بیشتر و بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

امیر مقاره در ابتدای این کنسرت رو به حضار گفت: «درکنسرت ماکان هیچ حرفی زده نمی‌شود و فقط جیغ! از اینکه امشب در کنار ما هستید واقعا خوشحالیم و قطعا سعی می‌کنیم بهترین اجرای ما را ببینید.»

رهام هادیان نیز گفت: «چند وقتی است که اتفاقات خوبی را نمی‌بینیم. متاسفانه جامعه ایرانی درگیر اتفاقات تلخی است و همه ما را غمزده کرده است. خیلی سخت است که ببینیم یک مادر عزیزش را از دست داده و اشک‌هایش غمگین‌مان کند. خیلی سخت است که در دل دریا باشی و در آتش بسوزی. لطفا به احترام همه بازماندگان عزیزان دریانورد یک دقیقه همه با هم سکوت کنیم.»

پس از صحبت‌های این خواننده همه سالن ایستادند و یک دقیقه سکوت کردند. امیر مقاره سپس گفت: «اجرای امشب را صمیمانه و از ده دلمان به همه این عزیزان دریانورد تقدیم می کنیم.» مقاره پس از اجرای دو قطعه رو به حضار گفت: «من و رهام این جمعیت و این اجراها و این جیغ‌ها را در خواب‌مان هم نمی‌دیدیم. ممنون که این خواب‌های ما را تعبیر کردید.»

در اواسط برنامه یاشار خسروی و امیرمیلاد نیکزاد با اجرای دونفره و تک نوازی جالبی همچون ابتدای برنامه، هیجان خاصی را به سالن تزریق کردند. یاشار خسروی در این بخش گفت: «سلام. من یاشار خسروی هستم. مدیر هنری گروه ماکان. دو سال پیش بود که با امیر و رهام در فضای مجازی آشنا شدیم و خیلی زود توانستیم دوستان خوبی مثل شما پیدا کنیم و امشب با افتخار برای شما اجرا می کنیم.»

دل دیوونه، چشای تو، بدکاری دستم میدی، دیوونه بازی، با تو آرومم، شیک، جالب اینجاست و... از جمله قطعاتی بودند که در این کنسرت اجرا شد و در انتهای کنسرت نیز به درخواست حاضرین در سالن «هر بار این درو» بار دیگر با استقبال دوستداران موسیقی اجرا شد.

یاشار خسروی، امیرمیلاد نیکزاد، رهام هادیان و امیر مقاره اعضای «ماکان بند» را تشکیل می‌دادند و تشکری ویژه را در انتهای برنامه از حسن اردستانی (مدیرعامل موسسه آوازی نو)، محمد ناصری (مدیر اجرایی) و محسن رجب‌پور داشتند.

 
*******
ماکان بند: به زودی آثار جدیدمان منتشر می‌شود

خبرنگار سایت «موسیقی‌ما» پیش از اجرای این کنسرت گفتگویی با اعضای ماکان انجام داده است که نخستین گفتگوی رسمی این گروه نیز هست که درادامه آنرا می‌خوانید:
 
  • * یاشار خسروی، بعنوان سرپرست گروه درباره جشنواره موسیقی فجر و تاثیرات آن لطفا بگو.
یاشار خسروی: درمورد جشنواره فجر باید بگویم که یکی از اتفاقات بسیار خوب در حوزه موسیقی است و ما هم افتخار می‌کنیم که سال اولی هست که در جشنواره حضور داریم. با تمام توان‌مان آمدیم و این برنامه هیچ فرقی با اجراهای اصلی ما ندارد. با تمام گروه آمدیم و باعث افتخار است که برنامه اجرا کنیم. جشنواره موسیقی فجر هم در بخش‌های کلاسیک و بخش‌های جنبی واقعا دربین نوازنده‌ها و تنظیم کننده‌ها و آهنگسازها واقعا تاثیرگذار است. مخصوصا من امسال دقت کرده‌ام موزیسین‌های خیلی خوبی دعوت شده‌اند.
 
  • * سوال بعدی را از رهام هادیان. از گروه ماکان در کنسرت‌هایش استقبال جالبی شده است. درمورد این استقبال بگویید.
رهام: راجع به استقبال از کنسرت‌ها باید خدا را شکر کنم که این فرصت را به من و بقیه بچه‌ها داده و امیدوارم این موفقیت‌ها همینگونه ادامه پیدا کند. از مردم عزیز خیلی تشکر می‌کنم و در این مدت خیلی به ما لطف داشتند و ما را حمایت کردند و انشالله که همیشه در کنارمان باشند.
 
  • * امیر مقاره درمورد آثار بعدی و جدید گروه ماکان به ما بگو و اینکه در آینده باید منتظر چه اتفاقی از گروه باشیم؟
امیر مقاره: ما روی آثار جدید کار می‌کنیم ولی کمی تایم‌ها را بیشتر کرده‌ایم که هم بتوانیم ذهن مردم را بخوانیم که چه کاری را دوست دارند که الان پخش کنیم و کمی هم روی شعرها و تنظیم‌ها و کارهایمان فکر می‌کنیم. کار داریم و به امید خدا به زودی اعلام می‌کنیم که انشالله کار بعدی به زودی پخش می‌شود.
 
  • * سوال آخرم از امیر میلاد نیکزاد، مغز متفکر «ماکان‌بند». درمورد اتفاقاتی که این روزها در بازار موسیقی کشور شاهد هستیم و حضور چهره‌ها و گروه‌های جدید بگو. با توجه به سابقه‌ات، درباره این تغییر موج موسیقی پاپ در کشور صحبت کنیم.
امیرمیلاد: درمورد آمدن گروه‌های جدید بگویم که بسیار اتفاق خوبی است. از نظر من جو موسیقی عوض شده و مردم موسیقی بلد شده‌اند و موسیقی را می‌شناسند. گروه‌ها و خواننده‌هایی که آمده‌اند همه خوب کار می‌کنند. موسیقی در حال تغییر است و به یک سمت دیگر می‌رود. یعنی موسیقی از حالتی که ده سال پیش بوده الان در یک سال اخیر کاملا تغییر کرده و روند دیگری را از سر گذرانده و جای خوشحالی است.

گفتگو: بهمن بابازاده / گزارش تصویری: مونا فاضلی / گزارش ویدئویی: علیرضا حق شناس
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1396 - 21:06

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 27 دی 1396 - 08:49

با کمال احترام فقد یه اهنگ دارین ک کمی خوبه

چهارشنبه 27 دی 1396 - 08:49

واااااای عاشقتونم که بهترینید❤❤❤❤❤ایشالله همیشه بترکونید

چهارشنبه 27 دی 1396 - 11:37

کارشون عالیه???

چهارشنبه 27 دی 1396 - 16:21

فقط موسیقی ما هست که داره اینا رو گنده میکنه وگرنه دستشون به جایی بند نیست

چهارشنبه 16 اسفند 1396 - 14:47

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالین هر چی بگم کم گفتم عشق فقط امیر مقااااااااااااااااااااااااااااااااااره

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کماکان، با «ماکان»! | موسیقی ما