برنامه یاد بعضی نفرات
 
آنچه در برنامه «خنده بازار» به اسم طنز در مورد رضا صادقی اتفاق افتاد مصداق توهین و تهمت بود
صدرالدین حسین‌خانی؛
آنچه در برنامه «خنده بازار» به اسم طنز در مورد رضا صادقی اتفاق افتاد مصداق توهین و تهمت بود
موسیقی ما - مدیر عامل شرکت پخش‌کننده آثار رضا صادقی در نامه‌ای خبر داد که از برنامهٔ «خنده‌بازار» شکایت خواهند کرد.

صدرالدین حسین‌خانی در این نامه که در اختیار سایت موسیقی ما گذاشته، نوشته است: «هنرمند متعهد، نور چشم جامعه است. هنرمندی که درد مردم را در دل دارد و با مخاطبش صادقانه مواجه می‌شود. حرمت دارد و حق نداریم به او توهین کنیم.

متاسفیم و غم بزرگی در دل داریم به خاطر به سخره گرفتن هنرمندان در ماهی که ماه ضیافت خداوند است در ماهی که باید تقوا و ایمان خود را عمیق‌تر کنیم و چشم و دل و زبانمان از هر ناسزا، ‌توهین و تهمتی پاک باشد.»

وی در ادامه این نامه ابراز عقیده کرده است: «آنچه در برنامه «خنده بازار» به اسم طنز در مورد هنرمند متعهد موسیقی کشور، رضا صادقی اتفاق افتاد به معنای واقعی کلمه مصداق توهین، ‌تهمت و نشر اکاذیب بوده و به همین خاطر به صورت رسمی از این برنامه و عوامل سازنده آن شکایت خواهیم کرد.

شکایتی که به نمایندگی از تمام مردمی است که رضا صادقی را به عنوان هنرمندی متعهد و مردمی دوست دارند و هر آن کسی که کوچک‌ترین نزدیکی و رابطه‌ای با این خواننده برجسته ایران دارد می‌داند که رضا صادقی همیشه هنرمندی اخلاق گرا، ‌انسان دوست، ‌متعهد و بی‌اعتنا به مادیات بوده است.»

حسین‌خانی نوشته است: «هیچ برنامه‌ای، هیچ برنامه سازی، ‌هیچ کسی حق ندارد به اسم ایجاد تفریح و سرگرمی اعتبار و آبروی کسی را خدشه دار کند و متاسفم در چنین‌ ماهی که ماه مبارک و عزیز اهل بیت و اولیا و تمام مسلمانان است به دروغ در برنامه‌ای با آبروی هنرمندی بازی شده که به ایمان و اخلاق و آبرو زبانزد است.

به همین خاطر اینجانب صدر الدین حسینخانی مدیل عامل شرکت ایران‌گام به عنوان مدیریت شرکتی که تا به امروز انتشار تمام آلبوم‌های رسمی رضا صادقی را بر عهده داشته اعلام می‌دارم که به صورت رسمی از برنامه

 «خنده بازار» و عوامل آن شکایت کرده و تا ‌‌نهایت توان این شکایت به حق را پیگیری خواهیم کرد و مطمئنم در سرزمینی که حفظ آبروی انسان‌ها جزو اصلیترین آموزه‌ها و ستون‌های اخلاقی و فرهنگی‌اش است موفق به اعاده حیثیت از هنرمندی متعهد به اسم رضا صادقی خواهیم شد.

با آرزوی رسیدن به روزی که آبروی هیچ انسانی به بازی گرفته نشود.»
منبع: 
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مرداد 1390 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

با مقایسه عکس العمل هاشون به این برنامه هم میشه اینو فهمید!

همونطور که رامین سهرابی خودش گفت رضا در کنسرتاش هواداراش مشخص میشه که به قول خودش ( با اغراق) 100000 نفر میره
اما عادل که خواننده نیست که اینطوری مقایسه میکنی!در مورد فردوسی پور میشه هواداراشو از تعداد sms هایی که هر برنامه برای برنامش فرستاده میشه تخمین زد.
من خودم طرفدار رضا صادقی هم هستم اما خواهشن منطقی نظر بدیم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

فقط یه کم جنبه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

بابا آقای صادقی جنبه داشته باش. حالا مگه چی شده؟ اگه دنبال پول نیستی که هیچ، پس ناراحت شدن نداره، حرف باد هواست! اگه هستی باید ناراحت بشی!!!! حالا خودت می دونی. شوخی بود دیگه.......

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

آقا ...خیلی بی انصافید...؟چرادورغ؟؟؟شماداری راست راست میگی رضاآلبوم آخریشو بیست روزه جمع کرده؟؟واقعاکه بیست ودوروزه یا2ساله؟؟که ماهواداراش مردیم ازانتظار...خواهش میکنم دقت کنید رضاروبشناسیدبعداظهارنظرکنیدشمافقط یه بارترک اصلی آلبوموگوش کنین متوجه میشین این فقط اسمه:دیگه مشکی نمیپوشم واقعاحقاکه اونی که مبتلانیست نمیتونه بفهمه...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

دوستان از این که در اینجا میان از این کار (شکایت) ایراد میگیرن و الکی گیر میدن و میگن این آدم بی جنبست خوب تعجبی نداره این افراد کاملا معلومه طرفدار کدوم خواننده هستند . خواننده ای که خود تقلیدیه .

در ضمن هر کی ناراحته از این شکایت نظر نده مگه اجبار . باور کنید اگه خواننده ی محبوب خودشون مسخره می کردن زمین و به آسمون میدوختند .

دوستی که از زیاد بودن کارهای سلطان ناراحته گوش نکن رضاصادقی واسه ما که هوادارشیم میخونه نه شما!
از کی تا حالا گفتن اینکه یه شاخه گل هم ازم نگرفت شده بی احترامی تورو خدا اول فکر کنید بعد حرف بزنید . رضاصادقی با این کار بزرگی خوشو ثابت کرد میتونست اصلا نگه شاعر پولی دریافت نکرده تازه اگه این باعث بی احترامی به شاعر بود یاحا کاشانی توی مصاحبش از رضا تعریف نمیکرد !

اینم در جواب بقیه که خیلی از این شکایت ناراحتن :از این برنامه بزرگانی شکایت کردند نمونش علی دایی . در ضمن شما از این ناراحت هستید که چرا خوانندتون انقدر محبوب و معروف نیست که حتی تلویزیون نمی تونه تقلید کسی ناشناخته رو انجام بده !! چون از قدیم گفتن به قطاره ایستاده هیچکس سنگ نمی زنه اما همه دوست دارند به قطار در حاله حرکت سنگ بزنن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

یا دوتا کلمه اهل بیت و ماه رمضان میخوای برنامه خنده بازار رو خراب کنی؟ همه جای دنیا با هنرمندای کشورشون شوخی میکنن! مگه با علی دایی و مایلی کهن و ان نفر دیگه تو این برنامه شوخی نشد؟ فقط شما بودی که بی جنبه تشریف داشتی! برنامه برنامه طنز هستش! شما برو معنی طنز رو متوجه شو! بالاخره تو این مملکت باید یه سری حرف ها رو زد، شاید خیلی ها ناراحت شن! اشکالی نداره
برنامه خنده بازار، تا الان فوق العاده کار کرده و خیلی هم طرفدار داره!
نظرم نه توهین بود نه گستاخانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

کسایی که از حدیث سو استفاده میکنن بدون که شوخی با افراد در برنامه ی تلویزیونی ،مسخره کردن اونا نیست بلکه امر به معروف عمومی است و بسیار هم واجب با هم به هم خندیدن و کمی هم در فکر رفتن بسیار خوبه و خوشحالم که تو این برنامه با مدیران مملکتی رده بالا هم شوخی میشه ، ... .آقای حسینخانی هم سعی کنه آلبوم خوب بده بیرون تا شرکتش ورشکست نشه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

vaghean bazi nazarato khoondam ashk to cheshamam jam shod man nemidonam chera tarafdaraye baghie khanandeha alan umadan inja daran az in barname pooch hemayat mikoannd????be khoda be ghoran age nesfe in barname vase honarmande morede alaghashun sakhte mishod alan kolan nazareshun avaz mishod.
akhe in harfa chie?yeki gofte in barname ba chehrehaye na chandan matrah mese reza sadeghi shookhi karde.akhe chera mikhay khodeto gool bezani mage matrah taro mardami taro mahboob tare reza sadeghi ham darim???
yeki umade gofte reza sadeghi khodesh avale kar bi ehterami ro to musighi avorde akhe in che harfie?hame midoonim ba mani tarin ashar motalegh be soltane meshkie.hame midoonim kole musighi pope reza sadeghi motohavel kard ke alan baghie ham daran mikhoonan,
yeki gofte reza sadeghi albume to 22 rooz jam karde.akhe in dge az koja nashat migire?reza sadeghi har albume rasmi ke mide miangine fasele zamani 2 sale dare bazi vaghta beyne har albumesh 3 sal ham tool mikeshe!!!!!!!!!!!!!!
aslan ham rabti be janbe nadare.ma migim bayad bayad baham bekhandim na ba ham.shoma khoshetun miad to ye jami doostatun behetun bekhandan o be maskhare begiranetun????
dar akhar tavalode behtarin o mahbub tarin khanande iran o tabrik migam

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

واقعا متاسفم واسه صداوسیما...متاسف
مگه ما دوست داشتنی تر و متواضع تر وساده تر از رضاصادقی هم داریم؟؟؟؟
دیگه به کی میخوایم رحم کنیم
من با طنز مخالف نیستم ولی این طنز نبود.توهین و زیر سوال بردن یه شخصیت بزرگ برای خودنمایی کردن چندتا آدم کوچیک وپست بود
سلطان ما همیشه طرفدار و پشتیبانت خواهیم بود وبهت ایمان داریم
صداوسیما با این حرکتش فقط خودش را خرابتر کرد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

من خودم طرفدار علی اصحابی هستم ولی رضا صادقی رو هم خیلی دوسش دارم و عاشقشم اما خوبه یکم جنبه داشته باشیم بابا به خدا همه جای دنیا با هنرمنداشون از این بدتراش شوخی میکنن!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

واقعا که خیلی زشت بود برنامه چرتیه!! من با دانلود دیدم:(

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

جنبه هم خوب چیزیه ادای خیلی ها رو دراوردن حالا این فرد که جالب اینجاست که اندک معروفیتشون هم از تلویزیون بوده با خوندن کلی تیتراژ تا دیروز خوب بود صدا و سیما
بعد میخواستم این مسئله ببینم چه رابطه ای به سایت فرهنگی هنری موزیک ما داره که این مسائل میذاره این مسئله در حوزه موسیقی اتفاق افتاده که این متن میذارید ؟ چند وقتیه شاهد حمایت های بیش از حد این سایت از صادقی هستیم امیدوارم که من اشتباه کرده باشم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

دقیقا موافقم خندیدن خوبه اما نه به اندازه ی مسخره کردن و گفتن اکاذیب .

ابراز تاسف می کنم بابت این طنز پولکی که به خاطره اینکه 2نفر به 20نفر مخاطبش اضافه کنه حاضر دست به هر کاری بزنه .

سلطان مثل کوه پشتتیم . طنز که سهل دنیارو وایمیسونیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

شکایت!!!!!! جالبه
ادای خیلی ادمای مهمتر و معروف تر تو برنامه دراوردن چیزی نگفتن حالا ایشون که جایگاه چندان خاصی ندارن ...
بعدشم اکثر چیزایی که نشون داده شد راست بود و خیلی قشنگ بیان کرده بودن مثلا همین قضیه اسم نیوردن همکاراش تو البوما که چند نفری هم مصاحبه کردن از کسایی که تو البومش بودن و همچنین بقیه چیزا
علی دایی هم که اگر انتقاد کردچون برای لکنت زبونش واقعا تمسخر بود و خیلی مودبانه هم انتقاد کرد از این برنامه و شکایت هم نکرد
نه مثه رضا صادقی با اون ادبیات زشت که واقعا تاسف بار بود
مگر نه خیلی های دیگه چیزی نگفتن
فردا هم باید منتظر شکایت مرتضی شایسته و ایرج قادری و بقیشون باشیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

اقای حسین خانی همیشه یک مدیر حرفه ای بوده و هست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

مرسی از پیگیری...ما هم به عنوان هوادار آقای صادقی خیلی ناراحت شدیم..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

آقا این برنامه دیگه شورشو در آورده من کاملا موافقم باید از این برنامه شکایت کرد
هنرمندی که با 8 سال خون و دل خوردن تونسته یه احترام برای خودش در میان مردم بدست بیاره بعدش اینا میان با یک طنز 5 دقیقه این احترام ببرن زیر سوال؟؟؟؟؟
آخه این چه وضعه؟؟؟؟؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

ma ham be onvane tarafdarane reza sadeghiy aziz ta entehay in majara pa be pay shoma hastim , in barname faghat tohin be jenab sadeghi nabod tohin be hamey asheghan ishon bod age reza sadeghi hamchin faktorhaee dasht ke in hame tarafdar nadasht moteasefam barashon, ba in kara hichi avaz nemishe joz inke soltane ma aziztaaaaaaaaaaar mishan , payande bashin.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

چون میدونم طبق معمول نظراتو تایید نمیکنین جواب این صحبتا رو نمیدوم بیخودی خودمونو خسته نکنیم کلا بهتره تو موسیقی ما یه چرتی بنویسی بری چون تایید نمیشه صحبتای اصلی و الا جوابش مشخصه و مدارک موجود

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

باسلام وضمن خسته نباشید من فکرنکنم منظور وقصد عوامل تهیه کنندگان این برنامه توهین به کسی باشه اصولا طنز همینطوریه یک شوخیه هیچکس هم نباید ناراحت بشه ،این برنامه درروزهائیکه مردم باکلی مشکل وغم واندوه مواجه هستند سعی درشادکردن دل مردم دارند که من به همشون دست مریزاد وازصمیم قلب تشکر میکنم حتی اگه بامن هم از این شوخی ها بکنند ناراحت نمی شم .

نادر

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

من فکر می کنم اگر خنده بازار با شخصی مثل رضا صادقی شوخی می کند ، قصدش از این کار تنها و تنها شوخی هست. وگرنه شان و حرمت رضا صادقی بر هیچ کس پوشیده نیست. مرسی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

سلام به همه دوستان و مخصوصا رضا صادقی عزیز.

من برنامه رو ندیده بودم ولی تا خبرش رسید تکرارش رو از دست ندادم. حتی کلیپش رو دانلود کردم. خیلی خنده دار بود.

نمیدونم چی بگم. ولی منی که به شخصیت رضا صادقی علاقه خاصی دارم از دید من اسم کار این برنامه رو تهمت و توهین نمیشه گذاشت.
تو خبرها خوندم که رضا میخواد یه جوابیه تصویری تهیه کنه. پیشنهاد میکنم این کار رو نکنه این برنامه با بزرگتر از رضا هم شوخی کرده.

ما همیشه دوســــــــــــــــــــت داریم رضا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

این خنده بازارم واقعا دیگه خنک شده ... دیگه از قهوه ی تلخ هم خنک تره
من نمی فهمم ملت واسه چی نگا می کنن اینا رو ؟!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

با نهایت احترام واسه رضا صادقی عزیز اینو باید بگم با این برنامه ها شخصیت شما هیچگاه خدشه دار نمیشه.
این برنامه فقط در جهت شادی مردمه.
کمی باید آستانه تحمل رو بالا برد.

ی
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

یه ذره جنبه داشته باش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

اتفاقا خیلی باحال و همش هم عین حقیقت بود
به قول بچه ها جناب صادقی وقتی 20 تا بیست تا اهنگ تو صدا و سیما میخوندی و میرفتی برنامه های مختلف صدا و سیما خوب بود حالا باهات یه شوخی کردند بد شد ؟ برای جشن رمضان هم که تیتراژ خوندی البته اکثر اهنگات هم ضعیفه حالا کاری به این نداریم این برنامه با کلی از هنرمندا و ورزشکارای معروف تا کمتر معروف مثه شما شوخی کردن حالا بقیه اومدن مثه شما این ادا اصول ها و حرف های زشت رو به زبون بیارن من دیروز دیدم اون حرفاتون رو خجالت کشیدم اگر ناراحت شدید و کم جنبه اید با ادبیاتی مناسب تر انتقاد میکردید اون حرفاتون دیروز تو سه سایت دیگه گذاشته بودن مثه اینده نیوز و انتخاب و ... یه نفر هم در دفاع از شما چیزی نگفت اتفاقا همه از ادبیاتی که به کار بردید هم گله میکردن ولی تو سایت موزیک ما چون رابطه خوبی برقراره نظرات حمایتی از شما فقط منتشر میشه و اکثر نظرات بر خلاف شما منتشر نمیشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

ضمن احترام به رضا صادقی و همه ی هنرمندان باید عرض کنم مسایلی که در این برنامه مطرح شد همچین بی جا نبود
این که یک خواننده مشکی پوشیدن رو بخواد به عنوان یک مسلک معرفی کنه و از طریق اون هوادار جمع کنه مصداق کامل تهی بودن اون مسلک داره و این ذهنیت رو ایجاد می کنه که این کارا واقعا واسه پوله

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

tanzi ke hamrah ba tohin bashe dige esmesh tanz nist

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

جوگیر میشن بعضی ها مدیر عامل شرکت پخش‌کننده آثار رضا صادقی عجب رابطه ای باز ایشون ادب رعایت کرد اون حرفایی که خودش زد دیروز خوندم که فوق العاده زشت بود اقای صادقی ... با کلی افراد دیگه این کارو کردن حرف خاصی نزدن حالا شما جنبه هم خوب چیزیه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

راستی من عاشق محسن یگانه هستم! من به عوامل خنده بازار پیشنهاد میکنم تا جایی که میتونن با محسن شوخی کنن. ما خوشحال هم میشیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

رضاصادقی جایگاه چندان خاصی نداره؟
بعد خودت درجایگاهی هستی که نظر بدی؟؟

اگه رضاصادقی مسخره میشد ما شاکی نبودیم به رضاصادقی تهمت زده شد تهمت آدم لات بودن دعوایی بودن پولکی . اگه یک تهمت کثیف بود

رضاصادقی خواننده ی تیتراژ بوده باز خوبه . اما خواننده ی مورد علاقت و که اصلا دعوت نمیکنن واسه خوندن !

باز هم میگم طنز با تهمت زمین تا آسمون فرق داره .

سلطان هر کاری کنی پشتیتم مثل کوه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

واسه کسایی که اداعای فرهنگی بودن میکنن این حرفا زشته، از رضا صادقی بعید بود. به نظرم حرف بدی هم تو اون برنامه زده نشد در مورد رضا صادقی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

سلام
کاشکی بعضی ها جنبه پیدا کنن
من تا دیروز از رضا صادقی نه علاقه ای داشتم نه بدم میومد ولی بعد از بیانیه ! دیروزش بدم اومد ازش
دیگه این روزا همه بیانیه میدن که بگن ما هم بزرگیم
دیگه مثلا شما یکصد هزارم عادل فردوسی پور مطرح و محبوبید مثه همیشه منطقی برخورد کرد و استقبال هم کرد و خیلی از اشخاص دیگه که شما اصلا از لحاظ معروفیت و محبوبیت قابل قیاس نیستید با اونا برخورد منطقی داشتن چون همه جای دنیا هست شوخی با بقیه
بعدشم همش من میدونستم و طنزش هم عالی بود مگه به غیر این بود که خیلی از کسایی که تو البومتون بودن حتی میخواستن به خاطر اینکه اسمشون رو البوم ننوشتید شکایت کنند ازتون ؟ یا اینکه شما مگه قبل از رفتن به هر برنامه ای و تیتراژ خونی پولتون طلب نمیکنی ؟ یا مگه با خیلی ها مثه امید حاجیلی و سیروان و ... به مشکل برنخوردید ؟
جنبه هم خیلی چیز خوبیه اگه داشته باشن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

صدرالدین حسین خانی حرفه اییه؟؟؟؟؟
اگه حرفه ایی بود جلوی اجرای آهنگهای آلبوم شوک تو کنسرتای فرزاد رو نمی گرفت

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

سلام؛به نظر من این کارشون که رضا صادقی با پول آرامش میگیره یه مقدار بی انصافانه بود.
ولی به نظرم بهتره یه کم جنبه داشته باشیم,توی این برنامه با بزرگتر از رضای عزیز هم شوخی کردن.
با این کلیپ ذره ای از عشق و علاقه ما نسبت به رضای عزیز کم نمیشه.دلیل نمیشه هر کی هر چی گفت ما جدی بگیریم!!بی خیال رضا جون...

ممنونم که بچه بازیهاشو طاقت میکنی.....هر چقدر بد میشن اما تو نجابت میکنی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

به نظر من با این کارا ضعف خودشون رو نشون میدن
اینهمه ادای فردوسی پور و خیلیای دیگه رو درآوردن مگه چی شد؟؟
آستانه صبرشون رو باید ببرن بالا دیگه

amb
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

سلام ریختن ابروی هیچ فردی در هیچ جای دنیا قابل پذیرش نیست
ولی واقعا تو این برنامه ابروی رضا صادقی رفت؟
حتما اینم نقض بود
میشه یه توضیحی خود شخص اقای صادقی بدن که بالاخره ما بفهمیم معنی نقد و نقصی که میگن چیه
اما در مورد شخص حسین خانی فکر کنم زیاد بکار بردن کلمه هنرمند مردمی درست نباشه شما تصمیم گیرنده ی اینی که کی مردمی هست یا نه؟
اگه ملاک استقبال در کنسرت باشه که فکر کنم این پرشدن سالن ها برای همه ی خواننده هاست
اگر هم ملاک شما کوچه و خیابان که مردم ابراز لطف میکنن به ایشون فکر کنم همون شخصی هم که اقای صادقی ایشون رو ملیجک دربار خوندن و نقش ایشون رو بازی کرد در این طنز هم مردم در کوچه و خیابان بهش ابراز لطف میکنن
...................
فقط امیدوارم نظرم ثبت بشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

صداوسیما به جای استفاده مفید از این هنرمند بزرگ فقط بلده این بازیها رو از خودش دربیاره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

با نظر رسول موافقم به اضافه اینکه آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است؟ اگه رضا صادقی آدم مادی نیست چرا ناراحت شده از این برنامه؟
کمی از بزرگتر ها این چیزها رو باید یاد گرفت.
در برنامه ی هفت آقای جیرانی و فراستی خودشون هم دوباره برنامه رو نشون دادن و نقطه نظراتشون رو گفتن.
بنظر من اگه آدم خودش مشکلی نداشته باشه از این چیزا ناراحت نمیشه که بخواد شکایت هم کنه...
موسیقی ما تائید کن..!!

m.g
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

اقای صادقی یکی ازباشخصیترین هنرمنداس و اما خنده بازار هم شوخی کرده زیاد جدی نگیرید .....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

من که از این کارشون متاسفم.درسته هر آدمی باید جنبه داشته باشه.اما تا جایی که به اعتقادات اون شخص لطمه ای نزنه یا چیزی که نیست را نشون نده.
مثلاً توی این طنز فضا سابقی(رضا صادقی) همش داره میگه پول منو بدید تا آرامش پیدا کنم در صورتی که رضا کسی نیست که به خاطر پول بخونه وگرنه تا حالا رفته بود اونور آب و کلی پول گرفته بود مثه بعضیها که رفتند و آب از آب تکون نخورد.
این طنز دقیقاً برعکس جمله ای هست که رضا صادقی همیشه میگه که باهم بخندیم نه به هم...
پس اگر یه کم واقع بین باشیم میبینیم که دارن به اشخاص میخندن و اونها را مسخره میکنن...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

اگه قرار باشه همه باید برن شکایت کنند از برنامه.رضا صادقی بهتره خودش و با این کار کوچک نکنه.این برنامه از پلیس گرفته تا ورزشکار
داره شوخی میکنه.این فقط یه شوخی بود نه توهین.همینه دیگه
یه برناامه جالب هم میسازن اینجوری جواب میدن.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

ااااااوووووه!!! چه قدر جدی گرفتن!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

چند شب پیش تقلید و ادا در آوردن چند نفر از شخصیت های فرهنگی و هنری و ورزشی را، بعد از افطار در برنامه "خنده بازار" دیدم و مقداری ناراحت شدم.ناراحتی ام از این بابت بود که اگر چه تقلید کردن در برنامه های سیما سابقه دار و مربوط به سالیان گذشته است؛ اما انتظار می رفت رشد برنامه های طنز سیما به حدی رسیده باشد که برای خنداندن مردم، دیگر سراغ مسخره کردن دیگران نروند.با این حال هنرمندی تقلید کننده ها هم برایم جالب بود. بیشتر به این فکر می کردم که تهیه کننده برنامه به چه طریق و چه بهانه ای توانسته است اجازه شخصیت های تقلید شده در این برنامه را بگیرد و آن ها چه آدم های ویژه ای هستند که اجازه دادند در رسانه ملی و در ساعات پر بازدید، قیافه و حرکات و حرف زدن شان تقلید شود.مثلا همین علی دایی که چند روز پیش از تقلید صدایش، در یک جشن و محفلی ناراحت شده و با صدای بلند هم اعتراض کرده چطور اجازه داده است که در این برنامه پر بیننده و آن هم چند شب پشت سرهم، ادایش را درآورند.تا این که فردایش با انتشار ۲ خبر پیاپی هم خیلی ناراحت شدم و هم متعجب.خبر اول اعتراض و عصبانیت وکیل علی دایی از این برنامه بود و خبر دوم هم که چند ساعت بعد منتشر شد، مربوط به اعتراض خود علی دایی به رسانه ملی بود که انصافا هم مظلومانه انتقاد کرده بود.تعجب کردم از این که چطور و به چه بهانه ای و با چه استدلالی، تهیه کننده این برنامه و مسئولان رسانه ملی چنین خطای بزرگی را مرتکب شدند. رییس رسانه ملی، معاون و بسیاری از مسئولان سیما افراد متدین و مذهبی هستند. این خطای فاحش و گناه بزرگ با هیچ بهانه ای پذیرفته نیست.تقلید و ادا درآوردن و مسخره کردن افراد، برای خنداندن مردم چه توجیهی دارد؟ در ماه مبارک رمضان مومنی را مسخره کنند و بعد هم چند شب تکرار کنند. بعد هم نسبت به اعتراض فرد مورد اشاره بی اعتنایی کنند؟ کدام دین و مشرب چنین مجوزی را می دهد؟

البته وقتی به بهانه طنز در "ساختمان پزشکان" اباحه گری را ترویج می کنند و همه حرمت های شرعی و اخلاقی را زیر پا می گذارند، برادر شوهر به قصد کتک زدن عروس بلند می شود و بی اجازه و بدون در زدن وارد خانه می شود. شوهر هم برای جشن تولد همسرش همکاران مرد و مجردش را دعوت می کند. در انتهای سریال نیز زن ومرد با هم ضربدری ازدواج می کنند. طبیعی است یک روز هم شخصیت افراد را به لجن بکشند و بی اعتنا به دین و اخلاق، افراد را مسخره کنند تا عده ای بخندند.در روایات معصومین علیهم السلام نیز کسانی که مؤمنان را تحقیر و تمسخر می‏کنند، با تعابیر تندی مورد خطاب قرار گرفته اند. در انتها به چند حدیث جهت اطلاع آقای ضرغامی و دوستان و همکارانشان اکتفا می شود.

نزول عذاب

امام سجاد علیه‏السلام :گناهانی که باعث نزول عذاب می‏شوند، عبارتند از: ستم کردن شخص از روی آگاهی، تجاوز به حقوق مردم و دست انداختن و مسخره کردن آنان.

جنگ با خدا

در حدیث قدسی آمده است: خداوند به کسانی که مؤمنان را بیازارند اعلان جنگ می‏دهد:از امام صادق -علیه السلام- آمده است که خداوند عز و جل فرمود: کسی که بنده مؤمن مرا خوار شمارد باید بداند که خداوند با او در جنگ است و کسی که بنده مؤمن مرا تعظیم و تکریم کند بی شک از غضب من در امان است.

ذلیل می شوید

رسول خدا- صلی الله علیه و آله- فرمود:و من اذل مؤمنا اذله ا... کسی که مؤمنی را خوار شمارد، خدا او را ذلیل خواهد کرد.

منبع : روزنامه ی خراسان
http://www.khorasannews.com/News.aspx?type=1&year=1390&month=5&day=23&id...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

جنبه هم خوب چیزیه!!!
من با خوب یا بد بودن صدا و سیما هیچ کاری ندارم. فکر کنید که مثل قهوه تلخ تو شبکه داخلی پخش میشه.
از طرفی اعتراض میکنیم که برنامه طنز نداریم و همیشه فلان و بهمان اما وقتی یک بار یک نویسنده میاد کار رو در قالب طنز نشون میده سری بیانیه و شکواییه!!!
ادمیم. کامل که نیستیم.
همینه که بهمون میگن جهان سومی!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

زشته این کارا
یعنی چی شکایت میکنی ؟ حالا انگار چی شده و کی هست
علی دایی با اون همه ابهتش و اسطوره بودنش یه انتقاد کرد( و حق داشت چون از طنز گذشته بود کمی ) در کمال ادب و شکایتی هم نکرد
حالا برای ایشون که یه خواننده معمولی هست و چند تا شوخی ساده کردن ( که بیشترشم راست بود به غیر اینه ؟ ) میخواد شکایت کنه و میاد هر چی از دهنش میاد به این بنده خدا ها نثار میکنه اونا هم هنرمندن
فقطم اینجا میبینیم که چند نفری از طرفداراش میان دفاع میکنن اون هم با خبر کردن هم که بیان نظر بدن اینجا وحمایت موزیک ما از صادقی که چند وقته خیلی زیاد شده و داره عجیب میشه
تو سایت های دیگه که گذاشته بودن از 100 درصد نظرات 90 درصدش بر خلافش بود مثلا خبرگزاری انتخاب :
http://www.entekhab.ir/fa/news/34835
یا بقیه جاها
یه کم استانه تحمل رو ببرید بالا دوستان
البته خنده بازار هم جدیدا با شخصیت های نه چندان مطرح مثه همین اقای رضا صادقی و اقای شایسته و اقای گلریز و اینا شوخی میکنه معلومه همین میشه بعدش
البته اینم بگم من مخالف صدا و سیما هستم کلا ولی اینطورم باشه که نشه یه شوخی با هرکس کرد و بعدش با تندترین کلمه ها بیاد بیانیه !! بده که دیگه واویلاس

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

سعی کنیم جنبه داشته باشیم مثل ناصر عبدالهی عزیز
یکبار برنامه صندلی داغ ناصر و ببینید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

رضا صادقی عزیز خیلی برام عزیزه.اما اون برنامه جدا جالب بود و هست.
به نظر من که اصلا توهین نبود.
شما چند تا برنامه تلویزیون رو میشناسید که اینطوری همه رو به باد نقد گرفته باشه؟با این کارا جلوی ساخت و پخش برنامه های اینچنینی گرفته میشه و همون تلویزیون کسل کننده سابق می مونه برامون.اونایی که چشم و گوششون رو بستن بهتره یه نگاهی به دور و برشون بکنن بعد داد و فریاد راه بندازن.
ای کاش ما بتونیم آستانه تحملمون رو کمی بالاتر ببریم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

یه جوری گفتین توهین گفتم چی شده
رفتم دانلودش کردم ببنیم چیکار کردن !!!!!!!
جز این که اسمتو تو رسانه ملی آوردن که مشهور بشی کار دیگه ای نکردن !!!!!
پس اگه توهین و تهمتهایی که به ماها خورده به شما میخورد چیکار میکردین پس ؟!؟!؟!؟!؟!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

اگه به حرفای اون طنز گراها به جور دیگه نگاه کنیم خیلی بهتره بعضی از حرفاشون واقعا راست بود مثلا رضا صادقی البوم رو توی 22 روز جم کردش ...ماشالا دیگه این خواننده همینجوری سی دی MP3 به بازار میده تا جایه اینکه کارشو رو مردم پسندانه تر بکنه
اون تیکش هم که البوم رو مشکی نشون دادن خیلی جالب بود مصداق اخرین البوم رضا که گفت دیگه مشکی نمی پوشم.... توی کاور که اصلا مشکی نپوشید :-??
کلا جای شکایت باید ادم خودشو تصحیح کنه که ازش سوتی نگیرن که همچین برنامه ای ساخته بشه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

چه قدر بی جنبه هستین شما............................
حالا مگه چی شد این همه شلوغ کردین زشته به خدا.
یه کم از این عادل با معرفت یاد بگیرین........................
در ضمن یه توصیه هم به آقای صدرالدین حسین‌خانی دارم اونم اینکه به جای شکایت کردن به فکر انتشار درست البوم شرکت خودتون باشین که یه تاریخی میگین 1 سال بعد بیرون میدین.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

خواهش می کنم یک کم منطقی باشیم
حالا الان همه روشنفکر شدنو خواستار اینن که استانه جنبه ها بالا بره
اونایی که میگن همه جای دنیا با هنرمنداشون شوخی میکنن درسته شوخی می کنن ولی با رعایت حدو مرزها ی همون جا پس الان با دیدی که نسبت به جامعه خودمون دارید نمی خواد مقایسه کنید و بگید رضا صادقی بی جنبه اس
در ضمن صادقی به عنوان نماینده مردم جنوب شناخته می شه وقتی تو این برنامه به اصطلاح طنز میگن که من بچه جنوبم پولمو بده وگرنه فلان در واقع داره به یه قوم از اقوام این مملکت توهین میشه رضا هم حق داره که به دفاع بلندشه/لطفا قبل از اینکه ژست روشن فکری بگیریمو بخوایم هی ادعا داشته باشیم درست فک کنیم
در ضمن کارشون درمورد بقیه هنرمندا و ورزشکار ها هم زشت بوده و کسی نگفته که فقط در مورد صادقی حد و مرز رعایت نشده
این برنامه که چیزی به جز لودگی چیزی نداره پس باید خیلی وقت پیش قطع میشده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

سلام به همه ی دوستان و تمام افرادی که این متن و می خونن امیدوارم حالتون خوب باشه .
بدون مقدمه میرم سر موضوعی که می خوام راجبش حرف بزنم !

((خنده به چه قیمتی))!!!!

اول صحبت هام با فرمایش پیامبر اکرم آغاز میکنم :

پیامبر اکرم -صلّى اللّه علیه و آله- فرمود:
إنّ المستهزئین بالنّاس یفتح لأحدهم باب من الجنّه فیقال هلمّ هلمّ فیجى‏ء بکربه و غمّه فاذا أتاه اغلق دونه ثمّ یفتح له باب اخر فیقال هلمّ هلمّ فیجى‏ء بکربه و غمّه فاذا أتاه اغلق دونه فما یزال کذلک حتّى إنّ الرّجل لیفتح له الباب فیقال له هلمّ هلمّ فلا یأتیه.
در روز قیامت کسانى را که در دنیا مردم را مسخره مى‏کردند مى‏آورند و درى از بهشت به روى آنان مى‏گشایند و به آنها مى‏گویند بیایید بیایید. آنها با آن همه سختى و ناراحتى به پیش مى‏آیند و همین که نزدیک در مى‏رسند در به روى آنها بسته مى‏شود. سپس در دیگرى به روى آنها باز مى‏شود و گفته مى‏شود شتاب کنید شتاب کنید. این بار نیز آنها با ناراحتى حرکت مى‏کنند و همین که نزدیک این در مى‏روند آن نیز بسته مى‏شود و همین طور این کار تکرار مى‏شود تا جایى که نا امید مى‏شوند و سر انجام دیگر به سوى هیچ درى نمى‏روند. در اینجا مؤمنان که ساکنان بهشت‏اند به آنها نظاره مى‏کنند به آنان مى‏خندند.

جند وقتی هست که طنز معنی بدی در جامعه ی ما پیدا کرده طنز این روزها یعنی خندیدن به هر قیمتی ! خندیدن به قیمت تمسخر و تقلید کردن نا به جا از هر انسانی . یعنی واقعا در طنز انقدر ضعیف هستیم که مجبوریم به هم بخندیم نه با هم ؟ انقدر بی ایده و موضوعات جدید هستیم که مجبوریم افراد محترم و محبوب را به شکله بد ( بی حرمتی) مسخره کنیم تا بیننده جذب کنیم ؟ چندی پیش برنامه ی به ظاهر ظنز شروع به فعالیت کرده و با مسخره کردن افراد محبوب و محترم دنبال جذب بیننده و به به کردن از برنامشون شده . طنز (خنده بازار) یا بهتره بگم (خنده بازاری) که به هر قیمتی دست به خنداندن مخاطبانش می زند !!!
در برنامه قبلی رضاصادقی عزیز مورد تمسخر قرار گرفت و آن هم تمسخر نادرست و بی جا . در آن برنامه رضاصادقی فردی پول دوست دعوایی لقب داده شد در جواب این قسمت باید بگم :
بیشتر اهالی موسیقی و هنرمندان می دانند که رضاصادقی نزدیک به دوسال است که به عنوان (( سفیر نیکوکاری در یک موسسه انتخاب شده)) یا همه حضور افتخاری رضاصادقی و بهرام رادان در عید نوروز در کهریزک و اجرای برنامه و دادن هدیه به سالمندان را فراموش نکرند . این از لحاظ افراد طنز (( خنده بازاری)) یعنی پولکی بودن و دعوایی .
در یک جای دیگر طنز رضاصادقی متهم به زود بیرون دادن آلبوم در 22 روز میشود در جواب :
رضاصادقی میانگین 2 سال یک بار آلبوم روانه ی بازار میکند و حتی سر آلبوم زیبای (( دیگه مشکی نمیپوشم)) هوادار در حد جنون انتظار بیرون آمدن این آلبوم زیبارو داشت و این هم از نظر (( خنده بازاریها )) یعنی 22 روز !!!
در جای دیگر رضاصادقی متهم به ااین میشود که دوست دارد تمام کارهای یک تراک رو به نام خودش بزند در جواب باید بگم : ای کاش انقدری که برای جمع کردن مخاطب تلاش میکنید یکم پیگیری در این ضمینه هم میکردید و نگاهی به آلبوم دیگه مشکی نمی پوشم مینداختید !!
در این طنز جنوبی بودن رضاصادقی عاملی بر دعوایی بودن آن شده !!! آبا جنوبی ها که همیشه به عنوان انسانهای خونگرم به نیکی ازشون یاد میشه اینطور انسانهایی هستن !!!
کاش فقط یک درصد از آن چیزی در طنز ((خنده بازاری)) از رضاصادقی نشان میدادید فقط کمی به حقیقت نزدیک بود .

در آخر :
امام سجاد(ع) می‌فرمایند: گناهانى که باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از؛ ستم کردن شخص از روى آگاهى، تجاوز به حقوق مردم، و دست انداختن و مسخره کردن آنان.(معانى الاخبار ، ص 270)

آیه 11 سوره حجرات مؤمنان را از تمسخر دیگران منع کرده :
اگر از عمل خویش توبه نکنند ظالم‌اند»:
«یا ایّها الّذینَ امَنوا لایَسْخَرْ قومُ مِن قومٍ…و مَن لَمْ یَتُبْ فاُولئِکَ هُمُ الظّالمُونَ»

به امید روزی که برای خنداندن دست به هر کاری نزنیم .

و جمله ی آخر :

رنگه ما رنگه عشقه عشقمونم یه رنگه… ساده بگم تا زندم مشکی برام قشنگه
بعضیا میگن حرفه بعضیا میگن وهمه …. اونی که مبتلا نیست (نمیتونه) بفهمه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

کی بود که اولین بار بی ادبی رو وارد موسیقی ما کرد؟ مگه شما نبودید که تو کنسرت خوندید:"به دلم نشسته بودی گندیدی بریدمت" این عبارت و عبارات مشابه این ، بی احترامی به موسیقی نبود؟ اون روز کسی به شما گفت چرا به موسیقی بی احترامی کردید؟ حالا میگید چرا به رضا صادقی بی احترامی شده؟آیا حرمت رضا صادقی بزرگتر از حرمت موسیقیه؟
مگه شما نبودید که آلبومهاتون منتشر شد ولی خبری از اسم سیروان و بقیه همکاراتون توی اینسرت آلبومها نبود؟ این بی احترامی به سیروان ،مهران خالصی ، علی ثابت ،اسماعیل حسینی و بقیه همکاراتون نبود؟
مگه شما نبودید که توی همین مصاحبه اخیرتون گفتید همکاران یکی از قطعات آلبومتون(که اسم هم آوردید ولی من اسم نمیارم)از شما حتی یک شاخه گل هم نگرفتند؟ چی رو میخواستید ثابت کنید؟ میخواستید ثابت کنید اونقدر بزرگید که آهنگسازها و ترانه سراها حاضرند بدون گرفتن دستمزد ، باهاتون کار کنند؟ نمیدونید اگه کسی واستون مجانی کار کنه ، برای حفظ شخصیت کاریش ، ترجیح میده کسی نفهمه که کار رو رایگان انجام داده؟ اینها اسمش بی احترامی نیست؟
در ضمن خیلی وقته که صداوسیما تکلیفش برای دوستداران هنر روشنه ، عجیبه که شما تازه به ماهیتش پی بردین.
با این اوصاف نظر شخصی من اینه که نسبت دادن واژه دلقک به بازیگران اون برنامه بیش از اندازه توهین آمیز بوده ، فراموش نکنید که شما هنرمندید.
این رو هم با جرات و جسارت میگم که من بعضی از کارهای شما رو بسیار دوست دارم .
موفق باشید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

kheili darid bi ensafi mikonid,to on barname vaghean be Reza sadeghi tohin kardan va tanzi ke hamrah ba tohin bashe dg tanz nist

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

آقا میلاد این متنی که نوشتی از کجاست؟ چرا آخرش حذف کردی؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

رضا صادقی که من میشناختم و دوستش داشتم و دارم .برای یک برنامه تلویزیونی یک دفعه جبهه نمیگیره . و با سکوتش محبوبیتش رو بیشتر میکنه ! امیدوارم که این بیانیه ها جعلی باشه .
به قول خودت یکی رو داری که کس همه کسونه .
بسپارشون دست همون خدایی که خیلی غریبه رو زمین .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

ای بابا
تو این برنامه ادای مهمتراشو دراوردن مث عادل فردوسی پور یا علی دایی لابد اونام باید برن شکایت نه؟؟؟؟
جنبه هم خوب چیزیه والا
از اسمه برنامه مشخصه خنده بازار یعنی بیا یه دیقه بشین بخند
بیخود نیست که ایران در بین کشورها و مردمان شاد رتبه 202 رو میاره و از اخر اول میشه بخاطر کار و حرفای یه عده از همین ادماست

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

خیلی باحال بود دمشون گرم!
llllllllllllllllllllllllloooooooooooooooooooooooolllllllllllllllllllllllllll

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

سلام . من طرفدار رضا صادقی عزیز هستم . جالبه بعضی از دوستان میگن طنز . بنظر شما این طنز بود یا توهین به یک شخصیت و توهین به مردم جنوب . من جنوبی هستم . مردم جنوب اصلا چنین ادمایی نیستن . جالبه بعضی از دوستان میگن طنز بوده . میخوام بدونم اگر با خواننده مورد علاقه شما هم این کارو میکردن بهش توهین میکردن بازم شما میگفتین طنز دیگه . نگید نه که اصلا باور کردنی نیست . کسی اصلا جرات داره به خواننده شما انتقاد کنه . بهتره بدونید چی شده به شخصیت یک نفر توهین شده اونم توی رسانه ملی . اقای حسین خانی کار درستی میکنن . رضاس عزیز بدون ما پشتت هستیم تا اخرش .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

سلام . خسته نباشید در مورد این اتفاق : نظر من به شخصه این است که به سخره گرفتن افراد و شخصیتهای مهم و مختلف حتی اگر برای خنداندن و شاد کردن دل مردم باشه بسیار نازیبا و ناپسند میباشد . ما مسلمانیم و دینمان اسلام میدانیم که در اسلام و قران و احادیث پیامبر آمده مسخره نکنید کاری ناشایست است و مسخره گر سخت کیفر می شود .. اینکه بعضی دوستان میگویند کار اشتباهی نبوده و در مملکتها و کشور های دیگر نیز از این قبیل کارها با شخصیتهای بزرگ و سران کشورشان انجام میدهند و این طنزها را می سازند آنها دینشان اسلام نیست و اعتقادی به احادیث و قران ندارند پس نمی توان کار انها را با کار خود و کشور خود مقایسه کرد آنها به اصول خود پایبندند ما نیز باید به اصول و شرعیات خود پایبند باشیم .... در کل بهتر این بود این برنامه طنز تلویزیونی قبل از ساخت هر قسمت از شخصیتها و کسانی که با انها شوخی کردند اجازه میگرفتند و اگر اجازه این کار را گرفتند این نوع برنامه را می ساختند احترام احترام می آورد وقتی به افراد جامعه و شخصیتهای مهم جامعه احترام گذاشته شود احترام میبینند و مخاطبشان زیاد میشود در غیر این صورت ساخت این برنامه ها نادرست است و بهتر است جلوی کار این نوع برنامه ها گرفته شود . .....
خطاب به آقای حسین خانی و آقای صادقی عزیز عرض کنم تا اینجا و تا الان که پیش امده اید کافیست بنظر بهتر میاید دیگر این موضوع را ادامه دار نکنید و بقیه ماجرا را به دست قضاوت عاقلانه و منطقی مردم فهیم بسپارید چون مردم محترم جامعه ایرانی خود بهتر میدانند چگونه راجع به این قضیه قضاوت کنند .
جناب آقای صادقی شما همیشه محبوب و سلطان قلب همه ما هستید ما عاشقانه دوستتون داریم این برنامه ها چیزی از منش بزرگی ومحبوبیت شما کم نمیکنه ...
و در اخر جای هیچکس را هیچکس دیگر نمی تواند پر کند مهربان رضای عزیز تولدت مبارک امیدوارم همیشه سلامت باشید و به همه آرزوهاتون برسید

با کمال عشق و احترام مریم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

من هم با " با جنبه ها " موافقم . و البته رضا صادقی را هم خیلی دوست دارم . بهتره بی جنبگی نکنند . مردان جنوب مردمانی مالامال صبر و حوصله هستند . متانت عادل می تواند الگوی مناسبی برای همگان باشد . طنز یعنی همین ...

b
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

حالا که میخواى برى،بى خداحافظى نرو
یا اگه میخواى برى،خودتو خالى کن ،برو

بومو وردار نقاشى کن ،تلافیه
خودتو بکش با اون،جاى من چه خالیه. . .

نقش اولو بزن
دستاتو بکش تو دست اون. . .
دیگه من نیستم،زیر گنبد کبود. . .

نقش دومو بزن، دریا بکش. . .
ساحلو، با موجو صخره ها بکش. . .

اگه دلت خواست
منو لاى موجا، مثله مرده ها بکش
سه چارو و پنجو شش،
منو خط خطى نکن . . .
باشه اشکالى نداره،
جسدمم نقاشى نکن. . .

خدا ببین. . .
نقش هفتمو زده دلم بسوزه. . .
قلب کشیده رو ساحل، توش اسم اونه. . .

می خواى بزنى ،نقش هشتمو؟
آره وقتشه، خالى کن عقده هاتو
حالا ،بکش قصر رویاتو

نقش نهمم همشو پول بکش
آره اینجورى نقاشیو مثله زندگیت به گند بکش

خواهشم اینه
آخریشو بده من بکشم
میخوام فقط غروبه دریا باشه،
تنها خاطره م. . .

داستان ده نقش و کاغذ بسته شد
اما مثه تیغ و شاهرگ ختم به خیر نشد
پاى پول ،همه چیز به گند کشیده شد. . .

(تقدیم به کسانى که مقابل پول، در راه عشق،دفاعى جز، قلم و کاغذ و تیغ و شاهرگ ندارند)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

از عادل فردوسی پور که سوژه اصلی این برنامه است یاد بگیرید! همه جای دنیا با رئیس جمهوراشون از این شوخی ها میکنند، درآمد ملیون دلاری هم میگیرند و خیلی هم محبوب هستند!! ما کلاً جنبه هیچ نوع شادی ، شوخی ، ... و... را نداریم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

این تریپ شوخی با ترانه که شعرشو عوض کنن طنز بذارن کارایی بود که خیلیا کردن مث داریوش کاردان تو همین تلویزیونم پخش شد سریالش!
اونو شعرشو عوض میکرد یکی دیگه میخوند با یه صدای دیگه صدای کسی هم در نمیومد! شوخی با آهنگ بود نه با خود خواننده و شخصیتش!
ولی این برنامه رو ببینین
یه نفر جای رضا از طرف رضا میگه:
از تموم دنیا و دارو ندارش
من فقط پولو میخوام برای آرامش!
این یعنی گند زدن تو کار کسی که تمام آهنگاش پشتش یه فکره و با اعتقاد داره کار میکنه!
یا یه جایی که آخر برنامه اون یارو که جای رضا نشسته عین بدبختا میگه من بچه جنوبم پولمو بدین من برم و گرنه من قاطی میکنم!
خب این همش توهینه! اینکه رضارو یه آدم پولکی و مشنگ و عصبانی نشون میده خب این کجاش شوخیه آخه!؟ نه خودتون جای رضا باشی اینطوری تو تلویزیون شخصیتتونو نشون بدن بهتون برنمیخوره؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

سلام کاری با صحبتایی که داخل اون طنز بیانشد نداریم به جز آخرش. آقای صادقی من شما رو دست دارم ولی میخوام جواب این سوالم رو در بیانیتون بدید. من رمز شب رو دیدم مصاحبتون توبرنامه شب شیشه ای و صندلی داغ رو هم همینطور. شما فرمودید که درآمدی از موسیقی ندارید. این عین جمله شما در برنامه شب شیشه ای به رضا رشید پور بود. در صورتی که بین خواننده های ایرانی شما بیشترین تعداد کنسرت رو چه در داخل و چه در خارج از کشور دارید. جالب اینجاست که سایت موسیقی ما همزمان با این موضوع دیروز گزارشی از هزینه و درآمدهای کنسرت ها منتشر کرد که واقعا تکان دهنده بود. باز هم تکرار میکنم این موضوعات به هیچکس ارتباطی نداره اما این قابل باور هستش که شما به عنوان یک خواننده قدرتمند در اجرا هیچ مبلغی از این همه زحمتی که میکشید دریافت نمیکنید؟  ...شما میخواید موندنی باشید نه خوندنی اما این رسمش نیست.فکر میکنم یه جای کارتون اشکال داره. فضا سابقی شما نبودید اما ساخته شایعاتی بود که توسط خود شما درست شده بود.و شما هیچ پاسخی برای اونها نداشتید. با احترام خاصی که برای شما و شخصیتتون قائلم اماخواهش میکنم کاری نکنید که  ... ولی بازهم ما دوستت داریم . فقط مشکی. یه رنگ باشید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

بازم تکرار می کنم چون می بینم بعضی از دوستان چقدر دارن حرص می خورن.نه داداش این برنامه با بزرگتر و محبوب تر رضا صادقی شوخی نکرده. خداییش کدوم خواننده پاپ معروفیت رضا صادقی داره؟کسی که اون سره دنیا هم کنسرت بذاره میرن. بد نیست مجله ترانه ماه و تهیه کنید تا ببینید نوشته رضا صادقی بین المللی ترین و سر شناس ترین خواننده داخلی موسیقی پاپ هست. حتما اون مجله هم پسر خاله رضا صادقی بوده. بازم در جواب اون کسی ... گفت باید بگم شما بهتره اول خودتو تصحیح کنی.چون اولا نمی دونی رضا صادقی هر 2و3 سال یه بار البوم رسمی میده.دوما هنوز معنی و مفهوم شعر دیگه مشکی نمی پوشم و نمی دونی که این حرف و میزنی.سوما برید زحمت بدید کاوره البوم و بخرید ببینید فقط کم مونده اسم ابدارچی رو بنویسه. تو جلد های قبلی تنها کسایی که سود کردن همون سیروان بود که با جنجالی که راه انداخت تونست خودش و تا حدودی معروف کنه وایست دنیا واسش سکوی پرتاب بود. و واقعا متاسفم کسی که دیکلمه اهنگ نمی تونم ببخشمت رو بی احترامی میدونه اهنگی که مال 7و8 سال پیش هست و فقط یه دیکلمه تو کنسرت بود که انقدر به دل مردم نشست همه جا پخش شد نمی دونم اگه این کلمه گندیدی نبود از کجای اهنگ می خواستی ایراد بگیری.نزدیک به 200 تا کارو ول کردی چسبیدی به این؟؟؟اونم کاری که هر چی توش گفته هر دل بوده این که بعضی ها یه موقعی می گندن حقیقته شما بهتره بری موسیقی های خارجی رو گوش کنی تا بفهمی. بعدشم رضا صادقی تو مصاحبش گفته اون دوتا واسه کاری که ازش ساختن هیچ پولی نگرفتن.خودت که داری جواب خودتو میدی اگه بزرگ نبود که ازش پول می گرفتن.ولی همه ترانه سراها و اهنگ سازها حتی حاضرن یه چیزی بدن تا رضا صادقی باهاشون همکاری کنه چون می دوننن سلطان هر چی بخونه به دل می شینه.چون می دونن رضا صادقی واسشون سکوی پرتابه همونجور که واسه خیلی های دیگه بود.هر چند رضا صادقی تو اون مساحبه می خواست از لطف اون دوتا همکارش یاد کنه که بدون هیچ چشم داشتی واسش کار ساختن.واقعا نمی دونم این ایرادای بنی اسرائیلی چیه. حتی کسایی که هم که تو این صفحه مخالفت کردن یا گفتن سلطان اونقدرا بزرگ نیست که بخواد این کارو بکنه با همین کامنت دادنشون دارن جواب خودشون و میدن.اگخ رضا صادقی انقدر بزرگ نبود حتی شما هم انقدر به خودتون زحمت نمی دادید اینجا کامنت بذارید.خوبه هر مطلبی هم ازش تو این سایت زده می شه میره جز پربازدید ترین مطالب. ما سربازان مشکی مثل کوه پشت سلطانمون هستیم ذره ای هم از ایمانمون به رضا کم نمی شه. چون می دونیم هنرمند خاکی تر و مردمی تر و محبوب تر از سلطان مشکی نیست. امقدوارم موزیک ما نظرم و تایید کنه چون خیلی وقت واسه تایپ کردنش گذاشتم. واسلام

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

ر برنامه خنده بازار شخصی را به شکل رضا صادقی گریم کرده بودند و از دهانش همه گونه ... و گستاخی را به جایی رساندند که در دیالوگ (من بچه جنوبم پول منو بدید و گرنه...)رضا صادقی را ادمی زور گو و مردمان هرمز زمین را زور گوتر و پول دوست و دنیا طلب معرفی کردند. به گزارش هرمزگان نیوز ، یکی از مخاطبان با ارسال متنی درباره برنامه خنده بازار و توهین به رضا صادقی واکنش نشان داده است. در این متن این مخاطب نوشته است : طفلکی رضا صادقی،بیچاره ما هرمز گانیها ، امان از این خنده ها و(خنده بازار)ها که خنده را به لب آدم می آورد البته به هر قیمتی ! اما این زهر خنده بیستم مرداد ماه جگر مان را سوزاند وحالمان را گرفت . در برنامه خنده بازار همه نگاه می کنند و یک نفر می خندد انهم مجری خنده بازار . در ادامه متن، این مخاطب نوشته است : در تاریخ بیستم مرداد ماه در برنامه ای هجو امیز رضا صادقی مورد حمله قرار گرفت.شخصی را به شکل رضا صادقی گریم کرده بودند و از دهانش همه گونه ...جاری می ساختند و گستاخی را به جایی رساندند که دیالوگ (من بچه جنوبم پول منو بدید و گرنه...)رضا صادقی ادمی زور گو و مردمان هرمز زمین را زور گوتر و پول دوست و دنیا طلب معرفی کردند و البته بدون پارتی. اول فکر کردم رضا صادقی فوت نموده چون ما پشت سر مرده ها زیاد حرف می زنیم بعدش فکر کردم نکنه با رضا صادقی هماهنگ کرده باشند ولی با توهین به همه جنوبی ها متوجه شدم این گونه نیست شاید هم کینه شخصی کارگردان این برنامه بوده ولی چرا به تائید حراست آن سازمان رسیده است. چرا ؟نه اقا این طنز نبود این هجو بود . هجو مردمی بود که لااقل به اندازه دست اندرکاران برنامه فوق پول دوست و زور گو نیستند.زنده بادخلیج فارس. ولی حیف که صدایمان به تهران نمی رسد .وگرنه مثل ان شاعر که گفت (تهرانی ها...تویی نه من)جوابشان را دادیم . منبع : هرمزگان نیوز

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

baba akhe janbe ham khoob chiziye,tooye tamame keshvar haye 2nya ba honarmandashoon shookhi mikonan,aslan too hamin barname ba in hame adame maroof tar az reza sadwghi shookhi kardan,koodoomeshoon enghadr bad javab dadan,hardafe daran adaye ferdoosi poor va bahmane hashemi va ahmade najafiro dar miyaran,oona chizi goftan,ali daee enghade tohin kard?yekam janbe dashte bashim akhe,etefaghan man ba bazi az harfa ke dar morede reza sadeghi toye in tanz zade shod be shedat movafegham,

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

آخه چقدر مغرور باشیم!!!!خوبه خودمون داریم میگیم طنز!!!واقعا بیجنبه گی تا این حد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ali
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

به نظر من آقای صادقی از لحاظ شخصیتی و انسانیت جایگاه بالایی دارن بدون تردید،این برنامه صرفا کارش طنزه و توهین به افراد هدفش نیست،این همه شخصیتا رو از آقای صادقی سرشناسترو موضوع قرار دادن نه تنها اونا چیزی نگفتن بلکه یکسریاشون استقبالم کردن،اگه طنز سیاسی ساخته نمیشه به خاطر اینه که هنوز چیزی به اسم جنبه پدید نیمده!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

دوستان گرامی و سروران عزیز سایت وزیک ما

برای حمایت و عدم تکرار توهین به هر هنرمند واقعی و مردمی به وبلاگ رضا صادقی بروید و اعتراض خود را بازگو کنید . با تشکر

http://www.onlysadeghi.ir

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

*
در این تلویزیون رو باید گل گرفت حتی حیف گل

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

رضااااااااااااا صااااااااااااااادقیییییییییی
هیچ وقت پولی نبوده نبود نخواهد بود ... آقای محترمی که میگی طرف میاد با مسلک کردن مشکی ...
عزیزم هیچ کس نمیاد به خاطر دیگران نصف بیشتر عمرشو مشکی بپوشه ... پس بدون این علاقه شخصیشه نه برای این که یکی مثل تو رو جذب خدش کنه ...
طنز با توهین فرق میکنه آقاااااااااااااااااااااااایون محترم ... این یه توهین بود و اگه جوابشونو نده پر رو تر میشن ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

خنده بازار واقعا زشت و توهین آمیز بود .هرکی هرچی میخواد بگه . ماتاابد عاشق سلطان صدای ایران سلطان موسیقی پاپ اران سلطان رضا صادقی عزیز هستیم .از آقای حسین خانی میخام با تمام قدرت این شکایت رو انجام بده . سلطان رضا صادقی سلطان مشکی در حد جنون عاااااااشقتم. تولدت هم مبارک . تا ابد برای ما بخون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

همین اقای صادقی وقتی جواد رضویان

تقلید صداشو می کرد
می گفت :ما هنرمندان با این چیزا تخریب نمی شویم

یک هم جنبه داشته باش....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

REZA MESLE YE KUH BOLAND VA OSTOVARE NA IN BARNAME VA NA HICH CHIZE DIGE NEMITUNE ZARE'EEE AZ BOZORGI UN KAM KONE.
ASHEGHET HASTIM TA HAMISHE...
HAMIN.....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

این که رضا صادقی اونجا میگه من بچه جنوبم یعنی چی خوب جواب میدم بابا مگه مردم جنوب نبودند که از خاکشون دفاع کردند یه جوری انتقاد مثبته یعنی حقش رو میخواد مسئله پول رو چرا برای رضا صادقی مطرح کرد چون تنها کسی که من احساس میکنم تهمت پول دوستی یا علاقه زیاد به مسائل مادی نمیشه زد آقای صادقی هست حالا بنده خدا نمیدونست کارگردان بیچاره که ایشون در حقانیت خودشون شک کنن که جای بسی تامل هست ......در ضمن دوستان میدونین که تو فرهنگ ما مسلمانها یکی از چیزهایی که ائمه و پیشواهای ما رو ناراحت می کرد و می گفتند فاجعه ساز هستش اینه که افراد ملاک خوب وبد قرار بگیرند انشاء الله اونایی که خوندن می فهمند چی گفتم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

اقای رضا صادقی برات متاسفم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

واقعا جالبه !! رضا صادقی بین المللی ترین خواننده ؟!؟!؟ :))
پس احسان خواجه امیری این وسط بوقه ؟!؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

میشه بگید نظر من چه ایرادی داشت؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

به نظر من طنز ایرادی نداره .ولی از حد نباید بگذره.مثلا تقلید صدا جالبه کسی هم بهش بر نمی خوره.ولی اگه بیان یه صفت بد اخلاقی و به کسی نسبت بدن شرم آوره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

عشق فقط سلطان رضا صادقی . سلطان موسیقی ایرانو سلطان صدای ایران .این بی احترامی به سلطان رضا صادقی نابخشودنی است وخواهش میکنم این شکایت رو با تمام قدرت پیگیری کنید. سلطان عاشقتم تاابد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

برای اون افرادی که قصد تخریب سلطان مشکی رو دارن متاسفم .

رضاصادقی مثل کوه پشتتیم . هر کاری کنی هواتو داریم .

سلطان تا آخرین نفس باهاتیم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

این برنامه طنز نبود توهین کامل بود اگر فقط صدارو تقلید میکردن جالب بود اما نشون دادن رضا به یه ادمی که فقط براش پول مهمه کار درستی نبود چون ما که طرفدارشیم میدونیم که همچین ادمی نیست . شماها که دم از جنبه داشتن میزنید اگر خودتون یه عمر زحمت میکشیدین و به جایی میرسیدید و بعد شما رو بر خلاف اون چیزی که هستید نشون میدادند بازهم این حرفارو میزدید؟
رضای عزیز خوشحالم که این کارو میکنی و ما همیشه ازت حمایت میکنیم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

طنز خوبه ولی توهین نه ادم باید با چیزهایی شوخی بکنه که واقعا وجود داشته باشه نه مشتی دروغ رو سر هم کنه و شخصیت ادمها رو زیر سوال ببره بعدشم اقای رضا صادقی هر خواننده ای نیست که بهش میگید یک خواننده معمولی رضا صادقی کسی بود که من یکی از سه ارزوی زندیگم دیدن کنسرتش بود{که لطف کردن امدن بوشهر و من هم کنسرتشون رو رفتم و واقعا عالی بود }

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

به نظر من آقای صادقی همیشه حفظ ظاهر میکنه!
آلبوم "وایسا دنیا" از نظر خیلی ها بهترین آلبوم ایشون بوده و پشت این آلبوم و بخصوص تراک اول بزرگترین تنظیم کننده کشورمون "س.خ" خیلی زحمت کشیده ولی متاسفانه نتیجه این بود که آقای صادقی برای شهرت هرچه بیشتر خودشون روی کاور آلبوم اسمی از تنظیم کننده این کار نبرد که توجه موزیسین ها و مطبوعات رو به خودش جلب کرد.
از حمایت ها و رشادت های آقای حسین خانی بهتره چیزی نگیم. آخه ماه ضیافت خداست!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

با سلام
لطفا بخوانید
مدتی است که برنامه با عنوان خنده بازار در شبکه سه پخش می شود. برنامه ای که قرار است شبهای رمضان میهمان خانواده های ایرانی باشد و شادی را به خانه های مردم بیاورد. اما اخباری که در چند روز گذشته به گوش می رسید حاکی از این است که مردم و شخصیت های مورد نقد گرفته با جنس شوخی های این برنامه مشکل دارند. شوخی با شخصیت های معروف در کشور ما ریشه چند ساله دارد. مهران مدیری در برنامه ساعت خوش چندین بار این شوخی را برنامه های تلویزیون انجام داد. سریال پلیسی دریک، مسابقه هفته ،و حتی ادای مجریان پخش از جمله بخش های برنامه ساعت خوش بود. برنامه ای که آغاز کار بسیاری از هنرمندان طنز امروز بود و در همان سالها به شدت مورد توجه قرار گرفت. همان موقع بود که استاد مرحوم منوچهر نوذری از این برنامه انتقاد کرد و از این که مسابقه هفته و نحوه اجرایش را به طنز گذاشته بودند دلخور شد.
لینک اجرای مسابقه هفته توسط مهران مدیری www.youtube.com/watch?v=96ocbHM0g9M
پس شکل اجرای خنده بازار چیز جدیدی نیست . مساله ای که برخی با آن مشکل دارند نوع طنزی است که خنده بازار دارد. وقتی آقای شریفی نیا در آن برنامه دلال بازیگر معرفی می شود و پیمان قاسم خانی به عنوان کسی که در فیلمهایش زدو بند های خاصی می کند و داود رشیدی و ایرج قادری سرمایه های هنر این مملکت را به این وضع نشان میدهند و هیچ اعتراضی از سوی این هنرمندان نمیشود، شاید به نوعی فروتنی این افراد بوده است.
اما در مورد علی دایی و رضا صادقی قضیه فرق می کند. علی دایی اسطوره ورزش ایران، کسی که اگر در هر کشوری جز ایران بود از او تندیس طلا می ساختند و او را به بالاترین مقام ها می رساندند ولی در مملکت اسلامی ما به خاطر نوع گویش و لکنتی که دارد سوژه طنز قرار میگیرد. اگر میگفتند علی دایی دلال بازیکن است یا هر چیز دیگری شاید علی دایی شکایت نمیکرد اما بزرگ جلوه دادن نقص آدمی (اگر بشود اسمش را نقص گذاشت) اصولا کار شایسته ای نیست.
در برنامه رضا صادقی ، هیچکس حتی خود رضا صادقی ناراحت نمیشد اگر تایم این آیتم یک دقیقه کمتر بود و دقیقه آخر نشان داده نمیشد. در این آیتم به مردم خونگرم جنوب توهین شده است این دیگر اسمش طنز نیست. پولکی بودن، قلدر بودن و خود بزرگ بینی چیزهایی نیست که فقط به رضا صادقی نسبت داده شده باشد بلکه این چیزها به مردم جنوب نسبت داده شده است.
طی روزهای اخیر قبل از این که رضا صادقی اعتراضی کند در سایت ها وبلاگهای مختلف مشاهده کردم که مردم جنوب بالاخص بندر عباسی ها از این برنامه انتقاد فراوانی کرده بودند. چطور رضا صادقی پولکی است وقتی همه دور و بریهای رضا صادقی عکس این را میگویند. احسان علیخانی در ویژه برنامه نوروز شبکه جام جم در مورد رضا صادقی میگوید: به هر کس میگفتیم بیاید و برای ما کنسرت بگذارد یک کلاس های عجیب و غریبی میگذاشت و بهانه می آورد اما رضا صادقی فقط با یک تماس به خاطر مردم آمد. در خبرها هم داشتیم که رضا صادقی کمترین مبلغ را از صدا و سیما نسبت به خوانندگان ضعیف تر از خودش گرفته بود.

با این تفاسیر رضا صادقی اگر گله ای دارد فقط به خاطر این تهمت ها است و گرنه سامان گوران بازیگر این مجموعه بارها در جشن های مختلف ادای رضا صادقی را در آورده بود.چطور آن موقع آقای صادقی اعتراض نکرده بود.
متن مصاحبه سامان گوران فروردین 90
تا به حال صدای چه کسانی را تقلید کرده‌ای؟
کلا کارم تقلید صداست. صدای فردوسی‌پور، علی دایی، مهران مدیری و رضا صادقی را تقلید کرده‌ام.وقتی ترانه‌های رضا صادقی را اجرا کردم، بهنوش بختیاری به من گفت من به صدای رضا صادقی علاقه دارم. شما که می‌خوانید انگار رضا صادقی خوانده است. محمدرضا عیوضی،‌ خواننده روزگار جوانی هم به من گفت خیلی از خواننده‌ها اگر می‌توانستند مثل تو بخوانند کنسرت برگزار می‌کردند!
http://jamejamonline.ir/newstext.aspx?newsnum=100840706859
همچنین کارهای آقای صادقی بارها توسط جواد رضویان تقلید شد ، اعتراض که نکرد هیچ بلکه دوستی صمیمانه اش با جواد رضویان را حفظ کرد.
www.youtube.com/watch?v=xvGBXTmjq48

و مورد آخر برخی به ادبیات رضا صادقی در نوع اعتراض گیر داده اند و گفته اند او باید مثل آقای دایی اعتراض می کرد. من متن اعتراض هر دو را برایتان میگذارم تا قضاوت کنید.

رضا صادقی:
رضا صادقی در گفت وگو با بهمن با بازاده درروزنامه تماشا گفته است :متاسفانه مشتی ملیجک های دربار قدیم و دلقک های سیرک این روزها پایشان به صداو سیما باز شده و با به سخره گرفتن شخصیتهای مختلف سعی دارند مخاطبان بیشتری را برای خود دست وپا کنند و ازاین طریق بین مردم بیشتر شناخته شوند .
وی ادامه داده است :برخی طنزها را باید لودگی نام گذاشت و معلوم نیست با کدام هدف مدیران صدا وسیما اجازه وپخش انتشار آنها رااز تریبونی به این وسعت وسادگی می دهند .متاسفم برای کسانی که تصمیم گیرنده ها وسازندگان این قبیل برنامه ها هستند رضا صادقی درادامه گفته است : جوابیه ای تصویری را دردست تهیه دارم که در اختیار مردم پاک ومحترم ایران قرار خواهم دادو دراین ویدئو مواضع خودرا به صورت کاملا صریح وبی پرده بیان خواهم کرد .

علی دایی:
سرمربی راه آهن در مورد اینکه گفته می شود سامان گوران با این کار تجارت می کند و حتی در جزیره کیش چنین برنامه‌ای را اجرا می کند گفت:
در همه جای دنیا دلقک و ملیجک زیاد داریم. نمی توان از دلقک‌ها ایراد گرفت. در دربار هم ملجیک زیاد بوده، آنهایی که از دلقک ها حمایت می‌کنند باید از آنها ایراد گرفت. متاسفانه برخی کارهایی می‌کنند که آدم یاد چیزی های که نباید بیفتد می افتد. صدا و سیما یا از روی سوء نیت این کار را انجام داده و نمی دانست و بدون کار کارشناسی چنین کاری انجام شده است که اگر این گونه باشد نمی‌داند چه مسائلی و چه ضربه‌های در جامعه به بار آمده است، اما اگر اکنون هم به این موضوع پی برده باشند دیگر چه فایده‌ای دارد؛ نوش دارو پس از مرگ سهراب خنده‌دار است.
http://www.goal.com/iran/news/1825/ایران/2011/08/11/2615211/علی-دایی-آقایان-اگر-جرأت-دارند-و-می-توانند-از-کله-گنده-های-سیاسی-

و در آخر اعتراض خبرگزاری فارس:
در همین برنامه گذشته با "رضا صادقی " که همه علاقمندان به حوزه موسیقی می‌دانند که او یک سال و اندی‌ست به عنوان سفیر نیکوکاری در یک موسسه انتخاب شده و علی‌رغم سن کم‌اش و البته محبوبیت مثال زدنی‌اش، رفتار جوانمردانه او در برابر ایتام، مردمی که دوستش دارند، نیازمندان و با همه اطرافیانش تا چه اندازه اهل بخشش است. اما در برنامه "خنده بازار " تمام این حسن‌ها مورد تمسخر قرار می‌گیرد و جنوبی بودن این جوان رعنای ایرانی، به عنوان عاملی برای دعوا کردن با کاراکتر روبرویش در اپیزود "چارپایه داغ " مطرح می‌شود، آیا این تاسف ندارد، تمام آنچه که به عنون عاملان فرهنگی در این مرز و بوم هستند، در یک برنامه جعلی مورد تمسخر قرار گیرد و جالب است که باید باور کنیم هیچ‌کس در آن سازمان بلندبالای شیشه‌ای و آکواریومی نیست که این تخریب فاجعه‌بار را متوجه شده باشد!؟
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9005210494
به هر حال برنامه خنده بازار یک عذر خواهی بزرگ به ملت ایران بدهکار است. و امیدواریم مثل همیشه عذرخواهی همه چیزها را ختم به خیر کند و سرپوشی بشود بر روی همه این اتفاقات.

ممنون از این که حوصله کردید.
عباس.ش

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

سلام میکنم به مشکی پوشها ومشکی دوستهای عزیز

اول از همه بگم من نمیدونم این چه عادت زشتیه که بعضی ها دارن که دوست دارن همه جا نظر بگذارن حتی جاهایی که اون خواننده رو قبول ندارن و اصلا هم براشون مهم نیست !! فقط یک چیزی مینویسن که نوشته باشن !!!

آخه عزیز من ! خواهر محترم ! برادر گرامی !.. اگه رضا رو قبول ندارید و دوستش هم ندارید و کارهاش هم بده ! پس اینجا چیکار میکنی ؟؟؟؟ نه واقعاً .... !!! .......بفرمایید لطفاً....خروجی از اون طرفه !!

آخه نظر هم مینویسید یک حرفی بزنید که هم منطقی باشه هم دونفرو آروم کنه یا اصلا نزن ! میتونی که ؟!

چرا فکر نمیکنید که بحث خواننده محبوب من یا شما نیست .... مخاطب شما یک " انسانه " !!!! شما انسانیت دارید ؟؟؟؟

چرا خودتونو گول میزنید و هی با واژه ها بازی میکنید و کلمه " جنبه " رو تعریف و تفسیر میکنید !! ؟؟؟

ما فقر شادی نداریم ، فقر منطق داریم !! فقر شعور داریم !! به قول رضا هر حماقتی ، رشادت شده !!!

هم رضای عزیز و هم مشکی پوشها بهتر میدونن چی به صلاحه ، چی به صلاح نیست ....! لطفا نه وکیل بشید نه قاضی ... اجرای احکامش هم بسپارید به خودمون !!!!!

یک کاری کنید که اگه دو روز دیگه ادای خواننده محبوبتونو در آوردن نیام تو قسمت نظرات بهتون بخندم !! هر چند که این کارها تو مرام ما نیست .... !!

لطفا بیاید تو این ماه عزیز " روحمون رو صیقل بدیم " به جای اینکه " سوهان روح " همدیگه باشیم !!!!

amb
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

یه جوری حرف میزنی انگار محیط این قسمت از سایت جزو اموال خانوادگیته که یه عده بهش تجاوز کردن
همه مردم ایران آزادن راجع به این مطلب و هر مطلب دیگه ای با حفظ احترام نظر بدن،شما لازم نیست راه خروجی به کسی نشون بدی
هیچ فضایی از هیچ سایتی ارث پدری کسی نیست که بخواد برای دیگران تعیین تکلیف کنه
هر کسی که موسیقی گوش میکنه و طرفدار هر خواننده ای هست حق داره نظر بده چون این قضیه به کل جامعه موسیقی مربوط میشه
در ضمن هنوز فراموش نکردیم که آقای صادقی واسه همین صداوسیما به تازگی تیتراژ جشن رمضان رو خوندن
به نظر من هم اون برنامه زیاده روی کرد هم رضا صادقی که به اون افراد ناسزاگویی کرد.
موزیک ما اگه نظر ایشون تایید شده نظر من هم باید تایید شه،چون اگه نظر من مصداق مجادله باشه نظر ایشون هم همینطوره و توش توهین هم میکنه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

اقای خانی ما پشت شماواقای صادقی هستیم.حق هرکسی که بهش توهین میشه دفاعه.این توهین اصلا قابل بخشش نیست.اقای صادقی عزیزی تر از این حرفاست .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

سلام میکنم خدمت همه مشکی پوشان
بخصوص سربازان مشکی دولت عشق رضا صادقی

برای حمایت از سلطان مشکی تا نشون بدیم مثل کوه پشتشیم به وبلاگ رسمی رضا صادقی برید .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

احسنت به عباس.ش
خداییش بخونید ببینید چی نوشته بعد اظهار نظر کنید که جنبه و این چیزا!
تفسیرهای بی منطقی که فقط از روی لجاجت گفته میشه و فقط به فکر خنده ی به اشخاص هستید.

»»»» پس کجا رفته اون اخلاق ایرانی اسلامیتون که میگفتید به هم نخندیم، با هم بخندیم؟؟؟!! ««««

وقتی شما این طنز را تایید کنید یعنی روی مسلمون بودن خودتون، نه اصلاً روی انسانیت خودتون خط کشیدید.حالا هرکسی هم میخواد اینکار را کنه.تلویزیون باشه یا ...
تازه افتخار هم میکنند به این کارشون!!!!
واقعا ما به کجا رسیدیم!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

چه قدر بیکار !!
خود احمد نجفی ( مجری برنامه صندلی داغ) گفته که با این طنز هیچ مشکلی نداره و معروفیت همیشه نمیتونه جذاب باشه بعضی انتقاد ها هم به همراه داره
حتما رضا صادقی ناراحت شده به خاطر اینکه بحث پول تو اون برنامه طنز مطرح بود!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

رضای عزیز تو وجودت مهربونه و همین برای ما کافیه امیدوارم دیگه شاهد این برخورد ها نباشیم
تولدت مبارک .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

یعنی چی شکایت می کنیم؟

تو همه دنیا همینه ... تو یکی از معتبر ترین برنامه های آمریکا با ماسک "اوباما" یه مسخره کردن رئیس جمهور آمریکا پرداختم , اوباما اعتراض نکرد که هیچ , افتخار هم کرد.
بعضی ها گفتن جنبه داشته باشید ولی من میکم منطقی باشید ...
من یکی از طرفدارای فریدون جیرانی هستم و حالا علاقه مند ترم شدم چرا؟ جون داره از بازیگر نقش خودش در طنز خنده بازار برای فیلم جدیدش استفاده میکنه. به این میکن منطق.

آقای رضا صادقی در این باره میگه: متاسفانه مشتی ملیجک های دربار قدیم و دلقک های سیرک این روزها پایشان به صداو سیما باز شده و با به سخره گرفتن شخصیتهای مختلف سعی دارند مخاطبان بیشتری را برای خود دست وپا کنند و ازاین طریق بین مردم بیشتر شناخته شوند .

نمیدونستم رضا صادقی منتقد سینما و سریال هم هست که فرق بین طنز و لودگی رو اینطوری بیان میکنه ...
در ضمن خیلی از حقیقت ها رو هم گفت ... مگه دروغ گفت که رو اسم عوامل کار رنگ مشکی میپاشی؟ و داغ گوش دادن به آهنگی مثل "وایسا دنیا" رو به دل مردم میذاری؟
من نمی دونم به همچین کاری میگن اخلاق گرایی که آقای حسین خانی اینطوری این موزیسین رو اخلاق گرا معرفی میکنه؟

راستی مگه خودش پارسال برای " موج و صخره " تیتراژ نخوند؟ واقعا" هم که چه طنز ریشه داری بود ...

یکم از فریدون جیرانی , عادل فردوسی و ... که با منطق جلو رفتن یاد بگیریم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

جنبه...............................................................

...
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

کلا برنامشون چرته
درود بر رضا صادقی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

سلام به همه
منم موافقم با آقای حسین خانی
رضا جون مگه ما مردیم که کسی به تو توهین کنه ؟ ما مثل کـــــوه پشتتیم ............ عـــــــــــــــــــــــــــااااااااااااشقتم
.
.
با نظر خانم فلورا (flora) هم خیلی حال کردم قشنگ گفته ، واقعا الان اینهایی که به تو تهمت میرنن خدا رو میخوان فقط برای حاجت ! وگرنه یک کم انصاف داشتن این حرفهارو نمیردن
.
.
رضا جون تولدت هم مبارک

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

اگه آدم واقعا شخصیت داشته باشه، بزرگ باشه و ارزشمند باشه با این حرفا شخصیتش زیر سوال نمی ره که هیچ! معروف تر هم می شه!!! ... شمابه جز فردوسی پور هیچ شخصیت (معروف )ایرانی ایو می شناسین که با سواد تر ، شجاع تر ،آدم حسابی تر کار درست تر ، با حال تر ،پر طرفدار تر... و در عین حال بیش از همه مورد تمسخر رسانه ها باشه؟ و جالب تر از همه اینکه اونقدر شخصیتش "واقعا" بزرگه که تاحا لا کوچکترین اشاره ایم به این مسائل نکرده! من که فردوسی پورو به عنوان یک شخصیت تلوزیونی واقعا می پرستم و به برنامه هایی که اون مسخره می کنن بیشتر از همه می خندم! من که این برنامه رو ندیدم! به فرض هم که بد ترین حرف ها رو زده باشن! آخه رضا جان درستهکه آدم به یه سری هنرمند بگه ملیجک و دلقک و به کاراشون لوده گری؟ آخه یه هنرمند اینجوری حرف می زنه؟ اونم به قول خودتون تو ماه رمضون؟ چرا این جور جاها حرفی از خدا و قرآن و پیغمبر نمی زنین؟ اونا فقط واسه راه انداختن کارا و به کرسی نشوندن حرفاتونن؟ تازه تا اونجایی که من شنیدم اصلا حرف های زننده ای نزدن ولی با خوندن جوابیه ی ضادقی واقعا شوکه شودم ........ دوستان همه جای دنیا با همه ی اقشار معروف جامه اعم از سیاسی،ورزشی،هنری و... شوخی می کنن خیلی بد تر هم شوخی می کنن و اتفاقا هیچ کدوم از مرزهایی که ما فکرشو می کنیم رعایت نمیکنن(بابا قرن 21 ه انگار از همه دنیا بی خبرین!) می دونین چرا؟ چون مردم اون جوامع برای خصیت خودشون ارزش قاعلند! ما شخصیت خودمونو چی فرض کردیم که آقای صادقی این جوری راجع به مردم فکر می کنه؟ ...آقای صادقی شما به خاطر مردم رفتی بالا، به خاطر مردم معروف شدی، به خاطر مردم پولدار شدی. به خاطر مردمه که هرچی هستی شدی و اگر مردم نبودن هیچی نبودی و قاعدتا نه تنها وظیفه ی شما بلکه وظیفه ی هر هنرمندیه که در مقابل هر انتقادی فقط سکوووووووووووووووت کنه! با لقب دادن به انتقاد کننده ها کار خودتو راحت نکن برادر من! بجای ... بیانیه صادر کردن با هنرت عکسشو ثابت کن! موسیقی ما ازت می خوام برای یک بار هم که شده از طرفداری تابلوت از رضا صادقی دست بکشی و نظرات مخالفو تایید کنی! در ضمن اینجا نظر سنجیه نه طرفدار سنجی(خطاب ...)!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

بیشترین انقاد به مسعود فراستی و فریدون جیرانی شده اما همه نوع برخوردشونو دیدن  ...کسایی که فکر میکنن شوخی تو یک برنامه ی تلویزیونی توهینه خیلی جهان سومی و عقب افتاده فکر میکنن.. یه کم کتاب خوندن هم بد نیست..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

همه ی دوستان صلوات بفرستید .
.
.
.
آقای صادقی اگه ناراحت بود خودش حتما اقدام میکرد .
مطمئن باشید هیچ قصد خاصی توی این برنامه نبوده نبوده .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

halla hame edeaye farhang o roshashnfekri mikonan o dam az hame jaye donya mizananan vaghean che fekri ba khodetoon kardin ke in chizaro matrah mikonid.tanz bale ,vali vaghti be kasi tohin beshe dg aslan jaei baraye shokhi o khande nemimoone,ma hanooz kheili moonde ke be hame jaye donya berisim faghat baladim ada dar biarim ke onam hamin mishe va behtar az in dar nemiad

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

دردین مقدس ما هرچیزی که انسان روناامید کنه ویاس رو به ارمغان بیاره حرامه سیاه چیزی جزتیره گی وبدبختی واندوه نداره رنگ سیاه آمیزه ای ازغمه که جزدرمراسم تدفین و خاکسپاری ومرگ وشام غریبان و روزهائیکه که خلاصه ماتمه پوشیده میشه من نمی دونم کجای سیاهی عشق درش هست سیاه روکسائی می پوشند که ازهمه چیز وهمه کس ناامید هستند وهیچ چیزی توزندگی امیدوارشون نمی کنه آقا رضا جوون ها بقدر کافی مشکل دارند کم سیاهی روتبلیغ کن هیچ عشی توتیرگی و سیاهی نیست خداوندمتعال نورلایتناهی سفیده ایمان امید تمام ناامیدهای دنیاست پاکه اول وآخر همه چیزه سیاهی رو ازتنت دربیار شعرهات رو هم امیدوارکننده کن کم توشعرها ازناامیدی ویاس بخون دنیا روهم واسه خودت سخت نگیر جوونها روناامید نکنین اونها بقدر کافی مشکل دارند شما باید شعرهائی بخونید که جوون ها ناامید نشن امیدوار بشن دیگه بسه بسه بسه بسه بسه بسه تمومش کنید .....من باز ازعوامل ودست اندرکاران برنامه خنده بازار صمیمانه وازته قلبم تشکر می کنم که انتقادهای بجا وسازنده ای می کنند .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

فلورا خانم ایول داری . منم خیلی وقته دارم به این فکر میکنم که چرا بعضی ها طرفدار فلان خواننده ان بعد میان واسه این خواننده نظر میدن . عادت کردیم تو کار هم دخالت کنیم .آقای حسین خانی هم ایول داره . کارشون زشت بوده باید قبول کنن. اون کسی هم که گفته اینجا مگه ارث پدریتونه باید بگم خیر ولی صفحاتی که مربوط به رضا صادقیه مال هوادارهاشه بقیه هم میتونن نظر بدن اما اگه بی احترامی نکنن . بی احترامی نکنید تا همچین جوابهایی هم ندیم .مرسی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

عده ای میگن واقعیته با کدوم سندیت اینو میگین بعضیا میگن جنبه داشته باشین اون برا خنده بود طنز بود شاید شما ها براتون مهم نباشه ما مخالف طنز نیستینم طنزی که درست درمون باشه نه اینکه شخصیت وابرویه طرف رو به بازی بگیره اینکه از صادقی گفتن ما مخالف نیستسم اینکه ناحق گفتن اینکه نا به جا گفتن اینکه تهمت زدن جایه ناراحتی داره اون طنز مصداق توهین بود به این دلیل لودگی شده اگر طنز بود و حرف برا گفتن و موجب خندوندنه همه میشد طنز بود چیزی که باعث نگرانی و ناراحتی میشه طنز نیست اینکه اعتقادات شخصی و زادگاه طرف رو به مسخره میگیرن اینکه خصلت بولکی بودن رو به رخ میکشن که صد در صد به دور ازواقعیته طنز نیست کمی روراست باشین از سر لج و لج بازی دم از بیمنطق بودن ما نزنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

طنز نشون بدن ولی توهین نکنند
دوستان نوشتند که جنبه داشته باشید یکم, کسی به شما توهین کنه اون وقت پا جنبه رو وسط می کشید
گفتند که تو خارج شوخی میکنند یه بار دیگه با دقت نگاه کنید فیلم رو اصلا شوخی در کار نیست
بعد یه جور حرف میزنید انگار خیلی روشن فکر هستید تا به حال تو این چند ساله کی داوود رشیدی رو به مسخره یا حالا به قول دوستمون سامی پورعلی که اهل سینما هم هست طرفداره فریدون جیرانی فرق طنز با مسخره کردنو میدونه کی بود که داوود رشیدی بشه مسخره ,همه چیز که باید مسخره نباشه
یه کسایی اومدن نظر دادن مثله خانوم سحر که فردوسی پور رو میپرسته و اون وقت رضا صادقی رو هنرمند نمی دونه و هنرمنداه خنده بازارو هنرمند؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی جالبه یه چیزی کسی شهرت و شخصیتت رو مورد تمسخر قرار بده خوشحال میشی؟؟؟؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

بابا یه کم جنبه داشته باشین اگه قرار به شکایت باشه فردوسی پور باید صد بار شکایت کنه هدف خندیدن مردمه سخت نگیرین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

واقعا مسخره است بابا این همه وقته دارن ادای عادل فردوسی پور که از خیلی ها بهتر و بالاتره رو در می آرند اون بنده خدا صداش در نیومده من نمی دونم بعضی ها چرا انقد بی جنبن واقعا متاسفم براتون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

من طرفدار محسن یگانم اگه خنده بازار میومد باهاش شوخی میکرد اولش یکم جوش میاوردم ولی بعدش میگم خب چیزی نشده که یه شوخی بود! و اینو میدونم که خواننده ی مورد علاقم اینقد جنبه داره که از این چیزا ناراحت نشه جنبه داشته باشین !اتنا خانومم راست میگه این همه ادای جیرانی و فردوسی پورو در اوردن اونا هیچی نگفتن واقعا از اقای صادقی انتظار نداشتم متاسفم برای همتون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

هههههه به حرف بعضی از افراد باید تاسف خورد
میان میگن عادل از رضا بالاتره
بابا جم کنید رضا خواننده بین المللی موسیقی پاپ ایرانه عال یه مجریه چرا الکی جو میدید رضا کنسرت میزاره 100000 نفر آدم میره دوست دارم عادل بیاد یه جا اگه 200 نفر هم رفتند
انصلفا یه ذره منطق داشته باشین

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

وای از دست این بی جنبه ها!!!!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

بابا یکم ظرفیت داشته باشید اگر واقعا آقای صادقی آدم محبوبی باشه نباد از این انتقاد ها ناراحت بشه همونطور که گفتند "طلا که پاک پاکه چه منتش به خاکه"

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

ما حمایتت میکنیم رضا صادقی
همیشه دوستت داریم.....

هرچند که قصد اون برنامه هم توهین نبود ولی باز هم باید برخورد کرد...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

بهتره یکم نوع فکر کردنومن رو تغییر بدیم.در همه جای دنیا با بزرگان و سیاستمداران و هنرمندان و ورزشکاران شوخی میشه ولی نمی بینیم که شکایتی در کار باشه.
در یک برنامه کاملا طنز ایتالیایی پاپ بزرگ رو بصورت کاملا مسخره گونه ای تقلید کردند و اون رو به یک بی سواد احمق تشبیه کردند ولی هیچ اتفاقی نیفتاد و شکایتی هم اتفاق نیفتاد!1!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

************************ ...عزیز ! شما مث که حالت خیلی خوب نیستا ! دوشنبه شبا حداقل 4 میلیون نفر عادلو نگاه می کنن ! درسته به رضا صادقی علاقه داری منتهی مث این که خیلی احساساتی شدی ************************ عادل فردوسی پور اگه نمی دونی بدون تو مقاله ی جالبی که سایت The Daily Beast منتشر شده جزو قدرتمند ترین افراد ایران محسوب می شه دلیل جالبی هم ذکر کرده اگه یادت باشه وقتی می خواستن نود رو تعطیل کنن بیش از سه میلیون نفر به خاطر حمایت ازش اس ام اس زدن که رکورده برای حمایت از یه شخص ! رضا صادقی رو دوست دارم جزو خواننده هاییه که واقعا بهش علاقه دارم منتهی اگه چیزی تو زهن شما زیادی بزرگه در حقیقت لزومی نداره که اینطوری باشه ضمنا به معنیِ منطق فکر کن ! منبع : http://www.thedailybeast.com/newsweek/2009/05/22/iran-s-top-20.html

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

... جان واقعا" نمیدونم منظورت از اینکه "اهل سینما هم هست " مسخره کردنمه یا نظر هامو تو "سینمای ما" , "نقد فارسی" و یا بقیه جاها خوندی ... فقط میخوام اینو بهت بگم که من این برنامه رو دنبال نمیکنم که بخوام بگم فاخره و یا نه ... ولی اینو میدونم که در چند قسمتی که من از این برنامه دیدم چیز های بدتر از این هم بوده. مثلا" شب چهار پایه داغ با "هــــچـی" نه تنها به "هیچکس" بلکه به کل موسیقی رپ و یک سبک شناخته شده در جهان توهین شده . ولی این دلیل نمیشه که بیای اینطوری به عوامل کار بگن ملیجک و دلقک و ... همین الآن فیلم تولد رضا صادقی "اختصاصی موسیقی ما " رو میدیم و دیدم رضا صادقی گفت: من با دلم به مردم نزدیک شدم... فقط میخوام یه دعا بکنم: " به امــیــد روزی که موزیسین ها با دانـــــش مـــوســـیــــقـــی شون به قلب مردم نزدیک شن. "

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

sohbataye Reza sadeghie aziz o ke shenidam didam vaghean hagh dare ke narahat shode ,chin to on barname be jonubia tohin shode va in haghe bachehaye jonub nist va in vasleha be bachehaye jonub nemichasbe

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

به نظر من بهتر بود اول از خود این اشخاص اجازه میگرفتن که آقای دایی آقای صلدقی عادل فردوسی پور آقایان جیرانی و غیره و ذالک ما میخوایم در مورد شما برنامه بسازیم با این مضمون، حالا یکی مثل داوود رشیدی میپسنده این کارو خوشحال هم میشه چون طرز تفکرش اینجوریه یکی هم مثل علی دایی ترجیح میده که اینطوری در موردش برنامه ساخته نشه.

نگیم جنبه ندارن.نگیم بی ظرفیتن.

اگه یکی رو چیزی که من بهش حساسم هی پیله کنه منم ناراحت میشم شاید آقایونی که ناراحت شدن اینطور بوده.
یعنی خود شخصی که داره سوژه میشه سهمی تو این قضیه نداره که بگه این برنامه ساخته بشه یا نه ؟
آقایون نویسنده ها و کارگردان خنده بازار بهتر بود اجازه میگرفتن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

تعداد sms های برنامه ی 90 مال بینندگان برنامه هست و محبوبیت شخص خود عادل را اصلا معنی نمیده.برنامه ی 90 پربیننده است ربطی به محبوبیت شخص عادل نداره.البته خودم عادل را دوست دارم و هرهفته به سوالهای برنامش پاسخ میدم
از نظر شخصیتی و شخصی رضا صادقی خیلی محبوبتر از عادل هست.شک نکنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

هر کسی برای خودش یه چی گفته
درسته از عاددل میگن
و چه چیزهایی دربارش نمیگن
فکر میکنید اونم درسته
گفتند طنز و خنده
نه به مسخره گرفتن همه چیز
اینکه دیگه شوخی نیست
میگید همه جا با همه شوخی میکنن
مسخزه کردن با شوخی کردن فرق داره
ربطی هم به جنبه نداره
نباید اینجور همه رو به سخره بگیرن
مسخزه کردن بقیه آب و نون شده واسشون

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

zarfiyato janbeham khob chiziye,to keshvare dige raees jomhoreshonam varede tanz mikonan inja ...:))

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

رضا صادقی پیامبر نیست.همه باید با زبان طنز نقد بشن.بد نیست اگه یه ذره ظرفیت و جنبه داشته باشیم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

محض اطلاع اون دوستمون گه می گه تعداد اس ام اس های 90 مال فردوسی پور نیست ...
بله منتهی اشاره ی من به اون برنامه ی خاص هست که برای حمایت از شخص عادل فردوسی پور این همه اس ام اس زدم یکی از نامزد های محترم انتخابات 88 که از نظر تعداد آرا دوم شد ؛ فقط سه برابر این تعداد رای آورد ...
عاشق رضا صادقی ام منتهی نمی زارم منطق زیر پای عشق لگد مال بشهش
موزیک ما تو هم همه ی کامنتای منو سانسور کن ... اون چیه از کامنت قبلیم گذاشتی؟ نزار جون ما تیکه تیکه می زاری می ره رو اعصاب !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

این برنامه یک روندی رو در پیش گرفته که ادای افرادمختلفی رو در میاره . حالا در آیتم های مختلف . این مورد تا جایی که کار های واقعی و اخلاقیاتی که مردم می بینن رو نشون بده اصلا بد که نیست ، خوب هم هست . ولی اگر قرار باشه برای خندوندن مردم چیز هایی به این موارد اضافه کنند واقعا میشه یک کار بد و ناپسند .
براتون نمونه میارم چون روش حساس شدم : چند تا برنامه قبل اینا در برنامه چهارپایه داغ ادای فضا سابقی ( رضا صادقی ) رو در آوردن . اول بگم که به نوبه خود این کار بد نیست . و اینو هم بگم که سامان گوران نقشش رو خوب بازی کرد و صداش هم واقعا شبیه بود . اما از یک جاهایی به آقای صادقی تهمت زدند . براتون میگم :
اول از همه ایشون رو یک خواننده پولکی و معرفی کردن . بدتر اینکه ایشون رو به خاطر جنوبی بودنش دعوایی معرفی میکنن ولی رضاصادقی نزدیک به دوسال است که به عنوان (( سفیر نیکوکاری در یک موسسه انتخاب شده)) یا ممکن است دوستان حضور افتخاری رضاصادقی و بهرام رادان در عید نوروز در کهریزک و اجرای برنامه و دادن هدیه به سالمندان را به یاد داشته باشند . این از لحاظ افراد طنز (( خنده بازار)) یعنی پولکی بودن .
نکته بعد فضا سابقی میگه این آلبومم رو تو 22 روز آماده کردن ! و میخوان اینجوری به زود به زود آلبوم دادن مثلا انتقاد کنند .! اما واقعا این دوستان از بازار موسیقی خبر ندارند ؟ صادقی 4 تا آلبوم در سالهای 1383 ، 1385 ، 1388 و 1390 منتشر کرده و این از نظر دوستان یعنی زود به زود آماده کردن !
حالا بمونه که میان میگن تو رنگ مشکی پاشیدی رو آلبوم و.... . اگه مثلا از نظر فردی چیزی ، مثلا رنگ مشکی ، محترمه ، ما حق نداریم مسخره بکنیمش .
باز هم میگم ادای سامان گوران خیلی شبیه بود اما واقعا متنی که برای این آیتم نوشته شده بود ، در بیشتز زمان این آیتم ، واقعا ناراحت کننده بود .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

به نظر من تین کار اصلا توهین و تمسخر نبود ... متاسفانه ما جنبه ى انتقادپذیرى رو اصلا نداریم و این خیلى ضعف بزرگیه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

سلام به نظر من برنامه خنده بازار واقعا افتضاحه اون از ادای علی دایی که اقای گل جهانه اینم از اقای صادقی خواننده محبوب من

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

تاقبل ازاون برنامه من اکثرااماگذراواگروقت میکردم خنده بازار رومیدیدم اماواقعاازاون شب فهمیدم حرف حسابش چیه وکارش چیه این برنامه فقط وفقط درجهت خنداندن مردم امابااستفاده ازلودگی ودلقک بازی عده ای ملیجک(که ای کاش توهین نبود)باهدف ضربه زدن وتهمت وتوهین به اشخاص محبوب ومعروف جامعه ساخته شده طنزخوبه وانتقادهم همینطورامه تمام اون حرفادرموردفضاسابقی همه وهمه دروغ وتهمت بود انقادوشوخی میکردن ولی تهمت وتوهین آنهم به اقوام باصفا وخنگرم خطه سرخ جنوب گناهی نابخشودنی ولایق نگذشتن هم ازطرف ماهمآقای حسین خانی وهم عمورضای عزیزه خداوندهم به سخره گرفتن بندگانش وتوهین به آنان رادرمقابل این جمع کثیرمخاطب رسانه نمیبخشد،مطمعناهیچ ربطی هم به جنبه نداره واقعاازاون شب این افتضاح بازارودیگه نگاه نمیکنم چون تمام کارش به هم خندیدنه اون ازدایی ورشیدی دقادری اینم ازسلطان رضاصادقی متاسفم براتون لوده بازاریا...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

رضا صادقی ها برای رسیدن به اینجایی که هستن کم تلاش نکردن. با جنجالهایی که اسم آلبوم آخر صادقی ایجاد کرد و انتقاد هایی که بعضی افراد به صورت کور کورانه و بدون گوش کردن این تراک کردن و همراه شدن همه ی اینها با به اصطلاح طنز خنده بازار ، زحمات این هنرمند بزرگ کشورمون واقعا زیر سوال رفته شد.

"رضا صادقی ها ، برای رسیدن به اینجا کم تلاش نکردن که با یک جو سازی از پیش برنامه ریزی شده تلاش کنیم افکار عموم رو به سادگی به سمت خودمون تغییر بدیم."
این شیر بی دلیل خسته نشده ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

رضا صادقی ها برای رسیدن به اینجایی که هستن کم تلاش نکردن. با جنجالهایی که اسم آلبوم آخر صادقی ایجاد کرد و انتقاد هایی که بعضی افراد به صورت کور کورانه و بدون گوش کردن این تراک کردن و همراه شدن همه ی اینها با به اصطلاح طنز خنده بازار ، زحمات این هنرمند بزرگ کشورمون واقعا زیر سوال رفته شد.

"رضا صادقی ها ، برای رسیدن به اینجا کم تلاش نکردن که با یک جو سازی از پیش برنامه ریزی شده تلاش کنیم افکار عموم رو به سادگی به سمت خودمون تغییر بدیم."
این شیر بی دلیل خسته نشده ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

شما که نوشتین آقای صادقی ترویج رنگ مشکی مکنه و مشکی نا امیدیه ،بدبختیه ،تیرگیه، یاس و ...... است . میخواستم بگم این فقط نظر شماست . کی گفته مشکی رنگ نا امیدیه . تیرگی و بدبختیه . اگه بود خونه خدا رنگش مشکی نبود ما می دونیم عشق ابدی خداست ما مطمئنیم عشق فقط عشق به خداست . خدایی که خودش به پیامبرش گفت خونه من و بساز تا مردم بیان و زیارت کنن آره ... خونه خدا مشکیه پس مشکی رنگ عشقه ....... ما همه دوستداران رضا صادقی مطمئنیم که مشکی رنگ عشقه ... در ضمن آقای صادقی شعرهای نا امید کننده نمی نویسه و نمی خونه آقای صادقی تنها خواننده ایه که از ته دل همه مردم میخونه . حرف دل همه مردم و میخونه ما عاشق شعراشیم عاشق آهنگاش عاشق طرز فکرش عاشق حرفها و نیتهاش پس هیچوقت واسمون نا امید کننده نیست بلکه عشقی که از شعرها و آهنگهای آقای صادقی میگیریم به ما شور و نشاط زندگی میده . آقای صادقی هرجا هستی سلامت و شاد باشی . عاشقانه دوستت داریم . مریم از مشهد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

موزیک ما خیلی باحالین . موفق باشین ....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

kasani ke esme khodeshoon khnande mizaran ye zare maram dashte bashan vaghean ke az reza sadeghi entezar nadashtam vaghean ke dar khande bazar zakhmhaye ma be namayesh dar mid ke bayd barash fekri kard na bishtar namak bpashid aga reza bishtar fek k

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

خطاب به دوستانی که شکایت از این برنامه میکنن دارم.مگه غیر از اینه که شهرت مسئولیت میاره؟ جالب اینه که باید سعی کنیم تا بفهمیم که برنامه طنز یعنی بزگ نمای یک چیز یه حد افراط.کسی که انقدر کوچیک فکر میکنه که دائما چشاش دنبال اینه که ببینه چه کسایی در موردش چی میگن،حق نداره مشهور بشه کسی که نمیتونه ببینه که وجودش توی یه برنامه طنز باعث خنده ی هواداراش میشه .... کاش می فهمید که کسی که مشهور میشه،دیگه تنها از خودش حرف نمیزنه بلکه نظرش رو جمع میبنده.... تمام

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

ولی خدایی دقت کردین که تو این برنامه مضحکه بازار، واسه پر بیننده شدن برنامه ، تو هر زمینه دست روی بهترین گذاشتن،
تو فوتبال که قطعا بهتر از علی دایی نداریم، تو تلویزیون هم صد در صد بهتر از فردوسی پور نداریم ، تو خواننده ها هم که از روز روشن تره که بهتر ، پرطرفدارتر، معروف تر ، محبوب تر و مشهور تر از رضا صادقی نداریم...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آنچه در برنامه «خنده بازار» به اسم طنز در مورد رضا صادقی اتفاق افتاد مصداق توهین و تهمت بود | موسیقی ما