برنامه یاد بعضی نفرات
 
تکذیب ادعای دیدار رحیم مشایی با استاد «محمدرضا شجریان»
همایون شجریان: قویا این مساله را تکذیب می‌کنم
موسیقی ما- چندی پیش «محمود احمدی‌نژاد» در گفت‌وگویی، از عملکرد دوران ریاستِ دولت خود در حوزه موسیقی دفاع کرده و در بخشی از  این گفت‌وگو درباره‌ی ممنوعیت فعالیت‌های محمدرضا شجریان که در دورانِ‌ او رخ داد،‌ گفت. او هم‌چنین به دیدار «اسفندیار رحیم‌مشایی» (معاون وقت خویش) که این روزها در زندان است، با این خواننده اشاره کرد؛ حال خبرگزاری «ایسنا» گفت‌وگویی با «همایون شجریان» انجام داده است و این خواننده‌ی نام‌دار درباره‌ی آن دیدار توضیحاتی را ارایه داده است.

 «همایون شجریان» درباره‌ی صحبت‌های «احمدی‌نژاد» گفته است: «هم‌اکنون پدر در شرایطی نیستند که درباره ی این موضوع صحبت کنند. ملاقاتی که در مصاحبه به آن اشاره می‌کند، این تصور را پیش می‌آورد که پس از انتخابات ۸۸، دیداری با معاون اول رییس دولت نهم اتفاق افتاده و از سوی پدر هم هیچ‌گاه به آن اشاره‌ای نشده است. در همین‌جا قویا چنین مطلبی را تکذیب می‌کنم. به هیچ وجه این‌گونه صحت ندارد.»

او افزود: «خاطرم است در سال ۸۷ (اواخر دوره‌ی اول دولت و پیش از انتخابات بعدی)، ماجرایی که به نظر پدر برنامه‌ریزی شده می‌توانست باشد، عصبانی‌شان کرده بود. پس از عمل جراحی ریه که عده‌ای از هنرمندان و بازیگران به دیدار و عیادت ایشان می‌روند، یکی از  هنرمندان پیشکسوت، با معاون یادشده سرزده وارد می‌شود و پدر متعجب از حضور ایشان، بر خلاف میل و به شرط ادب، سکوت می‌کنند و چیزی نمی‌گویند. از جزییات خواسته ایشان بی‌اطلاع هستم، همین‌قدر می‌دانم که گویا پیشنهادهایی مطرح می‌شود که پدر با بی‌اعتنایی، با آنها مخالفت می‌کنند و ایشان جمع را ترک می‌کند.»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 تیر 1399 - 11:47

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 25 تیر 1399 - 14:05

حالا چون شجریان بوده رسم ادب و این حرفاست.اگه افتخاری بود میشد خودفروختگی.ای بابا

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود همایون شجریان: قویا این مساله را تکذیب می‌کنم | موسیقی ما