برنامه یاد بعضی نفرات
 
رضا صادقی: یک خواننده اگر کنسرت نگذارد یعنی تمام
در برنامه دستان مطرح شد؛
رضا صادقی: یک خواننده اگر کنسرت نگذارد یعنی تمام
موسیقی ما - «رضا صادقی» خواننده پاپ در برنامه موسیقی «دستان» که شب گذشته از شبکه آموزش پخش ‌شد، در خصوص اینکه چرا مشکی را رنگ عشق می‌داند، اظهار داشت: «من این رنگ را دوست دارم‌. برای من تداعی حرفی بود از نقض یک‌سری اعتقادات جا افتاده که در اقلیم‌ها هست. بگویم که رنگ غم مشکی نیست. ‌برای من مشکی رنگ عشقه.»

  • 50درصد کار موسیقی به یک تنظیم خوب بستگی دارد
این خواننده پاپ کشورمان در پاسخ به این سوال که موسیقی را از کجا شروع کرده است، افزود: «به رسم دیرینه خانوادگی در جلسات تلاوت قرآن شرکت می‌کردم، پدربزرگ و پدرم از مداحان اهل بیت (علیهم السلام) بودند و من هم مداحی می‌کردم. در درس ریاضی همیشه نمره تک می‌گرفتم و به این خاطر معلم خصوصی داشتم. معلم ریاضی من با موسیقی روز دنیا آشنا بود و این ارتباط نخستین جرقه‌های موسیقی را در ذهن من روشن کرد. کیبورد نخستین ساز تخصصی من شد.»

وی در خصوص تنظیم در آثار موسیقی، گفت: «تنظیم آثار موسیقی خیلی در ارائه کار تأثیر دارد. یک روزی چون خیلی گوش مردم با تنظیم آشنا نبود تأثیر آن به چشم نمی‌آمد اما اکنون که تمام سیستم‌های جمعی باعث شده که مردم کار را بهتر بشناسند می‌توان گفت ‌50 درصد کار به یک تنظیم خوب بستگی دارد و می‌تواند کار را خوب یا بد کند. خوشبختانه امروزه تنظیم‌کننده‌ها موزیسین هستند و به کارشان آگاهند.»

  • یک خواننده اگر کنسرت نگذارد یعنی تمام
صادقی در پاسخ به این سوال که درآمدش چگونه است، گفت: «یک خواننده اگر کنسرت نگذارد یعنی تمام. خیلی از هنرمندان کشورمان به خاطر نجابتی که دارند در این باره حرفی نمی‌زنند. سفرهای خارجه لایه روی کار است و درآمدها بیشتر در همان کنسرت‌ها عاید خوانندگان می‌شود. به نظر من اگر هنرمندان حرف‌های خوبی روی صحنه بزنند اشکالی ندارد اما بعضی جاها سخنان نادرست باعث می‌شود که کنسرت‌ها و آلبوم‌ها تحت تأثیر قرار گرفته و برای دریافت مجوز به مشکل زمانی مواجه شوند.»

  • 30 درصد کنسرت عاید من می‌شود
این خواننده تصریح کرد: «به اعتقاد من موسیقی پاپ یک خانواده است و اگر همدیگر را حمایت نکنیم هجمه‌ها به ما وارد می‌شود. به من می‌گویند رضا صادقی میلیونر است ولی این‌گونه نیست. یک ماشین گرانی خریده بودم و سه ماه بیشتر آن‌ را نگه نداشتم، زیرا دیدم فاصله من و مخاطبانم را زیاد می‌کند.»

وی یادآور شد: «خوانندگان پاپ لغو مجوز و ممنوع‌الفعالیت می‌شوند اما تشویقی برای کار و یا ناظمی و ناظری برای اجراهای خود ندارند. سرای هنرمندان پررنگ و لعاب است ولی تیتر مجله‌ها به گونه‌ای دیگر است. از کنسرت‌ها و آلبوم‌ها باید بگویم که تنها 30 درصد عاید من می‌شود.»

  • خوانندگان پاپ نیازمند جشنواره مستقلی هستند
این خواننده پاپ کشورمان در خصوص «جشنواره مستقل پاپ» گفت: «خوانندگان پاپ بیش از این نیازمند جشنواره مستقل پاپ هستند. متأسفانه اکنون موسیقی پاپ همان آدم بده شده است که در جشنواره‌ای که از نظر مالی و ... همراه با شکست است برای فروش بلیت از موسیقی پاپ استفاده می‌کنند. ما اگر 10 نفر خواننده پاپ برتر داشته باشیم می‌توانیم دارای جشنواره مستقلی شویم، با نفرات برتر پاپ کشور که ملاقات داشتم از فضای موسیقی دلخوراند. این امر باعث می‌شود که موسیقی غیرمجاز بیشتر قدرت گرفته و موسیقی سخیف و ضعیف رشد کند.»

وی اضافه کرد: «ما خوانندگانی داریم که صاحب سبک هستند و می‌توانند همچون «علی حاتمی»‌ها که سینما را متحول کردند فضای موسیقی پاپ کشور را هم متحول کنند. وقتی به این جشنواره اهمیت داده شود، کارهای ناب پیدا می‌شود. ما می‌توانیم با دعوت از دو هنرمند برتر پاپ جهان دارای جشنواره‌ای مستقل باشیم.»

  • کنسرت رضا صادقی در حمایت از زلزله‌زدگان برگزار می‌شود
صادقی در ادامه سخنانش به برگزاری کنسرتی به حمایت از زلزله‌زدگان اخیر کشور اشاره کرد و گفت: «به زودی کنسرتی در حمایت از این عزیزان خواهم گذاشت و خودم برای جمع کردن پول به میان مردم خواهم رفت تا بتوانیم با این کار بخشی از آلام آن‌ها را بکاهیم. تمام عواید این کنسرت به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی اختصاص خواهد یافت.»

برنامه موسیقی «دستان» به تهیه‌کنندگی «سیدمحمد مناجاتی» و کارگردانی «اسدالله ایمن» و با اجرا و کارشناسی «سید ‌عباس سجادی» جمعه هر هفته‌ ساعت 20 از شبکه آموزش پخش می‌شود و بازپخش آن شنبه در همان ساعت از شبکه آموزش به روی آنتن می‌رود.
منبع: 
فارس
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

mardi be mola

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

محسن جان اینا رو بشنو و تو رو خدا کنسرت بذار. تورو خدا!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

یدونه ای سلطان به خدا!
"تا آخرینه عمرم یه مشکی پوش می مونم"
همین...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

داره میگه خواننده اگه کنسرت نذاره از نظر پولی تمام میشه ! چاوشی هم دقیا برعکس میگه تو این شرایط و با این کیفیت پایین و با این قیمت بالا کنسرت گذاشتن دزدی از مخاطبه . و پول نمیخواد . پولشو از آلبوم ها کارهاش در میاره . مرد به این میگن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

مصاحبه خواجه امیری خیلی بهتر بود
متاسفانه رضا درباره البوم جدیدش و برنامه های ایندش هیچ صبحتی نکردی بر عکس احسان ک کلی توضیح داد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

خواننده بدون اجرا زنده هیچی نیست قابل توجه چاوشی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

من موندم چاوشی چطوری تا حالا دووم اورده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

سلطان مشکی پوش خیلی دوست دارم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

افرین به رضا صادقی که همیشه از همشهریش ناصر عبدالهی ( روحشون شاد ) یاد میکنه..

asa
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

عاشقتییم سلطااان
سلطان موسیقی
صداقت
معرفت
تواضع
.....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

عاااااشقتم به مولا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

soltan sarvar agha ye doneyee be khoda asheghetim to har kari koni ma havadarhaye melyoonit poshtetim

zende bad soltane meshki poush
reza sadeghi behtarin o ba akhlaghtarin khanadeye pop

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

آقای رضا صادقی نظر خودش و راجع به اجرای کنسرت گفته البته بیشتر جنبه ی مادی و درآمد زایی داشته و مصاحبه اش هم هیچ ارتباط مستقیم با خواننده ی دیگه ای نداشته.
رضای صادقی از بهترین و خوش اخلاق ترین خواننده های کشور هست و اگه هم بخواد راجع به خواننده ای نظری بده 100% نظر میده نه اینکه با طعنه و کنایه و غیر مستقیم بیاد راجع به یه خواننده ای حرف بزنه.
موفقیت رضا صادقی موفقیت موسیقی کشور هست. دمت گرم رضا صادقی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

با توجه به صحبتهای رضا صادقی حالا بیشتر میفهمم ودرک میکنم که چرا استاد محسن چاوشی کبیر کنسرت نمیذاره چون نمیخواد با هر ترفند و هر جوری که شده پول دربیاره و با امکانات کم و سالن های غیر مجهزی که در ایران هست ....درود بر تو اقای خاص موسیقی دنیا سلطان محسن چاوشی کبیر.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

soltaniii amo reza

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

به طرفدارای چاوشی میگم :
1-خوانندشونو با رضا صادقی اصلا مقایسه نکنن حتی حرفاشو.!!!

2-اگه خواننده میتونست اجرا زنده کنه ربطی به سالن نداره اصلا بره خارج کشور اجرا کنه اگه میتونه که تا الان نتونسته .ضمنا بحث رضا صادقی کلی بود وگرنه الان مازیار فلاحی رکورد دار کنسرت،تازه با1آلبوم ولی دلیل نمیشه بگیم کار اشتباهی میکنه.طبق حرف طرفدارای چاوشی همه خواننده ها مثل رضا صادقی،محسن یگانه،فرزاد فرزین،فریدون آسرایی،بنیامین بهادری،بابک جهانبخش،بهنام صفوی و... اشتباه میکنند کنسرت میزارن ولی محسن چاوشی کار درستی میکنه.دیگه حرف زدن کورکورانه حدی داره.منم چاوشیرو در حد خودش دوست دارم و منتظر آلبوم13هستم ولی در حد خودش.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

این داره ازنظر مال میگه تمام آقایون. یعنی خواننده اگه کنسرتی نذاره درامد مالی نداره .
من رضا صادقی رو دوست دارم ولی طفردار دوآتیشه محسن چاووشی ام

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

رضا صادقی خیلی دوست دارم ولی همین الان محسن چاووشی بدون کنسرت از تمام خواننده های دیگر بیشتر هوادار داره حتی اگر تمام هوادارهای خواننده های دیگر جمع بشن به تعداد هوادارهای چاووشی نمیرسن حتی اینجا نگاه کنید رضا صادقی اومده صبحتی کرده چند تا کامنت است ولی حالا محسن چاووشی بیاد صبحتی کنه خدا میدونه چند نفر میان کامنت میزارن پس به کنسرت نیست خیلی چیزها تاثیر داره 1 - اول خدا ( اگر خدا بخواد کسی را عزت بده هیچ کس نمیتونه اونه بیاره پایین )2- صدای خواننده که چاووشی تا حالا ثابت کرده که چه اعجوبه ای است 3 - فروتنی خواننده این موضوع ها دست به دست دادن که چاووشی بدون کنسرت همیشه خاص با شه موسیقی ما خواهشا سانسور نکنید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

کوروش کبیر شما کامنت گذاشتن رو ملاک طرفدار بیشتر میدونی یا شلوغ ترین شب جشنواره.
که البته شلوغ ترین شب جشنواره هم ملاک نیستا.طرفدارای چاوشی قشر جوان جامعه اند برا همین حضورشون تو این سایتا ونظرسنجیای مختلف پررنگ.البته بگم 2سال پیش رضا صادقی تو مجله ایده آل اول شد سال پیشم دوم.رضا صادقی تقریبا همه جور سن طرفدارشن حداقل تو اجراهاش دیدم که آدمای بالای 60سال هم زیاد میان.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

برادر من اگه ملاکتون واسه محبوبیت کامنت هست که هیچ ما حرفی نداریم!به خدا من تنها n تا طرفداره رضا صادقی می شناسم میان اینجا می خونن ولی هیچ کامنتی هم نمیدن میدونی چرا؟چون رضا صادقی اثبات شدست!تا حالا n بار وقتی همه خوانندها همزمان کنسرت داشتن کنسرت رضا صادقی در حضور همشون شلوغ ترین کنسرت شده!تازه از خیلی از نظر سنجی هام که بگذریم! این معیار محبوبیت که تعداد هواداران بقیه خوانندها با هم اندازش نمیشه مسخرست!...!بیرون از نت چی؟رضا صادقی یه تک اهنگ حتی با بفیه هم بخونه همه جا شنیده می شه! در ضمن کنسرت ربطی هم به پول فقط نداره خواننده یعنی اجرای زنده!یعنی ارتباط با مردم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

امیر جون من هیچی نمیگم حالا این حرف ها رو زدی خداوکیلی تو خلوت خودتم فکر می کنی دلیل کنسرت نذاشتنش همینه؟ به خدا اگه خودت ایمان داشته باشی به حرفات ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

اقا جان تورو خدا این کامنت هاتون و برید تو همون صفحه خودش بذارید یعنی بچه 2 دوسال هم استدلالتون و بخونه خندش میگیره!شک ندارم خودتم وقتی اینارو نوشتی بعدش تو دلت گفتی تا کی خودمون و گول بزنیم؟
هر سری یه توجیحی میارید!اینکه خوبه اون اوایل گیر داده بودید کاراش مشکل داره مجوز نمیدن!استاد شجریانم تو همین سالن ها کنسرت گذاشته با چه کیفیتی!اصلا اینجا بده بره خارج!تورو خدا انقدر خودتون مسخره بقیه نکنید!
موزیک ما لطفا تایید کن وگرنه بی طرف نیستی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:46

آقای امیر من یادم نمیاد محسن برای کنسرت نذاشتنش همجین حرفی زده باشه . گفته به خاطر وضع صندلی ها و از این حرفا عزیزم .
آقای زمان ب من نگفت رضا صادقی محسن رو گفته . من فقط گفتم محسن ببینه رضا در کل چی گفته و راهشو کج نره. همین

یکشنبه 11 فروردین 1392 - 00:01

عاشقتیم
تو بهترین هستی
ما تا آخر پشتیتم
با کفش آهنی
عاشقتم همینن

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رضا صادقی: یک خواننده اگر کنسرت نگذارد یعنی تمام | موسیقی ما